Selvfølig må man linke til CF guiden, lige meget hvor den liger så længe det er relevant i henhold til guiden.
Det er mest af alt for at forhindre at vi bliver et reklame organ for head og smartshops, der er mange andre ting end lige frø vi er nødsaget til at forsøge at gøre det "lidt" mere besværligt at få finger i, så som research chems og andre lovlige men farlige substanser.
Frøforhandlere har vi valgt ikke at viderbringe af flere grunde, der er selvfølgelig det overnævnte med vi ikke vil være reklame søjle. Der næst så har det intet med psychedelia.dk at gøre hvor man kan købe cannabis frø. Her kan man diskutere hvad man kan med de frø og man må gerne diskutere kvaliteten af disse. Så længe man undlader at linke til dem der har solgt dig dem, der imod kan man diskutere ham der har lavet de frø og hvor godt et resultat man har fået ud af dem osv.
Så længe det link har et info og kvalitets lvl der er hævet over salg af et eller andet produkt, så kan i frit linke til både rygegrej eller DCF's forum for vores skyld.
Hvis der var en Dansk frøbank der var god nok, så kunne det da godt være vi havde lavet en Psy recomanddation, men det er der ikke! og vi ønsker ikke at gøre reklame for sider der tjener penge. Jeg er da selv på nogle af de sider vi ikke linker til, så det er ikke fordi vi forsøger at spille hellige. Der er bare ting der ikke bør blandes, så som Harm reduction og reklamer for salg af euforiserende stoffer, frø og planter m.m.
Da jeg begyndte at startede en frøbank op, snakkede jeg med de andre admins og medlemer af Psychedelia om vi skulde lave en cannabis frøbank her. Det var der ikke stemning for da "vi" ikke er her for at tjene penge, derfor blive der lavet den sær regel for canna forumerne om der ikke linkes til sider der sælger frø. Jeg elemineres for mistanke om at farve folk her til at købe frø jeg måske har noget med at gøre, så det er ikke fordi vi er snævert synet eller forsøger at efterligne færørene

MVH
Piercer :twisted: