Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy!

Jeg har muligheden for at anskaffe mig noget væske fra en pålidelig kilde, som helt sikkert er GHB, men min kilde ved desværre ikke, hvor meget GHB der er i opløsningen. Jeg ved godt, at det er dumt at indtage det, når jeg ikke ved, hvor koncentreret det er. Hvis nu jeg tager det, hvilken dose vil i så anbefalde?

Jeg er udemærket klar over, at det her ikke er det smarteste, men jeg har ingen gode kontakter, så det er MEGET sjælendt, at jeg kommer i nærheden af et så "eksotisk" stof, som jeg har haft et ønske for at prøve i lang tid. Jeg håber at i rent HR mæssigt kan give mig et doseringsforslag. Jeg er ret så besluttet på at indtage det, men vil helst gøre det smartest rent HR mæssigt.

Tusind tak på forhånd

Titel:
Medlem

ta en vis mængde af dit ghb, inddamp det og vej hvor meget der er

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Tag 10 ml af GHB'en og fordamp væsken ved svag varme på en pande, og vej derefter det pulver du står tilbage med. Så har du din koncentration. Altså hvis du står tilbage med 2 gram, så har du en opløsning på 1 g/5 ml.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

elmand skrev:
Tag 10 ml af GHB'en og fordamp væsken ved svag varme på en pande, og vej derefter det pulver du står tilbage med. Så har du din koncentration. Altså hvis du står tilbage med 2 gram, så har du en opløsning på 1 g/5 ml.

Ingen grund til at bruge en pande, du risikerer bare at brænde GHB'en af. Hæld 10 mL ud på en lille tallerken, og sæt den på en varm radiator i nogle timer, så kan du skrabe GHB'en af og veje den bagefter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]