Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 16:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
BULLSHIT !!!

Stort set alle rene stoffer er kridhvide, og det gælder især MDA og MDMA.

Hvis det er brunt så er der enten tilført farve, men højst sandsynligt fordi det er blevet "brændt på" under inddampningen...

Det kan ske med alle kemikalier, om det så er MDA, MDMA, Amfetamin, 2C-B, whatever...

Medlem

Det første ved vi jo ikke kan passe, der er sku ingen der vil farve MDMA brunt fordi det første man tænker på er brunheroin.

Jeg har kigget lidt mere på nettet og fundet en opskrift på MDMA, jeg ved intet om den er rigtig eller fup men det lyder til at det ville du hurtig kunne se(Dex)

siden jeg fandt er: http://www.angelfire.com/super/wiseass/mdma.html

Til sidst bliver der snakket om brun/gulkrystal MDMA der skal vasket i acetone før det bliver hvidt. Jeg ved ikke om det er det jeg har fået eller om opskriften er fup. Tættere på et svar kan jeg ikke selv komme med.

Dank

[ 14 September 2002: Besked ændret af: Dank ]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ehhhh det der Daffy duck sagde med at det er billigere at købe ren MDMA end kix, det kan jeg ikke se´. hvis man nu køber flere kix af gangen, så får man dem jo billigt.
foreksempel 21 kr. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] for en hvid diamant hvor der er 120 mg. MDMA i (mener jeg da)
det kan da kun være billigst, samtidig med et hvide diamanter er gode kix! - altså smart??

men er stødt på ren MDMA i Roskilde, 500 kr. for et gram....men jeg havde ingen penge. (jeg havde nok heller ikke købt det alligevel!)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dank:
Jeg har kigget lidt mere på nettet og fundet en opskrift på MDMA, jeg ved intet om den er rigtig eller fup men det lyder til at det ville du hurtig kunne se(Dex)
<HR></BLOCKQUOTE>

Syntesen er god nok, men min pointe var nu bare, at du ikke udfra en søgning på "brunt pulver" kan sige at det var MDA du indtog! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Jeg dømmer selvfølgelig på den virking det gav mig og den farve som kom frem da jeg testede det med test-kit. Men når man sige brunt MDMA/MDA så tænker folk med det samme på brunheroin eller at man joker med dem.

Derfor ville jeg opklare om det kunne passe med brunt MDMA/MDA da ingen andre havde hørt om det. Derfor søgte jeg på alt på nettet for at finde forklaringen.

Dank

Medlem

Jeg søgte under "Brown colour mdma" og så fandt jeg ud af at mda puvler kan være brunt eller hvidt mens MDMA pulver er hvidt. Så kunne jeg regne ud at det måtte have været MDA da mit test-kit ikke kan se forskel på MDMA og MDA.

Siden jeg fandt det på: http://www.hc-sc.gc.ca/hppb/alcohol-otherdrugs/pube/straight/hallucinogens.htm

Og så gå ned til MDA.

Dank

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]