Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..............

Senest rettet af Troll 15 okt 2007 14:48, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Tak for svarene allesammen. Jeg tænkte på, er jeg den eneste der blander sukker i opløsningen, og hælper det overhovedet eller er det bare for "smagen"?

Citat:
Citat:
Dextrose skrev:
Jeg har prøvet at IM'e en knivspids 2C-B (måske 5 mg.) sammen med eyeballet 180-200 mg. Ketamin, pga. den katalyserende effekt.

Det var godt nok en kraftig oplevelse ud over det sædvanlige (på en positiv måde), men efterfølgende havde jeg visuals og "feel" som havde jeg spist 20-25 mg. 2C-B oralt.

Troll skrev:
Rigtig interessent. Lyder som 2C-b bliver 4 til 5 gange mere effektivt IM.

Nu blev det jo blandet med ketamin, det KAN have spillet en rolle?

Citat:
Frugthat skrev:
Ville det ikke være nemmere at bruge en gelatinekapsler og fylde dit stof deri? Eller et stykke toiletpapir, hvis du ikke har gelatinekapsler?
Så er du i hvert fald sikker på at molekylet ikke ændrer sig det mindste.

Jo, havde dog også en gelatinekapsel liggende. Men istedet for bare at snuppe en kedelig pille så er det jo lidt federe at sidde med et glas "uskyldigt" vand, eller en irish coffee der følger en med ind i farveland, eller er det bare mig?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, 2C-B'en var sådan set bare for at katalysere Ketaminens effekt.

De gange jeg har sniffet Ketamin på LSD, har jeg også haft en væsentlig kraftigere oplevelse.

K likes psychedelics! ;)

Titel:
Medlem

Petter skrev:
Tak for svarene allesammen. Jeg tænkte på, er jeg den eneste der blander sukker i opløsningen, og hælper det overhovedet eller er det bare for "smagen"?

skal ikke kunne sige om nogen blander sukker i, men jeg har aldrig hørt om det før.
ellers synes jeg ikke 2cb smager så grimt når man blander det i vand, ellers kan du putte lidt saft i..
jeg plejer bare at blande det op i lidt vand, hurtig ned med det, også evt skylle efter med vand eller saft :) måske bliver det optaget lidt hurtigere med sukker. ellers kan du lave et vodka 2cb shot :) kan ikke anbefalde at drikke for meget alkohol til

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]