Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 18:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2c-b og hash
Medlem

Geografisk sted: På flugt
Har nu prøvet 2c-b og det var fantastisk dejligt, rige visuals osv, men tror det kunne have været federe med en pind under trippet. Nogle der kan anbefale/fraråde 2c-b+THC

På svampe kan man blive fuldstændig kastet væk hvis man ryger, men er dette også tilfældet på 2c-b? Synes det er minimalt hvad der viser sig af mindfuck på 2c-b

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Har blandet 2c-b og hash, mange gange. Og jeg er ikke død endnu.

Men jeg kan varmt anbefale en pind sammen med 2c-b (Men så igen, JEG vil personligt anbefale en pind til alting, medmindre man har nuppet 11 HBWR-frø og ikke er i stand til at ryge)

Jeg har dog ikke prøvet at blive kastet fuldstændig væk på svampe af at ryge. ....Men derimod af at redosere, og blande 2c-b og MDMA ind.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
Personligt har jeg altid røget en lille pind de gange jeg har prøvet 2c-b. Det hjælper både godt mod bodyload og kvalme og så bliver trippet lige skudt ekstra godt afsted.

Titel:
Medlem

Kombinationen 2C-B og cannabis er en klassiker - men vær forberedt på, at trippet kan blive rigtig voldsomt, super visuelt og meget dybt... mange, mange tanker. Derudover kan du også komme til at trippe i lidt længere tid end normalt.

Svampe og cannabis er en endnu dybere oplevelse, synes jeg - så med 2C-B vil det være knap så voldsomt, men visuelt kan du risikere at blive blændet af mange farver og mønstre, som 2C-B er så god til.

Min erfaring er, at "mind fuck" kan opstå ved selv de svageste psykedeliske stoffer - også cannabis. Så hvis man vil undgå mind fuck, så skal man undgå psykedelika.

Titel:
Dedikeret medlem

Min mening er at man kan blande Cannabis med de fleste rusmidler, bare i mindre mængder. Men alt med måde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Min erfaring er at hash booster effekten af 2c-b. Hvis du bare ryger en pind, burde du ikke blive voldsomt overrasket af effekten. Hvis man godt kan lide at blive revet lidt rundt. så ryg et bonghoved og forbered dig selv på en dejlig tur 8).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Altså, det kommer nok an på hvornår i dit trip du ryger pinden. Ryger du på peaket så tror jeg du nemt kan miste grebet om trippet i og med at du ikke er så bekendt med det endnu.

Mit tip er at du skal vente til det er ved at tage af, hvis du altså víl ryge.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu ryger jeg normalt ikke da jeg ikke synes det er en behagelig rus hash gir (ja jeg er lidt til en side i forhold til de fleste ;)), men når trippet er på sit comedown vil en pind faktisk (som også sagt foroven) give det ekstra til det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]