<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus: de sidste to dage har jeg bevist, at det rent faktisk godt kan lade sig gøre.
For 2 dage siden røg jeg ca 1,5g med en ven, halvt om halvt. Jeg blev så skæv, at jeg begyndte at høre mennesker løbe hen imod os. Jeg så også en mand med en hvid bluse der gik, ca 50 meter fra os, jeg var overbevist om at han var steget af en hvid varevogn som rent faktisk KØRTE forbi mig og standsede.. manden gik ud, og gik videre. Min ven sagde, at der ingen biler var - men jeg nægtede at tro det. Det føltes som om vi var på et slagmark, angrebet af soldater. Og vi måtte ikke dræbe soldaterne, ellers ville de ikke kunne vande blomsterne.
Jeg lå også på ryggen i skoven - lige da jeg lukkede øjnene, så jeg mickey mouses ansigt. Da min ven begyndte at køre nogle jungle-lyde på sin nye telefon med de nye 16/32-bit ringetoner, så var jeg pludselig i en jungle... og mickey mouses ansigt var der stadig... pga frølydene fra telefonen og musikken, så forvandlede mickey mouse sig om til en frø - men hans ansigt blev ved med at være normalt... det var kun hans krop der blev forandret... musikken fortsatte, og han blev mere og mere sur over at han ikke kunne lave sit ansigt om til et frøhoved... derfor lavede han flere hundred kopier af sig selv, fordi han var så sur, og så begyndte ham og kopierne at springe over mit hoved - side til side - til musikkens rytme. Senere da jeg gik hjem til lejren og lagde mig i sengen, så jeg de stærkeste og skarpeste grønnefarver som jeg rullede i... det var ligesom Ringenes Herrer i starten i "alfeland". Det bedste BADTRIP jeg nogensinde har haft [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Igår var der også den smukkeste solnedgang - der have jeg også røget, og vi satte os på en fodboldbane... himlens lyseblå/orange/røde farve blev til lyserød, og træerne fik nogle sjove ansigter. Himlens farver smittede på mellemrummet mellem bladene, og det blev lyserødt/grønt... det var så smukt.
Der er mange flere ting, og jeg laver en trip-rapport når jeg kommer hjem. Men den her tur er et bevis på at man kan hallucinere af hash.
[ 21 Juli 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]<HR></BLOCKQUOTE>
Det lyder vildt... Pas nu på du ikke får en psykose
|