ke skrev:
The Pharmacist skrev:
Yes, flunitrazepam er markedsført under navnet Rohypnol og er egentlig mest kendt som det man kommer i folks drink når man gerne vil have dem med hjem, men de ikke vil... Men jeg vil ikke sige hvor meget I skal bruge for at lave sådan et stunt!
At de skulle bruges til noget som helst hyggeligt kan jeg ikke rigtig fange... De er sindsygt sløvende, og får jer nok til at få det ret skidt, hvis I overdoserer. Hvilken effekt går I egentlig efter???... Jeg er nysgerrig...
Nårh ja, og flunitrazepam er en benzoediazepin, hvis det ikke er nævnt... Og en af kraftigere af slagesen, den bruges sjældent i behandling.
Jeg vil vove at påstå, at du overhovedet ikke aner, hvad du snakker om i nogle af dine konstateringer.
Eftersom det er din første og eneste post her på boardet, vil jeg gå ud fra, du bare kom med en uheldig post. Er dette ikke tilfældet, synes jeg, du skal holde helt kæft fremover.
Nej, det var ellers en rar velkomst jeg fik der! Og saa endda fra et dedikeret medlem. Istedet for bare at sige, at jeg ikke aner hvad jeg taler om, synes jeg du skulle praecisere hvilke dele af min post, der er aah saa forkerte, og saa kan vi da tage diskussionen! Det er korrekt at jeg aldrig selv har taget flunitrazipam, jeg ved dog en HEL DEL om hvad det er for noget stads, jeg har overvaeret undersoegelser hvor man forsoeger at efterligne alkohols effekt med benzoediazepiner og for oejeblikket har jeg studiejob paa et apotek hvor vi saelger meget faa af lige praecis dem... Og naarh ja, saa har jeg en kandidatgrad i farmaci om knap 1 aar. Jeg ved dog at de misbruges i stor stil, men har aldrig fattet hvorfor. Derfor spoergsmaalet. Jeg kan nemlig ikke forestille mig at det er saerlig rart...!