Troll skrev:
Selv om jeg haft det stående på brændeovnen i uger så er det stadig fedtet og som harpiks. Og ikke særligt stærkt i virkningen
Spritten skal bare afdampes. Hvis nolen skal gemmes, bør du stille den mørkt og koldt, så den ikke nedbrydes unødigt meget. At stille nolen på brændeovnen fremmer nok ikke potensen over tid
Troll skrev:
Du skriver noget om at opløse det i vand – skulle bundfaldet i vandet da være ”ikke-THC”?
Ja!
Jeg kan ikke gennemskue om du har glas(sene) stående i fryseren eller på brændeovnen.
Hvis spritten(og nolen) kun er en anelse grøn, fordi det står i fryseren, så kan det nok ikke betale sig at vaske med vand og andre spidsfindigheder.
Men hvis du har en dybgrøn opløsning, som bliver sort ved inddampning, kan det måske betale sig at vaske med vand, selvom målet nok ikke helliger midlet i alle tilfælde.
Princippet er, at du kan opløse din nol i en upolær fase(som ikke kan opløses i vand), f. eks. ether. Denne opløsning rystes/blandes med vand, som resulterer i to faser, den øverste fase er ether og vandet er nederst.
Da de grønne farvestoffer er tilpas vandopløselige, vandrer farven og dermed urenhederne over i vandfasen, mens nolen holder sig i den øverste ether-fase. Faserne kan adskilles og etheren kan inddampes, så resultatet bliver en renere nol.
Men hvis du ikke har erfaring med etherarbejde og faren forbundet med det, så vil jeg dog fraråde dig at eksperimentere...og i stedet gro noget nyt pot/skunk og så trække "korrekt" på det