Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Jo jo, så kom katten med nyt guf til mig.. Denne gang i form af Gabapentin piller... Er der nogen der har erfaringer med dem?

For ind i helvede!! Dan havde også nogen mandolgin med :D

Hvad hulen er det den er kommet med?! :? Og vigtigst, kan jeg gøre mig selv rigtig super baske med dem?

Titel:
In our memories

ingen sjov med gabatin,.. som er til nervebetændelse og epilepsi..
semi fun med tramadol/dolol,... de hedder altid andet, i den billige udgave på apoteket. Men du har smack, til de ømme led+et par endofiner brainus,.. husk katten skal ha' sin dosis

Senest rettet af Hypnotika 30 jan 2007 06:09, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem

Jepper, giv gabapentinen til din skleroseramte ven. Dolol er der blevet skrevet en del om, og der er blandede meninger, prøv at kigge længere nede på siden. Men hvis du har nogle spørgsmål, så fyr løs...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er lidt træt af alle de spørgsmål der er om "Nu har jeg fundet/hugget/købt nogen ukendte piller, kan jeg blive lam af dem?". Prøv i det mindste lige at søge på lægemiddelkataloget (http://www.medicin.dk) eller wikipedia, langt det meste medicin er beskrevet der.

Titel:
jim fear skrev:
Jeg er lidt træt af alle de spørgsmål der er om "Nu har jeg fundet/hugget/købt nogen ukendte piller, kan jeg blive lam af dem?". Prøv i det mindste lige at søge på lægemiddelkataloget (http://www.medicin.dk) eller wikipedia, langt det meste medicin er beskrevet der.

Har jeg også, og det var nu også bare for sjov jeg skrev det med at lamme sig, men hvis de var gode at falde til ro på efter en hård nat var det jo nice..

Tak for svarene

/Katten er banke skæv

Titel:
Dedikeret medlem

jim fear skrev:
Jeg er lidt træt af alle de spørgsmål der er om "Nu har jeg fundet/hugget/købt nogen ukendte piller, kan jeg blive lam af dem?".

Det er rigtigt nok, desværre kender de fleste åbenbart ikke lmk.dk.
Og alternativet er langt værre. Forestil dig, hvis folk tager de forkerte piller, eller endnu værre: Hvis der findes nogen piller med lammepotentiale, som der ikke bliver lammet til! :cry:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Eleusis skrev:
Det er rigtigt nok, desværre kender de fleste åbenbart ikke lmk.dk

Som også hedder http://medicin.dk nu ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg har nu ganske god erfaringer med gabapentin.... jeg der udtaler jer, har i overhovedet prøvet dem??
det virker nogenlunde ligesom benzodiazepiner ved at normalisere balancen mellem hjernecellerne, og skæverten er næsten den samme....

Titel:
Flueknepper kongen

mandenmh skrev:
jeg har nu ganske god erfaringer med gabapentin.... jeg der udtaler jer, har i overhovedet prøvet dem??
det virker nogenlunde ligesom benzodiazepiner ved at normalisere balancen mellem hjernecellerne, og skæverten er næsten den samme....

De virker overhovedet ikke på samme måde.

Benzodiazepiner virker som GABAa-potentiatorer, hvilket øger indstrømning af Cl--ioner mens gabapentin og analoget progabalin [Lyrica] virker hæmmende på a4d-calciumkanaler.

Virkningen er ikke identisk. Gabapentin har ydermere ubehagelige bivirkninger som angstanfald, kvalme, tankeforstyrrelser. Og ja, jeg har prøvet det. Ganske ubehageligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]