Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
i dag fikk jeg pakka i posten. har akkurat åpna den.
og en ny verden.

etter å ha lest så mange triprapporter, brukermetoder og dosageveiledninger, så er det nu.

pakka inneholdt:

-3.5 Salvia divinorum Joint x2
- Catuaba 1 pack 50 g
- Morning Glory seeds 5 g
- mini glass bong, egg
- highest quality Kratom leaf 5g
og av en eller annen grunn:
- party pills "up all night" ... :)
(niacin, colanut, bergamot)

men det er altså Salvia'en som var hovedsaken med bestillingen. det andre var bare billigt.

jeg har tidligere fått noen en god tripp på noe mexican mushroom. men det er også all min innbefattning med psycaliske stoffer.

men nå har jeg ventet i 40 år. og mye har ledet meg frem hit. min musikk, min forfatterstand, mitt band, og ikke minst min hjerne som skriker etter å vise meg hva den skjuler. som om den vil fortelle meg at det er noget mer her inne. og der ute.

nå skal jeg bare vente.
det kan gå måneder før jeg tar noget i meg.
nå er tanken på plass, og settingen kan lages.

men denne 3.5X joint av salvia... er det noget at vente med?
joint? har noen prøvd dette? jeg tenkte meg i skogen med en erfaren kamerat. for jeg skal ha noen med meg, det er sikkert, men det er kanskje like godt at ta det på kjøkkenet. 3.5x- joint?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

den der kratomen så da rett så uskyldig ut, så jeg rullet en med litt tobak og lot lungene avgjøre det. det av jern og gjorde ingen utslag på shogun-skalaen. men etter litt... ble jeg ikke litt varm? tok jeg ikke brått frem mine blades og gikk noen runder? jovisst. den hadde en meget mild prestasjonsfremmende virkning.

litt utpå kvelden i går skulle der komme bekjent og overvære min salvia trip. (på joint)(3.5x). hun kom aldri. heller ikke mine venner her inne verdiget meg et svar på mitt spørsmål, så jeg gikk over til stearin og CSNY på spilleren. tiden var inne. det var noe jeg måtte gjøre alene. stikk i strid med alle regler. det i seg seg selv gjorde meg til litt av en røver.
etter to timer(!) kunne jeg merke en justering i kjevene og et lett løft i hodet. så en prikking i lillehjernen etterfulgt av et behagelig press rundt ansiktet og videre, som en kvinnehånd, rundt hele hodet.
det var oen minutter med det, så ble jeg jævlig trøtt og syntest det hadde vært en okei kveld.

det var ingen rus og heller ingn visjoner. men det var prøvd. og jeg var lykkelig med det.

i dag skal mitt band i studio. så nå blir det nok rolig frem til mandagen.
...

Titel:
Psychedelia Sponsor

Det lyder som et dejligt og meget mildt salvia-trip. Jeg kender selv følelsen af en hånd eller fornemmelsen af at blive slikket af en kæmpetunge over hele kroppen :-) - men det er blot en meget mild indledning til salvia-verdenen.

Jeg vil anbefale dig at ryge på en effektiv måde, hvis du vil udforske planten nærmere. Prøv eksempelvis vandpipe eller en bong og husk en varm flamme - eksempelvis fra en stormlighter.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Og det er meget røg der skal til. Flammen bør i øvrigt holdes på salviaen konstant når du suger. Og det skal holdes inde i lang tid. 30< sekunder.

God fornøjelse :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jepp, det har jeg nok fått med meg :). og neste gang skal det gjøres ordentlig!
så var det disse morning glory- frøene.

jeg har bladd og lest side opp og side ned, men det virker ikke som folk får helt bestemt seg for den beste måten at innta dem på.
det knusing og kjøling og oppløsning i vann, kan jeg ikke bare ete dem hele. jeg har rundt 150stk.
bør jeg sette av en hel helg til disse? burde jeg dele dem opp i flere porsjoner? føle meg litt frem?

jeg pleier alltid at begynne med veeeldig små porsjoner med ukjenet materiale. men det må jo virke!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
jackdowe skrev:
jepp, det har jeg nok fått med meg :). og neste gang skal det gjøres ordentlig!
så var det disse morning glory- frøene.

jeg har bladd og lest side opp og side ned, men det virker ikke som folk får helt bestemt seg for den beste måten at innta dem på.
det knusing og kjøling og oppløsning i vann, kan jeg ikke bare ete dem hele. jeg har rundt 150stk.
bør jeg sette av en hel helg til disse? burde jeg dele dem opp i flere porsjoner? føle meg litt frem?

jeg pleier alltid at begynne med veeeldig små porsjoner med ukjenet materiale. men det må jo virke!

Tyg dem i munden, eller knus dem grundigt først (endnu bedre da de smager af shit)

150stk er imo alt for lidt med mindre de er super-potente. Min. 300 stk vil jeg sige (10g)
Du vil sikkert kunne mærke noget, men visuals udebliver nok. Jeg ville æde dem alle sammen på tom mave knust til pulver, og efter effekten er trådt ind ryge noget hash hvis du har lyst, ellers tag et rent trip. Tvivler dog på at du får særlig meget ud af 150 frø

Jeg synes det er værre ikke at bryde igennem end at få et ubehageligt trip, men start med dem og se hvad der sker. Og få fat i nogle hawaiian baby woodrose-frø i stedet, LSA er et hyggeligt stof i de rette doser

Titel:
Medlem
Brugeravatar

2 g kratom
10 g Catuaba

1/2 L vann

(smakte urent piss)

blei kokt i en kjele m/
to te poser
sitronsafter
litt honning

10 minutter holder lenge
fikk en fantastisk høy! ansiktet løftet seg mot himmelen ikke ulikt som på vanlig gall. lett eufori.
dette skal det drikkes te av! ikke røykes!
45 minutters varighet til 1 time.

og denne Catubaen, som vel ligner på lange, tynne, brune barkebiter- anses for å være et afrodisiaksum. men sånne ting er gjerne bare pjatt.
men hva tror du? når jeg lå der å hørte på crosby,stills og Nash hadde hånden rett som det var funnet hjem til tv-stillingen og det ene ledet til det andre. det var faen meg en fantastisk trip!

og den har virket hver gang. en annen ting er jo at jeg ikke har tatt mer enn fire timers søvn den siste tiden, da jeg har fått nok å henge fingerne i. men om morgenen er man altså i sin livs form!
man har nok litt at glede seg til...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

party pills
Danskeferja oslo-fredrikshavn.

joda, de varmet. jeg ble aldeles rød over hele huden, tørst og pratsom.
men satan det var hett!
holdt vel i 2-3 timer.
helt fett.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det er vel ikke en visionær plante men,... :

Catuaba has a long history of use in herbal medicine as an aphrodisiac. The Tupi Indians in Brazil first discovered the aphrodisiac qualities of the plant and over the last few centuries they have composed many songs praising its wonders and abilities. Indigenous and local peoples have used Catuaba for generations and it is the most famous of all Brazilian aphrodisiac plants.

In Brazilian herbal medicine today, Catuaba is considered a central nervous system stimulant was well as having aphrodisiac properties. In Brazil it is regarded as an aphrodisiac with "proven efficacy" and, in addition to treating impotence, it is employed for many types of nervous conditions including insomnia, hypochondria, and pain related to the central nervous system (such as sciatica and neuralgia). It also has no known side-effects.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

dose:

1 (ett) Morning Glorie Frø

knust i ett glass vann
og lagt på vent i 5 minutter
svelges i en slurk

etter 2 min: varmen brer seg rundt i hodet
5 min: merkbart varmt i toppen, tørr hals, røyksugen.
10min: vasket tøy!
12 min: skriver dette.

om 30 minutter: drar på jobb.
og gleder meg så smått... hmm..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
jackdowe skrev:
dose:

knust i ett glass vann
svelges i en slurk

Placebo 2daMax

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
jackdowe skrev:
dose:

knust i ett glass vann
svelges i en slurk

Regner du med at du får noget ud af et enkelt frø? :shock:
Den varme der breder sig rundt i hovedet 2 min efter indtagelse kan du vist rolig regne med at der er placebo.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
hvis du har spist 1 frø, tror jeg mere på at du har haft det varmt af naturlige årsager: der skal ædes adskillige hundrede før du opnår en effekt..

men placebo er også skægt.. held og lykke med dine fremtidige trip.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

easy on brothers.

timing er alt.

men jeg har ennå ikke sett noen gi noe feedback på de små doser, og om ett enkelt frø kan ha noen som helst effekt så skal det også fanden i meg prøves. husk at jeg ligger i den deilige forventningens startgrop og om selv små doser gir en placebotrip så er det ok for meg. og jeg hadde ikke i tankene at noe skulle skje. det var en ren smaksprøve. jessir.
det var ihvertfall faen så showt å kjøre rundt og rundt med min truck i natt.

har bestillt woodroose og salvia extrakt, så dere skal nok få slite med ennå mer pussy-trips :)

Senest rettet af jackdowe 15 maj 2007 21:19, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
http://psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=631

Har selv efterprøvet det, kan ikke udelukke placebo, men et eller andet skete der

Titel:
Medlem
Brugeravatar

et lite frø kan såment bli et vakkert tre. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

okei okei, så langt har det ikke vært noen stor suksess med det hele. det kan jeg godt innrømme. og dere har selvfølgelig helt rett i at jeg nok er litt for forsiktig i min fremferd.

men dere må tenke på at det er ikke noe party dop det her og jeg ser ikke på eksprimeringen som noen lek. mitt mål er heller ikke å bli noen shaman- jeg vil kun ha en liten innsikt i hva der kan ligge av løsninger og svar i mitt sinn, og kanskje også utvikle meg litt som et menneske. det kunne jeg trenge. så sier i hvertfall mine x'er...

og hvem har hastverk? jeg har et helt liv foran meg og jeg skal ikke brenne opp det sjove krutt allerede.

hvem vet; kanskje en dag er jeg klar for en kopp aya. men det er nok langt inn i fremtiden.

dagens treat til dere allesammen i det elskede broderland:

jeg har akkurat konsumert 99 MG's. og det er regn og storm utenfor.
det er fri fra jobb frem til mandag og ingen kvinner vil ha noe med meg å gjøre.
man kan godt ta en bayer ved siden av dette?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ahr... det lille mageknipet og kvalmen knakk jeg med en liten joint. men hva faen gjør jeg med sulten? nå merker jeg at skjer ting i hodet her. et godt løft og et kraftig press inne i ... wow

nå skal jeg ha mat.
men jeg må ned på bensinstasjonen for mitt kjøleskap er ikke noe for meg nå. salt. salt.salt. jeg glemte å lese om spising er jeg redd, men nå er det for sent.
jeg går ned og tar med noe tjafs hjem så får vi se om noen har noe meninger om det skal etes. jeg tar med en juice også for sikkerhetsskyld.
fuck hvor det blåser ute. FUCK! med i regn i sej

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det var mer som en lang hasjrus, men med en go- lucky attitude som ikke forsommlet hukommelsen.
det var ok. men jeg må innrømme skuffelse.

forrådet er oppbrukt.
og alt i alt fikk jeg da noen nye opplevlser.

(jada, jeg har spart på noen frø. det var riktig fornøyelig med et par MG's om morgenen :shock: )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]