Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Heroin!
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
dankdawg; det kan godt være... jeg troede bare at dancesafe.org var lidt mere seriøse.. fordi at de kørte de der teste på diverse piller så man kunne se information om det....

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
de kører jo en kromatografisk test af deres piller, så den skulle være god nok. nu har jeg lige kigget henved 900 pilletests igennem. Ikke en eneste med heroin i kunne jeg finde. Hvor præcis var det du så det på siden?

Medlem
Brugeravatar

det var en artikkel hvor der stod noget om heroin i piller. ..

jeg ved ikke om den er der mere fordi at siden så ikke såen ud dengang jeg læste den.. der var den helt anderledes... men jeg kan lige kigge efter om jeg kan finde den..

Medlem
Brugeravatar

Jeg hentyder til dette post! http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=4&t=000451

Heroin er nogle gange i E når det er pille form (kan osse godt være i pulver form, men det sker ikke ofte). og det er det som får dig til at slappe totalt af i kroppen. men virkningen er ikke så kraftig da der sikkert også er mange andre stoffer i, etc. Lsd eller amfetamin og det er jo opkvikkende. men haroinen er den som får dig til at "blive blød i knæende" og man får problemer med at gå ( det kende i allsamen sikkert, når der hele føles som gele) .. jeg har aldrig prøvet rent heroin, kun når jeg har spist e. men jeg ved at hvis man tager for meget haroin kan man groft sagt "skide i bukserne" fordi at man slapper så meget af! men det sker ikke hvis man tager der sammen med andre stoffer som man gør i e.. Kun hvis man tager overdrevet mange!

Jeg har bare en ting at sige om heroin.. det er ikke værd at experimentere med.. fordi at det man kender fra den første E tur (jeg prøver det bare lige en gang og så er der slut) den holder jo ikke.. fordi at det er så fedt at man vil prøve igen.. der ved jeg at Heroin er meget federe.. og der får man den samme lyst til at prøve igen.. men forskelden ved E og Heroin er at heroin er MEGET addicted! der bliver du addicted efter 5 til 10 gange ("mener jeg nok") og så er du på spanden.. E er ikke fysisk vanedannende. det er kun mentalt man bliver det.. og der er ikke så galt som fysisk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

- Puha! det var hårdt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Øh, jeg er ikke overbevist om det med heroin i E. Det ville jo være frygteligt dyrt at gøre, så hvorfor skulle man gøre det? Men jeg har selv oplevet at få bl.a. Quualude eller andre downers i E, og der får man den dér sløve fornemmelse som du snakker om. Generelt er det der er i E altså kun MDMA, og er der tilsat noget så er det som regel amfetamin. LSD har jeg oplevet at der var i pillerne, men det forekommer ikke så meget mere, som det gjorde i starten af halvfemserne, da der florerede det stærke 'fantasy ecstasy' som er LSD og amfetamin i pilleform.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg tror ikke på heroin i xtc-piller. Det er aldrig blevet påvist i nogen tests jeg har set, og det ville være særdeles uøkonomisk for producenten. Heroin virker meget dårligt når man indtager det oralt. Andre opiater kan eventuelt godt findes i piller af og til, men det tror jeg også hører til sjældenhederne.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Øhh ok.....men hva dælen basere du det på?

Hvem har sagt at det er heroin og ikke bare MDMA'en der gør dig blød i knæene?

Medlem
Brugeravatar

jeg har læst det engang på dancesafe.org .. og desuden er det jo ikke 100% heroin der er der i.. .. der er jo osse meget andet i...

Men det kan da godt være det er løgt og latin men jeg har bare læst det på dancesafe.org .. dont kill the messenger .. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyPox:
jeg har læst det engang på dancesafe.org .. og desuden er det jo ikke 100% heroin der er der i.. .. der er jo osse meget andet i...

Men det kan da godt være det er løgn og latin men jeg har bare læst det på dancesafe.org .. dont kill the messenger .. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Psychedelia Gay Overlord

Mon ikke det er ligesom ekstra bladets undersøgelser, hvor det viste sig at det var 'spor af opiater' der blve til at pillerne indeholdt heroin?

Junior medlem

Hey allesammen

jweg sidder ligenu og er total lam af E.....Dexter....nogen som har hørt om dfem ???? Ups! jo er lam..........
Hvad angår heroin i pillerne, har jeg hørt, at når det kribler i armene....og man bare ffår det der syge brus....sådan har jeg haft det i dag -så skulole det være hero i....eller hvad ???

In our memories

Geografisk sted: København
Hey Freaky,

Check din private post [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg køber ikke den der med at skide i bukserne.Heroin er et stærkt Opiat,og Opiater giver forstoppelse.
Specielt mens du er på dem.
Det må ha været noget meget dålig Hero tisat laxativ(skidemiddel)!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Jeg slutter mig til Gonzo.
De opiater jeg har "leget med" har givet mig stik modsat effekt, så jeg har sgu svært ved at tro at man skider i bukserne af det... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Relativistisk båthorn

Du behøver skam ikke lige netop hero for at blive blød i knæene. Det ka' du også blive af så meget andet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Blød i knæene genopliver en glad tråd.

Ingen brok :!:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Etherlungs skrev:
Blød i knæene genopliver en glad tråd.

Ingen brok :!:

Huh?

Anyways, så kan man vel ikke helt udelukke, at nogle producenter der fuldstændig fucked i hovedet laver et lille batch, der indheolder noget heroin? Måske ved et uheld. Som allerede påpeget er der dog ingen rationelle økonomiske begrundelser for at gøre det, så det kan under alle omstændigheder kun være et absolut minimum.

Husk dog på, at stofbranchen selvom den nærmest udelukkende baserer sig på profitmaksimering ikke altid har hjernen med sig - hvorfor ellers sælge cuttet fentanyl som hvid heroin med det resultat at over halvdelen af dem kredser af? Hvis man laver en cost-benefit analyse er det jo tydeligvis en dårlig ide, særlig med et stof som heroin, hvor den primære indtjening ligger i at blive ved med at sælge dope til de samme folk.
Nu kommer fentanylen selvfølgelig fra en kilde, og denne kilde måske være nogle kolde SOB's der bare skulle tjene en masse penge hurtigt uagtet de menneskelige konsekvenser - og måske mere vigtigt; uden tanke for det fremtidige kundegrundlag.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem

Geografisk sted: hasselager
jeg fik afvide i starten.. når jeg var på e og bare stene.. og som jeg sener hen kom til og kende som opiat.. men ved det ik .. men der har jo stort set være alt i det lort så hvorfor ik deo :evil:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
gamleTrold skrev:
jeg fik afvide i starten.. når jeg var på e og bare stene.. og som jeg sener hen kom til og kende som opiat.. men ved det ik .. men der har jo stort set være alt i det lort så hvorfor ik deo :evil:

Fordi det ikke giver nogen mening ud fra et økonomisk synspunkt. Ting som PMA/PMMA er billige at fremstille, men heroin er bare en ekstra økonomisk udgift plus at folk der laver amfetamin/ecstasy slet ikke umiddelbart har muligheden for at fremstille det. Hvis de har morfin, er det dog muligt, men det er som tidligere påpeget stadigvæk ikke omkostningsforsvarligt. Heroin virker meget dårligt oralt, og da det heller ikke er den virkning ecstasybrugere flest er ude efter, er det mere rentabelt at sælge heroinen til narkomanerne.

Angående "det andet lort" så indeholder langt de fleste ecstasypiller altså kun MDMA (omend af svingende kvalitet.) Udover MDMA er det mest almindelige alternative indholdsstof ting som amfetamin og MDA.
Hvis man ser bort fra PMA og PMMA, er der vist ikke andre decideret skumle ingredienser, der er blevet omvendt i større omfang i industrien.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Psyko skrev:
Angående "det andet lort" så indeholder langt de fleste ecstasypiller altså kun MDMA (omend af svingende kvalitet.) Udover MDMA er det mest almindelige alternative indholdsstof ting som amfetamin og MDA.
Hvis man ser bort fra PMA og PMMA, er der vist ikke andre decideret skumle ingredienser, der er blevet omvendt i større omfang i industrien.

Det er desværre ikke rigtigt.

I Sundhedsstyrelsens 2. kvartals rapport fra 2006, indeholdt 26% kun MDMA, hvor hele 61% indeholdt MDMA + Methamfetamin.

Der er dog heldigvis ikke konstateret nogen piller med piperaziner, PCP eller atropin, som der tidligere har været.

Ecstasymarkedet er helt ude at skide!

http://www.sst.dk/upload/forebyggelse/c ... _jul06.pdf

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]