Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

JEG LOVER AT LÆSE REGELSÆTTET!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
:google:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

elmand skrev:
:google:

Google kan altså være ret så nice i disse tilfælde. ;)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jamen så er der nok ikke andre online shops på nettet end lige de to, for det er de eneste jeg kan finde.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

psyfly skrev:
Jamen så er der nok ikke andre online shops på nettet end lige de to, for det er de eneste jeg kan finde.

Jeg kan sagtens finde flere...?

Lær at søge.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
http://www.psychedelia.dk/newlinks/index.php

prøv her!

kig under "danske"

Titel:
Moderator
Brugeravatar

BisMann skrev:
JEG LOVER AT LÆSE REGELSÆTTET!

Regelsættet er læst, http://psychedelia.dk/regler.php :roll: siden hvornår må man ikke linke til forhandlere der ikke forhandler psykedelia? er vi blevet til Færøerne uden jeg har bemærket det?
Citat:
1) Velkommen til psychedelia, her vil du kunne diskutere psykoaktive planter, svampe, syntetiske stoffer og relaterede emner. Emner uden tilknytning til nævnte, er ikke velkomne. Undtaget er forummet "Fuck hvor er jeg blæst", hvor man til en vis grad kan skrive hvad der falder én ind. Off-topic er ikke velanset! Undgå det venligst.

2) En vigtig del af forumets funktion er skadesreduktion. Derfor skal der ikke postes forslag som tydeligvis er farlige for helbred eller psyke. Der vil blive slået hårdt ned på overtrædelser.

3) Salg, eller opfordring til salg, medfører øjeblikkelig udelukkelse. Dette gælder også private beskeder mellem brugerne! Private beskeder kan blive overvåget.

4) Personlige angreb er ikke accepteret.

5) Psychedelia er skrevet hovedsageligt af og for unge med en fælles interesse, hvilket nogle gange giver en intern jargon, der kan misforstås af andre brugere. Så tag tingene med et gran salt ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Fair nok. :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BisMann skrev:
Regelsættet er læst, http://psychedelia.dk/regler.php :roll: siden hvornår må man ikke linke til forhandlere der ikke forhandler psykedelia? er vi blevet til Færøerne uden jeg har bemærket det?

Der er et lokalt regelsæt for i hvert fald Cannabis. Se opslaget om post guide.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
Det er ikke længere tilladt at poste links til Frøbanker og sider der sælger frø, dette gælder ikke omtale af avlere eller ligne. Man kan frit fortælle hvem der har avlet de gener man dyrker, hvilke frøbanker man har positive erfaringer med osv.

Det gælder så også til dcf cf guide eller hvad ?
må der postes til den så må der også postes til rygegrejs cf guide !

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bearclaw skrev:
Det gælder så også til dcf cf guide eller hvad ?
må der postes til den så må der også postes til rygegrejs cf guide !

Frøbanken for DCF ligger ikke direkte på CF guiden eller Forummet (andet domæne). Aner ikke med rygregrejs - men det er givetvis ikke OK, hvis den er på eksakt samme domæne, som selve forretningen. Nå, men det ved admin nok mere præcist.

Titel:
Selvfølig må man linke til CF guiden, lige meget hvor den liger så længe det er relevant i henhold til guiden.

Det er mest af alt for at forhindre at vi bliver et reklame organ for head og smartshops, der er mange andre ting end lige frø vi er nødsaget til at forsøge at gøre det "lidt" mere besværligt at få finger i, så som research chems og andre lovlige men farlige substanser.

Frøforhandlere har vi valgt ikke at viderbringe af flere grunde, der er selvfølgelig det overnævnte med vi ikke vil være reklame søjle. Der næst så har det intet med psychedelia.dk at gøre hvor man kan købe cannabis frø. Her kan man diskutere hvad man kan med de frø og man må gerne diskutere kvaliteten af disse. Så længe man undlader at linke til dem der har solgt dig dem, der imod kan man diskutere ham der har lavet de frø og hvor godt et resultat man har fået ud af dem osv.

Så længe det link har et info og kvalitets lvl der er hævet over salg af et eller andet produkt, så kan i frit linke til både rygegrej eller DCF's forum for vores skyld.

Hvis der var en Dansk frøbank der var god nok, så kunne det da godt være vi havde lavet en Psy recomanddation, men det er der ikke! og vi ønsker ikke at gøre reklame for sider der tjener penge. Jeg er da selv på nogle af de sider vi ikke linker til, så det er ikke fordi vi forsøger at spille hellige. Der er bare ting der ikke bør blandes, så som Harm reduction og reklamer for salg af euforiserende stoffer, frø og planter m.m.

Da jeg begyndte at startede en frøbank op, snakkede jeg med de andre admins og medlemer af Psychedelia om vi skulde lave en cannabis frøbank her. Det var der ikke stemning for da "vi" ikke er her for at tjene penge, derfor blive der lavet den sær regel for canna forumerne om der ikke linkes til sider der sælger frø. Jeg elemineres for mistanke om at farve folk her til at købe frø jeg måske har noget med at gøre, så det er ikke fordi vi er snævert synet eller forsøger at efterligne færørene :)

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Junior medlem

hvad er en god ide at søge på ?
altså .. hva ska jeg søge på i google for at finde nogen gode headshops ?
helst århus ?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
phy-freak skrev:
hvad er en god ide at søge på ?
altså .. hva ska jeg søge på i google for at finde nogen gode headshops ?
helst århus ?

Kig i din egen post, du har jo nærmest lige sagt det. Tænk dig om :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]