Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Har fundet et produkt der består af koncentret salvia.. Det skulle absorberes under tungen som LSD..
Se:

The great thing about Salvia Divinorum Tincture is that you can control the dosage. It is specially prepared and designed to be absorbed in the mouth. It should be held in the mouth for a anywhere between 3 to 8 minutes, and can be swallowed or spat out after absorption. Mild doses can reduce extraneous mental activity and bring on a much calmer sense of being, while a strong dose can propel you into a transdimensional world of consciousness beyond consciousness.

This Salvia Divinorum Tincture is a longer lasting experience than that of smoked Salvia, and the effects will increase over 4 to 5 minutes and peak for about 20 to 30 minutes

Lyder det holdbart? Jeg er nemlig ikke god til at ryge.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Efter hvad jeg har læst af rapporter om Salvia væske så er der mange blandede rapporter. Nogle får slet ikke noget ud af det. De fleste gør dog men der er vist rimlig bred enighed om at det er alt for dyrt iforhold til hvis man køber extract og ryger....

Har ikke selv prøvet det så over stående er bare en sammendrag af hvad jeg har kunne læse mig til på div internationale boards

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay havde jeg også regnet med.. Men jeg hader direkte at ryge..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
dikki skrev:

tygning er også en mulighed, hvis det er :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
dikki skrev:

tygning er også en mulighed, hvis det er :)

Hvor godt virker det ?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:

Nu drejer det sig jo ikke om særlig store mængder der skal ryges.

Citat:
tygning er også en mulighed, hvis det er

Hvor godt virker det ?

Lige så godt som væske vil jeg tro. Det jo samme slimhinder der skal optage Salvinorin. Man kan evt skylle munden i alkohol + børste sin tunge for bedre optagelse af Salvinorin

Senest rettet af Farmand 16 feb 2007 21:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan meget vel være det er små mængder men hader stadig at ryge :) Og hvis man kan undgå er der vel ikke noget galt i det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dikki skrev:
Har fundet et produkt der består af koncentret salvia.. Det skulle absorberes under tungen som LSD..
Se:...

Lyder det holdbart? Jeg er nemlig ikke god til at ryge.

Jeg kender ikke dit konkrete produkt, men er der salvinorin A i, så kan det helt sikkert optages sublingualt i samme stil som når man tygger bladene af planten.

Det kan være en rimelig udfordrende opgave at tygge sig frem til en rus i 1x blade (altså direkte fra planten). Jeg synes i hvert fald ikke det var specielt behageligt eller nemt dengang jeg prøvede. Altså: smagen og al savleriet var noget rod og så var rusen ikke specielt stærk (men sikkert fin rus i meditation eller hvis man bare vil snuse til emnet).

Det, der kan siges om et ekstrakt er, at du kun har brug for ganske, ganske lidt af ekstraktet for at få en virkning. Jeg har godt nok også hørt om dem, der får det til at lyde som en større videnskab at få salvia og salvia ekstrakt til at virke, men det må jeg forholde mig uforstående overfor. Det er lidt svært at komme langt med alm. blade og en lillebitte glaspibe (gav lidt samme rus som at tygge dog lidt stærkere), og her må man nok helst bruge bong. Dog har jeg med et 11x ekstrakt fået nem virkning bare ved at stoppe min lille glaspibe med en smule af ekstraktet og så sætte en helt almindelig lighter til og så inhalere på vanlig vis. Bare brug en god vægt så du ikke fucker dig selv op ;)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Kiøbenhavn
Tinktur er jo basalt set bare et alkohol ekstrakt af plantemateriale. Det kan da ikke være så svært selv at lave noget tinktur med en smule stærk alkohol og blade eller ekstrakt. Nogen der har forsøgt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som Kemal og Malkavian siger kan man sagtens bruge Salvia Divinorum ved at holde det i mundhulen eller under tungen. Jeg har gjort det en del gange og er kommet til følgende erfaringer:

1) Rul din Salvia til en kugle, evt. ved hjælp af lidt honning/spyt/whatever og pak den ind i toiletpapir før du putter den i munden. Eller lad være. Det vil nemligt ikke frelse dig fra...

2) det smager aldeles hæsligt, i hvert fald det jeg har haft, så tro ikke du kan nyde det :( Selvom man kommer til at savle meget bør man prøve ikke at synke for meget sekret da man gerne vil have det optaget gennem mundens slimhinder.

3) onset er selvfølgeligt langsommere end hvis man ryger det, men rusen er til gengæld også mere subtil og behagelig( smagen eksluderet!). Som du sikkert ved er mængden af Salvia nødvendig for at opnå en effekt VIDT forskellig fra person til person - Jeg brugte bare Salvia-blade og fik aldrigt en kraftigere effekt end interessante, men milde, visuelle forskydninger, samt en let entheogen rus; der alt i alt ikke varede mere end 10-15 minutter.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Har selv lige købt flaske af det stads på ebay for en slik... Dosering og styrke melder historien dog intet om... Skal nok rapportere når jeg får tid til at lege med det... Højest sandsynligt samme dag det kommer :D
Hvor lang tid sagde i at det ville virke??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

På ebay siger du? Det ville jeg passe på med..

Du er nødt til at give os en idé om koncentration/styrke før man kan svare på det, men som jeg sagde kan Salvia virke -ekstremt- forskelligt fra person til person. Nogen mennesker kan suge hoveder af 6x ekstrakt uden at få andet end en mild rus, mens andre kan ryge uforædlede blade og få et stærkt, gennembrydende out-of-body trip.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I know... Har skam researchet emnet meget og har også prøvet med noget x10 ekstrat uden at få nogen speciel nævneværdig effekt ud af det... Har prøvet med stormlighter og doseret op og op og op til der ikke var mere tilbage og endda siddet med det i kæften ca 10 minutter så enten er jeg bare ikke en haj til at ryge eller også har jeg en høj tolerance... Har da også tænkt mig at starte ud med så lidt som muligt af de dråber!

Men tak for rådene.. Go HR dér :wink:

Edit/ Desuden havde sælgeren rigtig gode referrancer fra andre brugere.. Toprating!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ebays ratinger er til at lukke op og skide i. For alt hvad du ved er alle der har købt det newbies og fyren har puttet noget billig syre i dråberne, jo.

Men hey, jeg synes det lyder som om du har godt tjek på det. Lad os vide hvordan det går, okay?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Et par triprapporter fra erowid med folk på salviadråber! :wink:

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=17580
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=14953

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Makila skrev:
Hejza Fed tråd!

Jeg ville bare lige spørge hvor man kan købe salviadråber? helst over nettet!

Makila

Læs reglerne, Psychedelia er ikke til anskaffelse af rusmidler

Edit: Dit signature er vidst heller ikke helt lovligt :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Corvid skrev:
Tinktur er jo basalt set bare et alkohol ekstrakt af plantemateriale. Det kan da ikke være så svært selv at lave noget tinktur med en smule stærk alkohol og blade eller ekstrakt. Nogen der har forsøgt?

Det er simpelt at lave ekstrakt, f.eks. med acetone. Det jeg ville gøre var at lave ekstraktet på acetone som vanligt. Inddampe indtil det er knastørt, f.eks. afslutte med en tur i ovnen ved 50-100 grader.

Derefter opløse tinkturen i alkohol, f.eks. vodka, absinth eller Stroh rom :)

Titel:
Psychedelia Sponsor

Problemet er vel at man ikke kender styrken på sit ekstrakt, hvis man laver det selv.

Jeg kan kun anbefale at man tager sig sammen og får tygget de blade. Så svært er det heller ikke, det er som om ungdommen nu til dags ikke vil yde før nyde. Det er sgu noget slapt slendrian, som ikke hører nogen steder hjemme.

Hvis man har prøvet det og ikke kommer nogen vejne, hverken med det eller rygning, så er der en amerikaner som laver en standard salvinorin dråbe, som jeg personligt er meget tryg ved.

Søg på Daniel Siebert.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej igen...

Så fik jeg prøvet de dråber her i fredags, jeg fulgte de givne instruktioner

Citat:
1.5mg salvinorin per Ml about 10 drops every 5 min. hold under toung as long as you can stand- 40-50 is usually a good enough total

Altså ca 50 dråber fordelt over 5x5-10minutter under tungen, det smagte af salvia og brændte som en i helvede men jeg fik ingen virkning whatsoever, det gjorde jeg derimod af den salviabladsjoint jeg røg lidt senere...

Jeg mistænker det for at være noget værre hjemmbryg som ikke er fem potter pis værd!!

Men jeg tænkte om jeg ikke med fordel kunne dryppe lidt af det ud på mine blade og lade det tørre og dermed have nogle 'lidt' stærkere blade?

PS: Der står i wikipediaen at Salvinorum a kan optages i mavesækken... Det er jo ikke sandt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]