Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Svampe + 2c-e
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Nogen der har afaringer med ovenstående blanding?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Svjv har 2c-e et ret kraftigt bodyload.
Kunne forstille mig det ikke ville være rart at være på svampe, og få det kraftige bodyload.

Titel: Sandt
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Jeg kan se din pointe, men jeg må faktisk indrømme at jeg aldrig rigtig er blevet ramt af 2c-e's bodyload.
Så længe jeg ikke blander det med ryger er jeg frisk hele natten :D

Titel: Re: Sandt
Junior medlem

2C - Baske skrev:
Jeg kan se din pointe, men jeg må faktisk indrømme at jeg aldrig rigtig er blevet ramt af 2c-e's bodyload.
Så længe jeg ikke blander det med ryger er jeg frisk hele natten :D

hvad betyder bodyload?

Titel:
Insane psychedelia user!

Fysisk ubehag, fx kvalme eller bare generel udefinerebar ubehag. Kan typisk lede til badtrip hvis man ikke er klar til det eller vant til det.

Titel:
Medlem

Jeg har erfaringer med 30 mg 2C-E blandet med 1,44g ret kraftige spids nøgenhat.

30 mg 2C-E blev indtaget på forholdsvis tom mave (NB! højdosis!), og da jeg ikke følte der skete noget efter 3,5 time (2C-E kan tage op til 4 timer om at virke nogle gange!) udover underlige tanker, få visuelle forstyrrelser og en mærkelig snurren i kroppen, besluttede jeg mig for at redosere med 1,44g svampe, da jeg mente at 2C-E rusen havde toppet. Da jeg slugte svampene, begyndte 2C-E'en for alvor at slå ind, og inden 5 minutter svømmede min lejlighed og min krop i farver, mønstre og en meget kraftig bodyload.

20-30 minutter efter svampe-indtagelse, begyndte svampene at slå ind, og det gik hen og blev utrolig intenst og nærværende, alt var tæt på, alt for tæt på, jeg havde svært ved at slappe af og følte jeg røg meget langt væk psykisk. 1,5 time efter jeg indtog svampene, begyndte min rus at stabilisere sig, jeg faldt til ro med en masse energi jeg kunne kontrollere, og psykisk var rusen stadig nærværende, men jeg havde det ekstremt godt med det. Min eufori var af ubeskrivelig styrke, jeg følte mig i balance med verden og var meget let tilbøjelig til at grine.

Kombinationen var meget ubehagelig at gå igennem byen på i starten (vi gik frem og tilbage igennem byen for at prøve boblebad og dampbad under indflydelsen), så det er utrolig vigtigt ikke at skulle koncentrere sig fysisk de første mange timer, og at der ikke er flere end 2 personer tilstede, og gerne en sitter. Alle skal kendes godt.

Stofferne skabte en synergieffekt, som styrkede hvert stofs egen effekt. Det var som om jeg havde taget et helt 3. stof, som virkede i min krop, og ikke kombineret 2 forskellige stoffer. Visuelle forstyrrelser var der rigtig mange af, og nogle gange kunne jeg genkende synsforstyrrelserne fra det enkelte stof, men andre gange var de smeltede så meget sammen, at jeg ikke kunne se og mærke forskel. Det var rigtig sjovt, fascinerende og lærerigt at prøve, men det kræver at man kender sig selv, deltagerne og begge stoffer rigtig godt, inden man springer ud i det. Jeg havde f.eks. prøvet svampe 20 gange og 2C-E 7-9 gange.

Råd:
- Kend begge stofferne godt
- Følg generel HR (brug søgemaskinen)
- Slap af, trods intensitet og nærvær. Det vil stabiliseres, hvis du slapper af.
- Skru doseringen ned af begge stoffer til det halve af hvad du plejer at tage (½ + ½ = 2, sådan er en psykedelisk synergieffekt) - det her gælder OGSÅ cannabis!
- Prøv stofferne RENT, mange gange (ingen alkohol, cannabis og andre rusmidler. Undgå også smøger så vidt muligt, gerne fuldstændig).
- Sørg for at du gør det med gode venner
- Slå koldt vand i blodet, det er sandsynligt at brække sig meget og opleve ubehagelig kaos i starten (klassiske effekter af både 2C-E og svampe).

Du skrev i en tråd, at du havde haft en ubehagelig oplevelse på svampe. Du lyder ikke som om du har særlig meget erfaring (ret mig hvis jeg tager fejl), og det ser heller ikke ud som om du ved hvordan man skal håndtere en psykedelisk rus, især af så kraftig styrke og i kombinationer. For guds skyld, pas på dig selv og tag det med ro, psykedelika kan være en guddommelig oplevelse, men i allerhøjeste grad også så satanistisk, at det kan knuse dig mentalt. Jeg har svært ved at se meningen bag denne kombination, hvis du ikke engang kan håndtere svampe. Og det er ikke fordi 2C-E er et let stof - puha nej, så skal du tro om igen.

Psykedelika-kombinationer er for videregående. Du bliver heller ikke stillet til at operere en patient, bare fordi du har læst lidt biologi i folkeskolen, vel? Der findes SÅ mange psykedelika, udforsk dem, og overvej om du stadig gider kombinationer efter et par års erfaring eller tre i den psykedeliske verden.

Jeg er ikke helt vågen endnu, så jeg håber denne post er til gavn, og at rådene er tilstrækkelige :) ellers skriv endelig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
encephalon skrev:
Undgå også smøger så vidt muligt, gerne fuldstændig).

Hvorfor ingen smøger ? :roll:

Titel:
Medlem

Nikotin, for ikke at snakke om alle de andre tilsætningsstoffer i cigaretter, er en stimulans og et yderst giftigt stof, som har indflydelse på trippet. Euforien i kroppen kan ændres og/eller intensiveres (større bodyload), psykisk bliver man stimuleret eller falder til ro, og desuden forekommer adskillige ændringer i ens tankeformation. Kan etablere eller katalysere kvalme og hovedpine. Kan bidrage til rastløshed og forstyrre lugtesansen og smagssansen (sanserne er centrale i trips). Nikotins stimulering kan forårsage panik, angst, depression og øge hjertefrekvensen. Hos rygere kan disse symptomer være dæmpede pga. tolerance.

Med disse symptomer ændrer du trippets natur markant, og bidrager dermed til en uren rus, fordi der er tale om en kombinationsrus. Og jeg synes, at det er meget vigtigt at prøve stoffet fuldstændig rent, især første gang. Man har resten af livet til at nå de kombinationer man vil.

Nogle gange kan jeg godt lide at ryge cigaretter i mine trips, andre gange kan jeg ikke holde røgen og lugten ud. Det kommer meget an på min rus.

Håber det var nok svar.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har selv et par 2c-e trips (nasalt) bag mig.. og ime er smøger lækre på 2c-e :) men self. er det jo ikke sådan for alle.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]