Hej er det rigtigt at SN gir sindssyg mavesmærte lige i starten? (lige før rusen)
Min far har nemlig fortalt at jeg han prøvede det engang da har var ung. Han sad ude i sine forældrers sommerhus "mine bedsteforældrer" og så var der en af hans venner som havde nogle med. han spiste så en lille smule og så gik der lidt tid. Efter der var gået lidt tid så begyndte han at få ondt omkring levren tror jeg og så gik det over senere og så begyndte tankerne bare at flyve og vækkene føltes levende og knasterne knirkede helt livagtigt som om de kom tættere og så fik han grineflip uden nogen særlig grund... Hans ven virkede meget ondskabsfuld i det han sad somom han bare sad og stirrede og skygger dækkede hans ansigt som var han en ond dæmon eller sådan noget...
Min far fortalte også at mange af hans venner åd nogle andre svampe hvor de fik kæmpe smerter i leveren og så gik den pludselig over efter noget tid.
Han fortalte også at det var sidste gang han prøvede svampe det kunne han altså ikke lide. Han er også en som helst vil være på jorden og have noget konkræt istedet for bare "svæve" oppe i loftet og bare være helt væk...
Rusen tog vist 8 timer sagde han... Det kan jo være at han bare fortalte mig det for jeg ikke skulle prøve svampe. Men det tror jeg ikke for det første virkede hans historie ægte nok og og han opfodrede mig til helst at holde mig fra sådan noget. Selvom jeg synes det kunne være spændene at prøve SN m.m
Det ved han selvfølgelig ikke