Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 02:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

hvad vil i anbefale første gang?

skal jeg ryge eller spise det og hvad er en god førstegangs dosis?,

alder: 17

vægt: 90

højde: 195-197

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Gider du godt lave BARE ET MINIMUM AF RESEARCH SELV?

Har psychedelia.dk stået i anders and's hurlumhejsider eller hvad sker der? :evil:

Titel:
Medlem

jamen jeg har søgt men kunne ikke finde særlig meget kun noget på engelsk men jeg forstod det ikke,

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Der er da en del info at finde er på psychedelia's sider. Prøv evt. at bruge google til at søge psychedelia igennem, hvis vores egen søgemaskine svigter.
Jeg har prøvet at eksperimentere lidt med muskat for mange år siden. Jeg fik langt fra noget fedt ud af det, men fik til gengæld nogle ubehagelige bivirkninger, der varede ved i nogle dage.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Uden selv at have prøvet det, så vil jeg råde dig til at holde dig langt væk fra det.. Find nu noget ordenligt narko Snubi.

Der er en grund til at der ikke er særlig mange der vælter sig rundt i disse.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stonez skrev:
Der er da en del info at finde er på psychedelia's sider. Prøv evt. at bruge google til at søge psychedelia igennem, hvis vores egen søgemaskine svigter.

Lige til dem, der skulle være i tvivl om, hvordan man gør det:

Skriv følgende i søgeord:

site:psychedelia.dk søgestreng

Titel:
Medlem

Entheo skrev:
Uden selv at have prøvet det, så vil jeg råde dig til at holde dig langt væk fra det.. Find nu noget ordenligt narko Snubi.

Der er en grund til at der ikke er særlig mange der vælter sig rundt i disse.

altså jeg har både amfetamin ritalin og god ryger, i min besdidelse så det erikke fordi jeg ikke kan skaffe noget, og/eller fordi jeg ikke har råd,, jeg har bare hørt meget godt om muskat nød, så jeg er bare nyssgerig efter hvordan det er.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg er overbevist om, at en god pibe bananadine er langt mere behageligt.
Prøv at læse nogle triprapporter om muskat: http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Nutmeg.shtml

Titel:
Dedikeret medlem

Han læser jo ikke så godt engelsk, så det bliver svært ;-)

Men, Snubi... Lyt til advarslerne fra folk. Det er ikke det værd at eksperimentere med muskatnød. Bivirkningerne er for mange og grænsen mellem trip-dosis og overdosis er så vidt jeg ved ikke voldsomt stor.

HVIS du alligevel vil risikere dit helbred, så prøv følgende opskrift:

Tag 1-3 muskatnødder (start hellere med en) og pulveriser dem - brug evt. et rivejern. Tag 2 dl. mælk og varm det op ved SVAG varme - nøddepulveret skal i mælken fra starten af. Lad det stå og varme i 15-30 minutter, til der er ca. 1 dl. mælk og nøddesnask tilbage.
Drik det.

Pas nu på dig selv. Ryg en joint i stedet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A, baby! Ok, ok Aalborg så
Igen uden erfaring med stoffer så tyder alt jeg har læst på at muskat nød er et lorte stof (om end mere end DXM), den dose der skal til for at inducere nogen form for 'trip' er også temelig tæt - hvist egentligt nærmest den samme - på en ikke-dødelig forgiftning.

Alt for mange after-effects og alt for store forgiftnings fare. Lad være.
Er muskat nød egentlig ikke også ret dyrt?

Titel:
Medlem

TheBo skrev:
Han læser jo ikke så godt engelsk, så det bliver svært ;-)

Men, Snubi... Lyt til advarslerne fra folk. Det er ikke det værd at eksperimentere med muskatnød. Bivirkningerne er for mange og grænsen mellem trip-dosis og overdosis er så vidt jeg ved ikke voldsomt stor.

HVIS du alligevel vil risikere dit helbred, så prøv følgende opskrift:

Tag 1-3 muskatnødder (start hellere med en) og pulveriser dem - brug evt. et rivejern. Tag 2 dl. mælk og varm det op ved SVAG varme - nøddepulveret skal i mælken fra starten af. Lad det stå og varme i 15-30 minutter, til der er ca. 1 dl. mælk og nøddesnask tilbage.
Drik det.

Pas nu på dig selv. Ryg en joint i stedet.

faktisk er jeg flydende i engelsk, jeg skriver bedre påengelsk end på dansk, men det jeg ikke forstod var, 3.75 tbps, altså dosis, og jeg forstod ikke, hvad det betød,

det var derfor jeg spurgte om dosis, altså jeg ved godt der er mange negative triprapporter, men der er altså også en del gode, forskellige steder, og jeg kender en del irl, som også har haft gode oplevelser med det,

jeg har ikke tænkt mig at gøre det lige nu, jeg tror jeg vil bruge et par dage mere til at læse omdet,

Titel:
In our memories
Brugeravatar

tbps = spiseskefulde

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Stonez skrev:
tbps = spiseskefulde

Men den korrekte forkortelse er nu tbsp. Men det kunne folk nok godt regne ud.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har selv prøvet muskatnød (10-15 g, knust af hele nødder) og det er altså ikke noget at skrive hjem om. Ja, man kan komme ind i nogle interessante tilstande, men det er ledsaget af en del fysisk ubehag og nogle langvarige tømmermænd (dagen efter, i mit tilfælde, men jeg har hørt at det kan vare længere). For det meste gav det mig en mærkelig dissocieret følelse og en forvrænget tidsfornemmelse. Så kan du selv beslutte om det lyder sjovt.

Efter min mening er der masser af stoffer, som er både fysisk mere behagelige og langt mere interessante i deres virkning. Hvis du vil slappe af, så ryg en joint. Hvis du vil dykke ned i sindet, så vil jeg anbefale svampe.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Det mørke jylland
Jeg har engang røget (OG spist) en helvedes masse muskat. Det var lettere euforiserende men dagen efter da jeg vågnede havde jeg nogen sære visuals i 15-30 min og brækkede mig 20 gange i løbet af de næste 2 dage.. det kan IKKE anbefales!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nord Sjælland
Hvis det skal spises skal du huske "ginger"... Nu kan jeg ikke lige huske hvad det hedder på dansk - men det hjælper mega godt på maven.

Titel:
Medlem

vestyjr skrev:
Hvis det skal spises skal du huske "ginger"... Nu kan jeg ikke lige huske hvad det hedder på dansk - men det hjælper mega godt på maven.

ingefær :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det tog mig 19 år fra mine ligegyldige eksperimenter med muskatnød, til jeg overvandt det smagsmæssige traume og kunne anvende det som lækkert krydderi i maden. Synd, for det smager vildt godt - i mad - i små mængder.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er ærgeligt at mangel på udbredelse og tilgængelighed eller lige fremt ulovliggørelse af naturlige halucinogener gør at vi skal ud og eksperimentere med de mere crappy stoffer som der er stor tilgængelighed af.

Dog takker jeg aldrig nej til at ryge med på en god omgang banadine.

Titel:
Dedikeret medlem

child_of_gaia skrev:
Dog takker jeg aldrig nej til at ryge med på en god omgang banadine.

http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=1620

'Bananadine' virker ikke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]