Lecabra skrev:
Jeg vil sige at du ikke skal sidde og holde din mening tilbage overfor ham... Du giver ham vidst for lang snor, han må lære at der er konsikvenser ved den måde han opfører sig på. Og hvis du virkelig ikke kan lære ham det på nogen måder, og du virkelig er blevet for træt af det. Må du droppe din kammerat.
Bare min mening... Pøj,pøj, håber at høre mere i sagen.
:yeah:
kunne godt forestille mig det havde noget at gøre med barndomssvigt(hvis ikke det er bekræftet).
hvordan man behandler dem, tror sku ikke det er muligt at kurere dem ihvertfald, jo måske, at knække dem psykisk, hehe. jeg kender tilfældigvis ogs sån'nen gut der der også bare er fuld af lort, løgne, historier og så videre, går så heldigvis ik sammen med ham mere, men fik da prøvet at konfrontere ham med nogle beviser på at flere af hans historier var løgne, han sagde også mange ting der modbeviste andre ting han fyrede af, og så kunne man ellers bare diskutere i på fuldt knald i en halv time, så ender det somreglt med at man lader ham triumfere i hans 5-6 forsøg på at skifte emne, fordi man indser at diskutionen alligevel ikke ender nogen steder..
men det var mere min vens ven, og deres venskab sluttede med at min ven var blevet træt at ham, og hans løgne(kalder ham b ) så han begyndte at brænde b af i deres aftaler, og b begyndte at kunne mærke de skjulte afvisninger og fandt så på en løgn, som kunne være grunden til at b blev uvenner med min ven, bare så han lige fik det sidste ord, som på en eller anden måde fryder han forskruede hjerne
man kan egentlig ikke gøre noget, det er somom de lever i en fantasiverden og tingene fungerer lige som de siger den gør.
har set forskellige folk med den slags psykose på forskellige niveau'r, mødte en gut der efter at have proppet miner ører med de skumleste løgnhistorier, fortalte at han faktisk havde fået problemmer med flere forskellige folk, fordi de efterhånden fandt ud af at det bare var lort han fyrede af, så han er smart nok til at se konsekvenserne ved hans løgne, men han er dum nok til at blive ved, der får jeg sku lidt ondt af ham..