Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Norge
Noen somvet hvor mange microgram bart simpson syren er på?

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
jeg kan kun gætte da jeg prøvede nogen i tyskland i sommers, og chancen for at det er de samme er ikke enorm, men mit gæt ville lyde på mellem 100-150

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg prøvede dem også i sommers...

Jeg vil også skyde på omkring 150 mcg... et okay godt hit! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Jeg melder mig som test-person! Send 2-3 stk og du skal få et rimeligt nøjagtigt gæt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
hey hey! det er mig der er Lab-Rat her i selskabet! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@arkimedes, det er jo løgn. Spørg selv dex hvem laboratorie-rotten er her!? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
i Jylland er jeg helt klart laboratorie rotten [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

men der skulle efter sigende findes flere forskellige bart simpsons mærker.. nogle skulle være røvdårlige, andre nogenlunde og igen nogen der er ganske gode [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

og med hensyn til hvor mange mics diverse mærker er på.. glem det, for det er sku de færeste der ved det.. og det er jo heller ikke alle mics'ne der er aktive

In our memories
Brugeravatar

Tjille, man kan som regelt estimere det efter man har prøvet dem... desuden er alle mics "aktive" hvis syren bliver opbevaret ordentligt.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Damn man...!
Jeg kunne sq godt tænke mig at prøve syre engang!
Desværre er der ingen i min omgangskreds som gider andet en fed...
de kokser helt ud hvis jeg bare så meget som tænker på at trippe lidt på svampe...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Dex: Gu kan man da ej. Eftersom det for det første er ret sjældent med LSD-25, og for det andet så får man altid at vide at tripsene er stærkere end de reelt er. Vi har haft diskussionen før, så der er ingen grund til at gå i detaljer. Jeg vil bare gentage at jeg for en dl år siden havde mulighed for at prøve 150 microgram ren LSD-25 og det kan ikke sammenlignes med noget af det andet LSD jeg har taget før (hvilket er en del). Så indtil i har haft den mulighed, vil jeg mene at det er svært for jer at forstå at de trips som går for at være f.eks. 150 microgram, som regel er på 50-75, ja måske endda kun 25 mics. Og som regel osse af en dårligere kvalitet. Derfor er det svært at sige præcis hvor stærkt et trip er ud fra ens erfaring. Desuden er der en tendens med papirstrips til at de ikke er lige stærke, da det kræver en del at dosere det ordentligt så LSD'en bliver jævnt fordelt på trækpapiret.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@dankdawg> Jeg ved at vi har diskuteret det her før, men vil du påstå at f.eks. http://www.eve-rave.ch/ecstasy/2000.html ikke har lavet deres tests ordentligt? Af de mærker de har testet, er det slet ikke usædvanligt med over 100 mikrogram pr. mærke. Ikke at man kan sige om det er de samme batches der har floreret i DK, men mange af motiverne er i hvert fald velkendte for mig...
Hvilke stoffer skulle det for øvrigt være på mærkerne hvis ikke LSD-25? Iso-LSD (et nedbrydningsprodukt) er ikke specielt virksomt, og der er ikke nogen grund til at lave andet end LSD-25 hvis man først vover sig ud i så avanceret syntesearbejde. Måske lige ALD-52, men så kommer man hen over LSD-25 først...
Jeg er heller ikke enig i at det er svært at lave blotters så de er lige stærke. Den mængde LSD der skal optages i papiret opløses nemt i den mængde væske som blotter-papiret kan opsuge. Hvis man i forvejen har check på hvor meget papiret suger, kan jeg ikke se de store problemer i at lave blotters af ensartet kvalitet.

[ 22 Oktober 2002: Besked ændret af: Prom_away ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
er det bare mig der er helt fra den eller er der ikke også LSD-24 og en eller to eller mange flere? som eftersigende skulle have ret forskelling virkning?

In our memories
Brugeravatar

Nej, speedy... LSD hedder LSD-25 fordi at det var det 25. ergot-derivat Hofmann lavede.

Dank > Hvem siger at jeg snakker om blotters?
LSD findes på andre former, y'know... flydende syre med ca. 100 mcg. pr. dråbe f.eks.

Og nu siger du sikkert at det kan fortyndes, blah blah blah...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Nej Dex det siger jeg ikke. Grunden til at jeg snakker blotters er at det er den mest alm. forekommende, og også dér den holder sig dårligst. Det er klart at flydende LSD og microdots er en anden verden.

Prom: Jeg har på et tidspunkt læst diverse steder at det ikke var unormalt med Iso-LSD. Dette er noget som Psychedelic Monographs and Essays hævdede, og det er også hovedsageligt derfra jeg har det med doserne, men jeg har osgå set det nævnt andre, mindre troværdige steder. Psychedelic Monographs and Essays er et af de mest respekterede psykedeliske tidsskrifter i verden, der har offentliggjort skrifter af shulgin, grof, mckenna og mange andre. Det eneste jeg kan sige er at det ikke er helt friske opplysninger, og derfor kan det godt være at det ikke er sandt. Men det passer godt med min erfaring, da ALLE jeg har set tage en 150 mics dosis af LSD-25 , selv meget erfarne brugere, siger 'HOV! Det har jeg aldrig prøvet før' . Så der er altså et eller andet der ikke stemmer..hvad det er, det ved jeg ikke. Men mystisk er det.

In our memories
Brugeravatar

Ja, og det er jo netop lys og varme som gør den skrøbelige LSD til den inaktive iso-LSD...

Opbevar jeres syre tørt, mørkt og koldt!

(Ziplock i fryseren, f.eks.)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@Dank> Jeg vil heller ikke helt afvise det, det lyder bare ikke sandsynligt for mig. Jeg kan jo desværre nok først udtale mig på området når jeg selv har været i den heldige og usandsynlige situation at få verificeret 100% ren LSD-25. Men SÅ bliver du også punket! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
jeg har fået tilbudt noget syre der har ligget i et køleskab i ca et års tid.... da dem der har det liggende, prøvede det, sagde de at det var top-dollar... skal jeg købe det?? 4 mærker for 200 slag.. hvad siger i?

In our memories

Det er da en meget fair pris... og hvis det har ligget i køleskab, og godt pakket ind, så kan jeg ikke se nogle problemer.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg syns HELT sikkert også du skal tjekke op på din viden om LSD inden du går i gang! Jeg prøvede det første gang for et års tid siden med en kammerat i byen. Vi var skidestive og tænkte "Hva faen, det skal jo prøves!"!!!

DUMT!!!

Det var SÅ tæt på at gå galt, var blæst i ca 20 timer (var bla. til familiefødselsdag (min egen 19 års)!), vi tågede rundt og hørte farver og så musik og køer der ikke var der!

Mit råd er, find en der har prøvet det som vil "hjælpe" dig med det! Så bliver deet også fedt!!

Medlem

Geografisk sted: danmark
jeg har ikke prøvet det før, så jeg har sådan en lidt mærkelig følelse med at købe det... jeg ved ikke helt om det er for vildt til mig... selvom jeg har prøvet alt muligt andet, så står syre alligevel som noget af det vildeste... er det så vildt som folk siger??? hvad minder det om?? jeg er lidt i tvivl om jeg skal gøre det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]