Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 19 feb 2007 23:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 feb 2007 09:08
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den sidste jord på Sjælland
Fra synthetikal.org (compiled by sludge(a bee, dreamer or something like that)) om at lave efi via L-PAC(?) Det sjove er at det meste kan skaffes fra en hjemmebrygger site og et havecenter. Hvad det har med fakta om amf at gøre? AMF er let at lave hvis man ved hvordan. Det er svært, hvis man ikke er kemiker, har ledt efter opskriften i 25år og stadig ikke ...... Det pisser mig, at de der kan, sjusker så vildt :cry:

Hr. Levoso ...hmm... til Dem har jeg et StarwarsCitat: "When 50 years old U reach, look good U will not" (thx2Yoda - may the force...)

Hvis du ved om benzaldehyd kan være farligt, så prøv bare nedenstående - ellers lad VÆRE.
Hvis du tager fejl, får du lært at holde vejret - måske for sidste gang(tager jeg fejl yeti?).

Og nej jeg forstår ikke det hele; men hvis jeg gav mig fanden på det kunne jeg godt :twisted:
Hvorfor er der så mange der er begyndt at brygge deres eget øl? - juleøl med mandelsmag
:lol:

Wizz(ing u vere here)



You'll need:
-ammonium sulfate(fertilizer)
-benzaldehyde(almond extract)
-calcium chloride(ice mely pellets)
-dextrose(sugar)
-ether
-magnesium sulfate(epson salt)
-monobasic potassium phosphate(fertilizer)
-nitrogen
-oxygen (optional)
-sodium alginate(art suply, from sea weed)
-Saccharomyces cerevisiae yeast(brewing yeast)

1. Make a medium to grow you're yeast on. Mix, for every liter of water, 4g ammonium sulfate, 0.6g magnesium sulfate, 1g monobasic potassium phosphate, 100g dextrose. Put this in a glass baking pan so when you put yeast on it it has some room to grow. Now put on your yeast. 6g for a liter of water. Grow the yeast for 24 hours at 82.4-86 degree F. Save the medium for later.

2. Centrifuged. I'm guessing you'd get the same results by filtering with coffee filters or a rag. Then re-suspend the yeast in a water and sodium alginate mix (3% SA / 97% H2O). This is just to wash it off a little I guess. Then you need to re-filter it out.

3. The yeast cells were then extruded as drops into a 2% calcium chloride solution thereby forming beads. They are kept in here for 1 hour then filtered and washed on a buchner funnel.

4. The beads of immobilized yeast were then put into some of the medium that was saved in a column. 35g yeast (wet weight) per 400ml of medium. For 1 hour, oxygen (air works fine I guess) is gently bubbled up through the bottom to provide agitation.

5. Next, nitrogen is bubbled up for 1 hour. There can't be any other gas in with it. During this hour, pre-purified by distillation, benzaldehyde is added in for equal parts. 12g per liter of water you started with.

6. Thereafter, it should continue agitation under anaerobic (nitrogen) conditions for a 24 hour period.

7. Last step. Take your ether and shake it up in the mix. extract the ether off and do this another 2 times, each time using less ether. dry your ether and you are left with L-PAC.

MAKING EPHEDRINE FROM L-PAC
------------------------------------------
You'll need:
-L-PAC
-methylamine-hexamine
-ether
-activated aluminum
-water

1. Mix 10g methylamine in 500ml of ether in presence of 20g activated aluminum.
2. Add 120g of L-PAC.
3. Simultaneously 20-30g of water are added, drop by drop. This creates hydogen for the reaction. It is ran for 2 hours.
4. extract the ephedrine (l-ephedrine) with methanol and filter. It will be pure.
-------
a quit note.. methylamine, can be make by hexamine(methenamine) and HCl.
-----
2- the yeast that you grew you need to take it off of the liquid medium it was growing on. then you need to thicken it by putting it in that mix. THE MEDIUM YOU GREW THE YEAST ON YOU WILL SAVE!! YOU WILL USE IT FOR ANOTHER STEP!! i must have been onsomething when i wrote half this suff. my bad. [[you can save the other mixes used too! ie: SA and calsium chloride. BUT use your own sense; if you can see you used it too much and it's not working as well, mix some more up.]]
3- ok. sorry bout this one.. you need to take the yeast that you thickened out of the SA mix now. the yeast cells will sit on a coffie filter just fine. you can pour water over it a few times to make sure its clean of SA.
THEN you will load it into a wide syringe and push it out in to drops (makeing small beads. if youve seen the amphetamine beads inside of Adderall pills. something like that.) into the 2% calcium chloride. this will immobilize the yeast. you should keep them in here for 1 hour. Then you should pour though a filter and wash off, with water, the 'immobilized yeast beads'.
you use immobilized yeast because if you dont will will have little to none of the final product. non-immoblized yeast, out of 1liter, made 1-2 gram MAX. with immobilized yeast, for 1 litrt, you'll get 14-19 gram. it pays off plus you save money on buying shit.
anyway....
4- the beads you made.. put then into the medium you saved that you grew on from step one. you should have the medium set up in a colum. (tall but not real wide. this works great. like a pipe of some kind.) NOW.. bubble oxygen through it for 1 hour. from the bottom of the pipe? and if you don't have some wide ass colum you should be able to have the bubbles of oxygen hitting all the beads. if you have lab equitment it helps. i think i told that when i did this me and my friends stole a lot of our stuff from our school lab.
5- then you will need all out pure nitrogen bubbled through for 1 hour, that's when you add benzaldehyde throughout the hour to start turning it into L-PAC.
6- just let it bubble now for 24 hours and create the highest amount of L-PAC you can get out of it. ok?
(thicken it by putting it in the sodium alginate mix. SA is used to thicken dyes btw.)
over view:
1. mix your medium
2. grow for 24 hours
3. filter the yest off the top of your medium
4. save your medium for later
5. put the yeast in to the SA solution(this just makes it thick so you can make round beads; like if you ever seen the amphetamine in an adderall pill)
6. filter the yeast out from this solution.
7. now for the fun part.. make your 2% calcium solution. and drop beads of your yeast in to it. it works best if you use a baking pan so its not very deep but shallow and wide. swim just filled a larg syringe with the yeast and made the drops that way.
8. after the beads have been sitting in there for 1 hour they are filtered out.
9. just follow step 4 from the above synthesis. yes the medium that you saved will come back into play in this step.
---------
YOU- make the beads by putting drops of the thick yeast in to the 2% calcium solution.

you make 2% going by mole. swim used almost 2 tablespoons for a gallon of water and it seemed to work fine.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 feb 2007 13:56 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
:whogives:

Jeg henviser til dette topic: Så fat dog noget!

Det writeup du lige har postet er en biosyntese af L-PAC og efterfølgende reduktion til Efedrin.
Der står ikke en skid om at slutproduktet er Meth(amfetamin).

WizzWant skrev:
Oh jo jeg har læst lidt Rhodium, Wetdreams og Synthetical. Nazimetoden er vist en skrøne; men HI/rP er very real. Vil faktisk gerne lære mere; men kan ikke finde noget kursus i LOF kataloget :)


Har du prøvet Kemi B på HF/VUC, og noget egentlig organisk kemi-litteratur?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 feb 2007 03:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 feb 2007 09:08
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den sidste jord på Sjælland
Tak til Dex for advarslen.
Jeg tror vores skat - rigor mentalis vasker røv
Efedrin(ren og uforærdet) er hovedproblemet. Du finder nemt en opskrift på reduktionen - HI/rP eller for de modige Birch(NH3 og Lithium).

Der er masser af opskrifter på at ekstrahere efi fra piller. Den mest roste er lavet af Dwarfer - starter med vineddike. Har prøvet med 5 piller a 60mg efi, det skulle så gi 300mg.
Det skulle lige være nok til en nanoscale HI/rP. (Ca. 20mg methAmf er nok til en flyvetur - Right?)
Men ak selv Dwarfer's way gav kun en plet på størrelse med kiks - ultratynd; men krystalmønstret var rigtigt nok, har ikke lige en chromatograf til renhedsanalyse. Og kan ikke veje så lidt.
Pilletrillerne er jo ikke dumme, så de har puttet lidt strandsand og en del tapetklister i pillerne.

Dream on - det ville være pisse provokerende, hvis det kunne laves af hverdags ting. Ingredienser som ikke kan forbydes i et moderne samfund.
Frihed for Loke såvel som for Thor!!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 feb 2007 17:03 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Hold kæft, du er da godt nok brændt af... :roll:

No fucking offense!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 mar 2007 10:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 feb 2007 14:40
Indlæg: 19
Geografisk sted: Lolland
Det kan ikke være ren amf ihvertfald, men der er jo mange forskellige slags.'
Og lad være med at sniffe det hvis det har sådan en konsistens, hellere ta' det i gumper så.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 apr 2007 21:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
Minimal skrev:
DD - Hvorfor skulle det være utrolig rent? Det bedste amf er hverken vådt eller helt tørt (pulver), men du kan stadig heller ikke bedømme kvaliteten ud fra konsistensen. Og god amf kradser ikke, det trækker bare tårer, fordi det simpelthen er så godt. :D


helt rent amf er flydende så jo!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 apr 2007 23:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
extanor skrev:
Minimal skrev:
DD - Hvorfor skulle det være utrolig rent? Det bedste amf er hverken vådt eller helt tørt (pulver), men du kan stadig heller ikke bedømme kvaliteten ud fra konsistensen. Og god amf kradser ikke, det trækker bare tårer, fordi det simpelthen er så godt. :D


helt rent amf er flydende så jo!


Freebase amfetamin, ja. Rent amfetaminsulfat har en konsistens der minder om kridt.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel: amf?
Indlæg: 13 aug 2007 11:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 aug 2007 10:23
Indlæg: 95
Geografisk sted: nær vrå på landet
hej spacey,

du skriver det har flydene konsistens, når amf bliver fremstillet er det i en sirupform som er den reneste form du kan få, du kan være heldig at det er noget godt noget, (stoler du på din dealer) du kan se renheden ved og blande lidt op med vand i en kapsel, læg et stykke vat der i og rør rundt i en 5min. træk vandet op i en pumpe gennem vattet, det der ligger tilbage i kapslen er affaldstofferne, det der er i vandet er 100% rent (næsten).

hvis det er svært og sniffe kan du evt, lægge det i fryser eller ligge noget up på en cd eller noget i det fremme, så tørre det stille og roligt, der sker ikk noget ved det er stue temp. men det er mere behageligt når det er koldt.

mvh Fushibask


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: amf?
Indlæg: 13 aug 2007 11:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
fushibask skrev:
hej spacey,

du skriver det har flydene konsistens, når amf bliver fremstillet er det i en sirupform som er den reneste form du kan få, du kan være heldig at det er noget godt noget, (stoler du på din dealer) du kan se renheden ved og blande lidt op med vand i en kapsel, læg et stykke vat der i og rør rundt i en 5min. træk vandet op i en pumpe gennem vattet, det der ligger tilbage i kapslen er affaldstofferne, det der er i vandet er 100% rent (næsten).


Du har ret i at det tilbageværende er affald/cutmiddel, men du har bestemt ikke ret i at det der er i vandet nødvendigvis er rent. Der findes mange forskellige ting som man kan cutte amf med som er opløselige i vand.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 aug 2007 12:55 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
extanor skrev:
Minimal skrev:
DD - Hvorfor skulle det være utrolig rent? Det bedste amf er hverken vådt eller helt tørt (pulver), men du kan stadig heller ikke bedømme kvaliteten ud fra konsistensen. Og god amf kradser ikke, det trækker bare tårer, fordi det simpelthen er så godt. :D


helt rent amf er flydende så jo!


Du køber stadig bare amf fortyndet med vand eller vodka, når du køber ind. Det er jo ikke freebase, der generelt bliver handlet med i landet, men sulfatet, der er tørt ved korrekt fremstilling. Det er ellers et godt salgstrick at bruge den med, at ren amfetamin er vådt. Det er jo ikke løgn, men det gælder bare ikke for det amf, du køber. Dog mener jeg, at på gaden er det sjældent god kvalitet, hvis det er helt tørt og fint, og hvis det er meget vådt, er det ofte bare væske til at fylde op. Man plejer at komme bedst ud af det ved noget småfugtigt/småklumpet stinkende materiale, fordi:

Ren amfetamin lugter ikke af noget, når det lige er lavet, men det begynder nemt at stinke, og det må være svært at bevare det så rent og lugtfrit helt ud til pusherne. Hvis du køber noget her i landet, der slet ikke lugter, kan du næsten være sikker på, at det slet ikke er amf eller er vanvittig cuttet. Desuden kan amfen trække en lille smule væske fra luften, men det er ikke så meget, som når folk drypper i poserne. Tit er der selvfølgelig også cutmidler i, som stinker stærkt.


Senest rettet af Minimal 16 jan 2008 08:19, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: EY
Indlæg: 11 okt 2007 21:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 sep 2004 09:11
Indlæg: 8
Grunden til det skifter til orange agtig farve, kan være at det er blandet op med mælkeprodukt...
Jesper


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 okt 2007 22:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 dec 2006 02:16
Indlæg: 783
Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Med hensyn til rensning af amf med acetone og vand metoden - vil druesukker blive fjernert i acetone vasken eller er det et af de produkter som man bare bør hade.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 okt 2007 04:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jul 2002 01:01
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Badblindboy skrev:
Med hensyn til rensning af amf med acetone og vand metoden - vil druesukker blive fjernert i acetone vasken eller er det et af de produkter som man bare bør hade.


Det vil blive i vandet sammen med amfetaminen, så det er et af de produkter man bare bør hade.
Medmindre det er i form af store tabletagtige tingester og smager af citron ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2007 02:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 dec 2007 01:27
Indlæg: 1
Geografisk sted: oslo...norway
[quote="spacey"]Har lige en række spørgsmål ang. noget amf jeg købte for ca. 2 uger siden, som desuden har en yoghurt agtig konsistens.. Det har nu ligget på min værelse i ca. 20 graders varme, og det plejer der nu ikke at være noget problem i..
Okay, det kan godt nok godt komme til at smage lidt underligt hvis det ligger for længe, men virkningen plejer da at være nogenlunde den samme..
Dette her har bare skiftet farve til svagt lyserrødt/måske lidt orange. Nogen der har en idé om hvorfor dette er sket??
Har også mange gange set fedtet/vådt amf før, men dette her er næsten helt flydende, hvad kan det skyldes?? Har min dealer puttet vand i for at snyde med vægten??
Ville det være en god idé at tørre det for at det holder sig bedre??
Og hvor meget har det egentligt at sige om man kommer det i fryseren, eller bare lader det ligge i stue temperatur?? Nedbrydes amfetamin hurtigt i varme??
Det gør desuden vanvittigt ondt at sniffe.. Hvad kan det være cuttet med??
Har prøvet at søge efter mine spørgsmål, men har ikke rigtigt kunne finde noget..
Jeg kan fortelle deg litt om pepper.Ligger det i romtempratur så blir det gult,brunt og rædskjær i det.Kjemikalprosessen utvikler seg i varme.Peppere blir også fuktig av varme.Det mister litt vekt.Met det kan være like bra kvalitet selv om det har ligget i romtempratur.Har et par kamerater som lager det i norge...........................................


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2007 05:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 dec 2007 03:23
Indlæg: 2
Geografisk sted: midtsjælland
:wink: Da jeg i mine unge dage; 6-12 år siden havde nogle polakker i min nærmeste omgangskreds, (Ikke alle med "rent mel i posen") og samtidig var meget fascineret af især amfens egenskaber fik jeg "sugede" mange rigtige facts til mig.

F.eks havde flere af de førnævnte polakker ikke mulighed for at tage til deres hjemland. Og da telefonaflytninger var og er Ole Wagners (chef for afd. N) vigtigste våben, fik jeg ofte sponseret en weekend tur til Warzawa.
Imod at mødes med Warsawaligaen(den polske mafia) i Polen med hilsener fra DK.
Disse polakker forsynede det meste af verden. Nu ved jeg godt at Holland (senere også belgien og nu til dags hovedsageligt BUlgarien og Ungarn) også havde en stor produktion af amfetamin.

Men på grund af kommunismens fald og den deraf følgende store arbejdsløshed indenfor alle brancher var masser af dygtige kemikere uden indtægt i netop Polen. Som følge af dette var og er stadig den polske vare af en bedre kvalitet (85-98 %) imod Hollands gennemsnit på 60%.
På en af disse ture til Polens hovedstad mødtes jeg med den højeststående chef for amfetaminafdelingen. En lille meget meget stilet 70-årig mand der på hovedbanen i Warzawa lige foran 12-15 maskinpistolsbevæbnet pansere gav mig en gennemsigtig frysepose med en god håndfuld hvidt stof.
Samme aften havde jeg en aftale med en polak på min egen alder som osse var beskæftiget i amfe-branchen om at han sku vise mig byen by night.
På mit hotel pakkede jeg posen fra den gamle mand ud med samme iver som var det en julegave da jeg var 6 år. Meget skuffet blev jeg da jeg ikke syntes at det stank som jeg indtil da troede det skulle.
Til gengæld var det i en meget lækker konsistens jeg ikke havde set før. hverken vådt eller knastørt. P.g.a. den manglende stank sniffede jeg to store snitter.
Gjorde mig klar og mødtes med min ven. Min ven der ellers er en af de bedste jeg kender til at fortælle røverhistorier, fik ikke et ord indført. Og hele ´natten følte jeg at jeg stank langt væk af speed ud af munden.

Totalt oppe at køre på den rigtig fede måde, dog måtte jeg nogle gange lægge en dæmper på min "snakkker".
Dagen efter mødtes jeg med den gamle mafioso. Jeg spurgte ham hvorfor det ikke lugtede. Hans forklaring lød.
"Jo junior (mig) Denmark, Sweden and Norway want smelly stuff so thats what they get. But what i gave to you was what we call "doctors own" (altså doktorens egen).
Nu ville skæbnen at Boom-festivalen var så småt ved at gå i gang, og min kæreste og en ven (søn af en anden af cheferne i Warzawaligaen) og jeg havde planlagt at dette år sku vi til boom. Så jeg tog flyveren til Malaga hvor vi tre boede tæt på. blev samlet op i lufthavnen og drønede til Portugal.
En halv time efter vi er ankommet møder vi den 1. danske gruppe som alle allerede havde festet i nogen dage. Flere af dem beklagede sig over at de var totalt bustet nu hvor festen først begyndte. Og da jeg ikke var særlig gammel (klog) dengang havde jeg taget posen fra den gamle med fra warzawa til spanien og videre til Boom. Så fik ca 5 danskere et dyp.

Dette var fredag eftermiddag. Så så ikke nogen fra denne gruppe før søndag eftermiddag. Hvor jeg pludselig bliver væltet omkuld af en af de førnævnte 5 venner: " hey mester, hvor fan har du fået det spaceamf fra. Da jeg mødte dig i fredags var jeg klar til at tage hjem, men efter dypppet har jeg bare haft den fedeste festival på nær at dem fra vores lejr ( altså udover de fire andre der også havde dypppet, havde haft plaget ham om at finde mig. fordi de 5 bare slet ikke var til at styre. Og sådan ville hele lejren have det.

Aldrig havde jeg set noget lignende.

Men summasummarum Rigtig speed stinker ikke. Når det stinker er det fordi syntesen ikke er gjort helt færdig. Også derfor det svier så meget. Det er opløsningsmidlerne der ikke er fordampet ordentligt.

Men så nemt er det jo ikke. For en pusher kan jo få noget der stinker
og så cutte det så meget at det meste af stanken går væk. ;) :wink:



Angående det lyserøde amf

Der findes til dato omkring 1000 synteser til amf. Nogle af disse vil når produktet er næsten helt tørt få et lyserødt skær.

Men hvis det så er hakket kan dette skær blive næsten usynligt.

Så kender jeg til omkring 10 danskere der har fået den geniale ide at bruge frugtfarve. Heldigvis ved disse pushere ikke nok om sagen, så de putter tit for meget farve i.

Ergo er det skrigende lyserødt er det højest sandsynligt bare farvet amf. Hvorimod hvis det lyserøde skær først kommer når amfen er ca 99% tør er det ikke frugt farve men et resultat af den aktuelle syntes.

Det er ikke rester fra rød fosfor, hvilket man så vidt jeg husker kun bruger til methamfetamin.



Våd amf:

Hvis jeg bliver tilbudt våd amf takkker jeg altid nej. For det 1. Hvis amfen er våd er den ikke færdig men bare særligt fremstillet til os dumme nordboere. Eller osse har "pusher-brian" hældt vand, vodka isopropylalkohol elller lign i for at få det il at snyde mindre erfarne købere.
Oven i dette vil der fra det våde være et svind på helt op til 50 % i mængde efterhånden som varen tørrer.



Amf og varme:

Amf tager mest skade af lys og ilt. Man har lavet forsøg hvor man har puttet 98% ren amf i vandbad ved 100 grader i 24 timer . Da man efterfølgende målte styrken var den 96,8 %. Altså efter at være blevet kogt i 24 timer forsvandt kun 1,2 % af styrken.


Håber ikke jeg har lydt for smart elller klog og at der var nogen af jer der kunne bruge min lille røverhistorie (dog 100% sand) til noget fornuftigt:? , blev bare lidt træt af at læse alle mulige kloge hoveders videreførelse af gamle skrøner :P

Pas godt på jer selv og husk altid kun at tage det halve af hvad du har lyst til hvis ikkke I kender produktet godt :tnx:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 dec 2007 18:01 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Hej The Morten.

Tak for et godt indlæg - dog bør du seriøst genoverveje hvor mange personlige detaljer der skal med, om hvem du kender i det internationale kriminelle miljø. Det gavner ingen at vide det og du risikerer at komme i søgelyset på uheldig vis.

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2007 14:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 dec 2006 23:36
Indlæg: 265
The Morten skrev:
:wink: Da jeg i mine unge dage; 6-12 år siden havde nogle polakker i min nærmeste omgangskreds, (Ikke alle med "rent mel i posen") og samtidig var meget fascineret af især amfens egenskaber fik jeg "sugede" mange rigtige facts til mig.

F.eks havde flere af de førnævnte polakker ikke mulighed for at tage til deres hjemland. Og da telefonaflytninger var og er Ole Wagners (chef for afd. N) vigtigste våben, fik jeg ofte sponseret en weekend tur til Warzawa.
Imod at mødes med Warsawaligaen(den polske mafia) i Polen med hilsener fra DK.
Disse polakker forsynede det meste af verden. Nu ved jeg godt at Holland (senere også belgien og nu til dags hovedsageligt BUlgarien og Ungarn) også havde en stor produktion af amfetamin.

Men på grund af kommunismens fald og den deraf følgende store arbejdsløshed indenfor alle brancher var masser af dygtige kemikere uden indtægt i netop Polen. Som følge af dette var og er stadig den polske vare af en bedre kvalitet (85-98 %) imod Hollands gennemsnit på 60%.
På en af disse ture til Polens hovedstad mødtes jeg med den højeststående chef for amfetaminafdelingen. En lille meget meget stilet 70-årig mand der på hovedbanen i Warzawa lige foran 12-15 maskinpistolsbevæbnet pansere gav mig en gennemsigtig frysepose med en god håndfuld hvidt stof.
Samme aften havde jeg en aftale med en polak på min egen alder som osse var beskæftiget i amfe-branchen om at han sku vise mig byen by night.
På mit hotel pakkede jeg posen fra den gamle mand ud med samme iver som var det en julegave da jeg var 6 år. Meget skuffet blev jeg da jeg ikke syntes at det stank som jeg indtil da troede det skulle.
Til gengæld var det i en meget lækker konsistens jeg ikke havde set før. hverken vådt eller knastørt. P.g.a. den manglende stank sniffede jeg to store snitter.
Gjorde mig klar og mødtes med min ven. Min ven der ellers er en af de bedste jeg kender til at fortælle røverhistorier, fik ikke et ord indført. Og hele ´natten følte jeg at jeg stank langt væk af speed ud af munden.

Totalt oppe at køre på den rigtig fede måde, dog måtte jeg nogle gange lægge en dæmper på min "snakkker".
Dagen efter mødtes jeg med den gamle mafioso. Jeg spurgte ham hvorfor det ikke lugtede. Hans forklaring lød.
"Jo junior (mig) Denmark, Sweden and Norway want smelly stuff so thats what they get. But what i gave to you was what we call "doctors own" (altså doktorens egen).
Nu ville skæbnen at Boom-festivalen var så småt ved at gå i gang, og min kæreste og en ven (søn af en anden af cheferne i Warzawaligaen) og jeg havde planlagt at dette år sku vi til boom. Så jeg tog flyveren til Malaga hvor vi tre boede tæt på. blev samlet op i lufthavnen og drønede til Portugal.
En halv time efter vi er ankommet møder vi den 1. danske gruppe som alle allerede havde festet i nogen dage. Flere af dem beklagede sig over at de var totalt bustet nu hvor festen først begyndte. Og da jeg ikke var særlig gammel (klog) dengang havde jeg taget posen fra den gamle med fra warzawa til spanien og videre til Boom. Så fik ca 5 danskere et dyp.

Dette var fredag eftermiddag. Så så ikke nogen fra denne gruppe før søndag eftermiddag. Hvor jeg pludselig bliver væltet omkuld af en af de førnævnte 5 venner: " hey mester, hvor fan har du fået det spaceamf fra. Da jeg mødte dig i fredags var jeg klar til at tage hjem, men efter dypppet har jeg bare haft den fedeste festival på nær at dem fra vores lejr ( altså udover de fire andre der også havde dypppet, havde haft plaget ham om at finde mig. fordi de 5 bare slet ikke var til at styre. Og sådan ville hele lejren have det.

Aldrig havde jeg set noget lignende.

Men summasummarum Rigtig speed stinker ikke. Når det stinker er det fordi syntesen ikke er gjort helt færdig. Også derfor det svier så meget. Det er opløsningsmidlerne der ikke er fordampet ordentligt.

Men så nemt er det jo ikke. For en pusher kan jo få noget der stinker
og så cutte det så meget at det meste af stanken går væk. ;) :wink:



Angående det lyserøde amf

Der findes til dato omkring 1000 synteser til amf. Nogle af disse vil når produktet er næsten helt tørt få et lyserødt skær.

Men hvis det så er hakket kan dette skær blive næsten usynligt.

Så kender jeg til omkring 10 danskere der har fået den geniale ide at bruge frugtfarve. Heldigvis ved disse pushere ikke nok om sagen, så de putter tit for meget farve i.

Ergo er det skrigende lyserødt er det højest sandsynligt bare farvet amf. Hvorimod hvis det lyserøde skær først kommer når amfen er ca 99% tør er det ikke frugt farve men et resultat af den aktuelle syntes.

Det er ikke rester fra rød fosfor, hvilket man så vidt jeg husker kun bruger til methamfetamin.



Våd amf:

Hvis jeg bliver tilbudt våd amf takkker jeg altid nej. For det 1. Hvis amfen er våd er den ikke færdig men bare særligt fremstillet til os dumme nordboere. Eller osse har "pusher-brian" hældt vand, vodka isopropylalkohol elller lign i for at få det il at snyde mindre erfarne købere.
Oven i dette vil der fra det våde være et svind på helt op til 50 % i mængde efterhånden som varen tørrer.



Amf og varme:

Amf tager mest skade af lys og ilt. Man har lavet forsøg hvor man har puttet 98% ren amf i vandbad ved 100 grader i 24 timer . Da man efterfølgende målte styrken var den 96,8 %. Altså efter at være blevet kogt i 24 timer forsvandt kun 1,2 % af styrken.


Håber ikke jeg har lydt for smart elller klog og at der var nogen af jer der kunne bruge min lille røverhistorie (dog 100% sand) til noget fornuftigt:? , blev bare lidt træt af at læse alle mulige kloge hoveders videreførelse af gamle skrøner :P

Pas godt på jer selv og husk altid kun at tage det halve af hvad du har lyst til hvis ikkke I kender produktet godt :tnx:


Glimrende indlæg med fine informationer. Jeg har selv ikke nær så meget forstand på det, så jeg kan ikke vurdere hvorvidt dine fakta er sande el. falske, men det lyder da til at du har tjek på det.

... Du har vel ikke stadig forbindelse til dem, vel? :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel: RESPEKT
Indlæg: 16 jan 2008 01:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jan 2008 00:15
Indlæg: 1
Geografisk sted: Månen
Jeg føler mig helt ydmyg over at se hvad nogle folk ved om amfetamin. det er virkeligt forunderligt at læse. Jeg føler jeg har lært en masse af at læse denne tråd, også selvom mange af de kemiske udtryk ikke hænger ved efter første øjekast :D.

Jeg vil egentlig ikke bidrage med noget konstruktivt, men jeg føler heller ikke rigtigt jeg er i stand til at synge med i kæmpernes kor denne gang.

Al magt til tenkild vor befrier osv.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jan 2008 21:38 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Så vidt jeg ved, er det lyserøde Amfetamin.HSO4 som sikkert enten bliver produceret af grådige/inkompetenter kemikere som hælder for meget svovlsyre i, eller ikke fatter at lave Amfetamin.SO4.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jan 2008 21:38 
Efter jeg læste det med dine polak venner kom jeg til at tænke på pusher 3. Der får han tilbudt noget som han tror der er coke men så er det polsk amf og det er hanske utilfreds med. Hvorfor det? er polsk amf også kendt for at være noget juks?


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team