Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 01:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Hvad er bedst?
Snif kix 11%  11%  [ 9 ]
Spis kix 89%  89%  [ 73 ]
Afgivne stemmer : 82
Forfatter besked
Medlem

Hmm, nogle erfaringer med snifning af kix?
Virker de bedre eller dårligere så?

Jeg plejer altid at knuse kiksene og komme dem i sådan nogle kapsler der opløser ned i maven, på den måde plejer man at få en syg rush!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Sådan lige umiddelbart ville jeg spise dem.. :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
hvorfor så ikke bare smuldre dem i en drink eller et glas saft or so? må dog erklære mig tilbøjelig til at anbefale dig ren MDMA... (tænk at det sq komme fra mig... :roll: ) noget renere rus.

mht om det er bedre at sniffe er min erfaring at det gør nuller naller og bare virker lidt hurtigere måske... ikke på nogen måde vildere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
En af mine venner prøvede det, og sagde, at det var ret ubehageligt.
Jeg vil ikke tro, at det er at anbefale, og hvis man ønsker et alternativ til pillen i traditionel form, så vil jeg da hellere stikke den i røven eller lign., før jeg sniffer den :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
E-pille snifning er nedern - Don't do it !

Fyhaaaaa! :evil:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Tror sku ikke det betyder det store om man først knuser sine kix, for derefter at spise dem, eller at man bare spiser dem.

Annyway, jeg synes man får det bedste rus af at indtage Kix oralt. Heller have et langt og bløndt trip hvor det tager tid før man kommer ned. End et kort trip, hvor man kommer ned efter 45 minuter. mdma comedown 4TL.

En anden ting der er nedern ved at sniffe er at man får 2 doser, hvis i forstår hvad jeg mener. 70% af stoffet får man optaget i næsen, mens de sidste ryger ned i mavesækken. dvs at man mærker 2 peaks, og 2 comedowns.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
De virker sgu uanset hvad.. men det gør fucking nas i næsen, og farvestoffet får dine næsebor til at se ret fucked ud.. sidste weekend var jeg blå i begge næsebor fra fredag-søndag... Desuden er rusen langt kortere når man sniffer, men hvis man laver 1 bane med 2 kix i er det sindssygt intensivt i 15-20 minutter

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Blæste Nico skrev:
De virker sgu uanset hvad.. men det gør fucking nas i næsen, og farvestoffet får dine næsebor til at se ret fucked ud.. sidste weekend var jeg blå i begge næsebor fra fredag-søndag... Desuden er rusen langt kortere når man sniffer, men hvis man laver 1 bane med 2 kix i er det sindssygt intensivt i 15-20 minutter

Kan da godt forstå dine næsebor bliver klamme, hvis du sniffer 2 ecstasypiller i en bane. :roll:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
De sidste 2 gange jeg har insuffleret Kiks, har jeg dagen efter/om morgen fået smadret min hals, så jeg ikke har kunne snakke, den ene gang var det så slemt at jeg ikke kunne snakke ordentligt 3 dage efter. min stemme blev dyb og som om at stemme båndet ikke kunne bruge luften til at danne lyd, men det lød rimelig James brown agtigt når jeg sagde sexy lady. det var bonus, men alligevel Lad værd, vent den 45min-1t med de virker.

er faktisk lige kommet over anden omgang hvor den kun bestod af en halv i hvert næsebor.

Don't Do it. :(

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis I endelig vil sniffe MDMA, så få dog fat i noget rent i stedet for at sidde og sniffe bindemiddel fra E-piller. Sådan en omgang forpulede junkier

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Treasure skrev:
Hvis I endelig vil sniffe MDMA, så få dog fat i noget rent i stedet for at sidde og sniffe bindemiddel fra E-piller. Sådan en omgang forpulede junkier

WORD UP! og vi er sgu stolte af det

Titel:
Oralt!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har prøvet at sniffe rent MDMA fra krystalform (men altså knust før de blev sniffet, ikke sandt ;) ). Det svier et minut i næsen, og onset er meget lig hastigheden som når man ryger cannabis. Du ryger meget hurtigt op på peak og der er et element af rush over det.

Til gengæld varer det noget kortere, og jeg foretrækker at spise MDMA. Jeg ville ikke sniffe en knust Ecstasy pille - guderne skal jo vide, hvad der er i dem og hvilke fyldstoffer, de har brugt.

Snifning kan muligvis have sin plads, hvis man har lidt erfaring og forstår at opføre sig nogenlunde ansvarligt:

Jeg ville måske bruge det, hvis jeg er bagefter/sent på den og skal op i gear a.s.a.p. Her kunne det udnyttes ved at man f.eks. tog sin pille og derefter sniffede en lille smule MDMA. Så kommer man hurtigt igang, og pillen i maven vil i løbet af ca. en time forlænge peak.

Alternativt kunne man bruge det, hvis man havde slugt en pille af ukendt styrke og mærker at man efter ca. en time kommer op, men ikke lige højt nok op efter ens smag. Her kunne man så supplere med nogle få milligram rent MDMA for at få sparket rusen op på det ønskede niveau.

Men overvej lige HR'en i eventuelle eksperimenter jfr. vores wiki. Det er i hvert fald rimelig stupidt at sniffe hele sin normale dosis, for kurven er spidsere og højere, og mere kortvarig ved snifning. Og redosering er også lidt suspekt. Jeg synes også at man bør gøre sig separate erfaringer med hhv. at spise og sniffe MDMA inden man begynder at mixe indtagelsesformerne.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Treasure skrev:

Jeg vil hvertfald aldrig sniffe MDMA.. De gange jeg har gjort det har det simpelthen gjort så ondt at det har ødelagt trippet. Plus jeg har fået en enorm hovedpine og næseblod de gange jeg har sniffet MDMA.

Titel:
Dedikeret medlem

sig mig, vi må da ik diskutere piller herinde ? :S

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaspar skrev:
En af mine venner prøvede det, og sagde, at det var ret ubehageligt.
Jeg vil ikke tro, at det er at anbefale, og hvis man ønsker et alternativ til pillen i traditionel form, så vil jeg da hellere stikke den i røven eller lign., før jeg sniffer den :P

Hehe, ja det var fucking klamt. Men har måske også noget at gøre med om pillen har smag/duft. Hvis den har, så er det virkelig nastyt. Kan ikke sige noget om hvordan det er hvis den ikke har.

Titel:
Insane psychedelia user!

Blæste Nico skrev:
Treasure skrev:

WORD UP! og vi er sgu stolte af det

Så har du vist ikke meget at være stolt af.

Titel: oralt
ORALT... HELT SIKKERT ORALT...det føles som om ens næsebor smelter ned i ganen hvis jeg gør det... total ubehageligt.. vile hellere kværne et gram speed i en snitte frem for det mindste kix..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
mangler optionen "op i anus" ikke ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
E-piller kan godt sniffes, men personligt har jeg kun sniffet dem, der virkede rigtig godt oralt. Det der med at sidde og sniffe dårlige piller, det er jo det samme som at sniffe cuttet amf.

De gang jeg har sniffet MDMA, der har været pulver fra kapsler, helt sikker at der har været noget cut middel, men det virkede helt elektrisk.
Men det skal kun sniffes hvis man hurtigere vil højere på, jeg har prøvet at starte med at sniffe, det er ikke helt det samme. Oralt er bare sjovere.

Jeg har været til et par fester hvor der var nogle der gik totalt kikse amok, aldrig har jeg set nogen være så vilde. Men de både drak, spiste og sniffede lortet, efter hinanden. Det er langt ude og det vil jeg aldrig gøre, faktisk er det lidt skræmmende at se på, eller også var det bare dårlige kiks de havde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]