Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 21:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Promethazin
Junior medlem
Brugeravatar

Faldt lige over stoffet Promethazin som forhandles i håndkøb som Phenergan, og fandt et billede af en blå pille med teksten PN 25 påtrykt. For en uges tid siden fik en af mine kammerater sådan en pille oppe i Aalborg, og jeg har læst mig frem til at de kan købes i håndkøb og de virker mod nældefeber. Derudover ved jeg intet om dem, men ham, som min kammerat fik pillen af sagde at man kunne få en god griner når man er på dem, og nu til selve spørgsmålet. Er der virkelig noget sjovt at hente i de piller eller er min kammerat blevet snydt? Det er han vel under alle omstændigheder da 100 piller koster under 100kr på et apotek. Har søgt på HR Wiki, Erowid og netstof.dk men har ikke kunnet finde noget information om pillen. Nogen der kan hjælpe mig?

Edit: undskyld den dårlige brug af komma, men det er ik lige det jeg er bedst til, håber I kan forstå mit indlæg alligevel :)

Titel:
In our memories

Der er ingen sjov i dem. De kan til nøds bruges som en mild sovepille.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg syntes man får en god rus af dem, lignende natskygger (pigæbler,bulmeurt,muskatnødder) og giftstoffer (skopolamin, cyanid)..... stærk søvndøsende, stærke visuals og motorisk hæmmet :) hvis du er til den slags (anti histaminer/natskygger), så er de gode.... kan bl.a nævne marzine, tavegyl og polaramin som min favoritter....

mens hvis du kaster dig ud i dette projekt så sørg for ikke at være alene (helst også en som ikke har intaget pågældende!) for disse sager er ABSOLUT IKKE FOR NYBEGYNDERE!!!!!!!!!!! rusen kan sammenlignes med en delirium psykose - for du ved virkelig ikke hvad der er virkelighed og fantasi..... men god fornøjelse hvis du vælger at kaste dig ud i det :) og husk at starte i små mængder, man kan altid redosere men ikke omdosere :) better safe than sorry......

Titel:
Insane psychedelia user!

Du ANER IKKE hvad du taler om. Trippe på cyanider? WTF!!!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Tak for svaret. Kan du fortælle mig ca hvor meget jeg som førstegangs bruger skal tage? Jeg vejer ca 90kg

Titel:
Insane psychedelia user!

Der er ikke noget bedre at trippe på end kaliumcyanid.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

For lige at skære det ud i pap så ingen er i tvivl:

CYANIDER ER EKSTREMT GIFTIGE STOFFER, UDEN POTENTIALE FOR EUFORI OVERHOVEDET! SÅ LAD VÆRE AT INDTAGE DEM, HVIS DU AF EN ELLER ANDEN GRUND HAR ADGANG TIL DEM!

Så er det forhåbentligt klart for de fleste...

Titel:
mandenmh skrev:
jeg syntes man får en god rus af dem, lignende natskygger (pigæbler,bulmeurt,muskatnødder) og giftstoffer (skopolamin, cyanid)..... stærk søvndøsende, stærke visuals og motorisk hæmmet :) hvis du er til den slags (anti histaminer/natskygger), så er de gode.... kan bl.a nævne marzine, tavegyl og polaramin som min favoritter....

mens hvis du kaster dig ud i dette projekt så sørg for ikke at være alene (helst også en som ikke har intaget pågældende!) for disse sager er ABSOLUT IKKE FOR NYBEGYNDERE!!!!!!!!!!! rusen kan sammenlignes med en delirium psykose - for du ved virkelig ikke hvad der er virkelighed og fantasi..... men god fornøjelse hvis du vælger at kaste dig ud i det :) og husk at starte i små mængder, man kan altid redosere men ikke omdosere :) better safe than sorry......

Jesus.. jamen.. WTF?!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Venter stadig på noget doseringsvejledning :)

Titel:
In our memories

http://www.medicin.dk/(bc0mqvvj4io11q55pdzrk255)/GetPdf.aspx?Url=28101009755.pdf&ext=.pdf
^copy og paste link til adresselinie i browser

Citat:
Doseringsforslag
Transportsyge. Voksne. 25 mg. Børn 6-14 år. 10-20 mg. Børn 2-5 år. 10 mg. Dosis tages 30-60 min. før afrejse.
Allergiske sygdomme. Voksne. 25 mg 2-4 gange dgl. Børn 6-14 år. 10-20 mg 2 gange dgl. Børn 2-5 år. 5-10 mg 2 gange dgl.
Bemærk: Bør ikke anvendes til børn under 2 år.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jotak men jeg mente nu dosering til at få eufori .. :)

Titel:
In our memories

Du opnår ingen eufori på Phenergan.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

eufori nej..... men du bliver banke skæv og det meste af din verden bliver lavet om til vrangforestillinger.... doserings forslag et bare en enkelt eller to.... første gang jeg selv prøvede spiste jeg 5 og blev nødt til at sende min kammerat hjem og gå i seng fordi det var så vildt.... min kammerat kravlede rundt inde i bussen på vej hjem og snakkede med folk han troede var hans venner....

Dr Phibes jeg ved udemærket hvad jeg snakker om og jeg opfordre på ingen måde nogle til at indtage de stoffer jeg udtaler mig om.... jeg sammenligner bare rusen for at udtrykke mig....

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
mandenmh skrev:
Dr Phibes jeg ved udemærket hvad jeg snakker om og jeg opfordre på ingen måde nogle til at indtage de stoffer jeg udtaler mig om.... jeg sammenligner bare rusen for at udtrykke mig....

Nej, du lader ikke til at vide hvad du taler om. Man får ingen rus ud af cyanider i nogen som helst dosering, basta. Man dør. Hurtigt. Cyanider hæmmer irreversibelt visse enzymer i mitochondrierne og spolerer på denne måde dannelsen af ATP og dermed en hel del processer som er nødvendige for at opretholde livet. Der er ingen bevidsthedsmodificerende effekt, whatsoever.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
................

Senest rettet af Troll 24 sep 2007 19:39, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Mandenmh man sku tro du snakkede om Marzine... ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Troll skrev:
Tror mandenmh kun taler om Promethazin og ikke! cyanider.

Aha. Så når han skriver sådan her:

mandenmh skrev:

Så tror du ikke han snakker om cyanider? Hvordan er det lige at ordet "cyanid" kommer til at betyde promethazin?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Hm yeti du har faktisk fat i noget. Han siger at man af promethazin får en god rus som ligner cyanid. Dvs. hvis man ikk får nogen rus og cyanid så kan man ikke på promethazin få en rus der ligner cyaniders. Dvs ingen rus at all.. men tror nu alligevel jeg vil prøve at snuppe et par piller engang

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
mandenmh skrev:

Nej, du lader ikke til at vide hvad du taler om. Man får ingen rus ud af cyanider i nogen som helst dosering, basta. Man dør. Hurtigt. Cyanider hæmmer irreversibelt visse enzymer i mitochondrierne og spolerer på denne måde dannelsen af ATP og dermed en hel del processer som er nødvendige for at opretholde livet. Der er ingen bevidsthedsmodificerende effekt, whatsoever.

jo jeg ved godt hvad cyanid er (du/i ved det nok bedre, i lyder som kemikere).... jeg har været indlagt med en cyanid forgiftning og gået i koma, efter af have indtaget cyankalium (mener jeg de hed) piller.... og ja det var dumt gjort, men point er at det virkeligt fuckede min hjerne op, trods jeg var så motorisk hæmmet at jeg ikke kunne fortage mig noget rigtigt....

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Cyanid har intet med Promethazin at gøre. Cyanid er ikke et rusmiddel.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]