Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 13:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: EN BØN!
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hej venner,
da der cirkulerer for meget misinformation, især i dette forum, vil jeg henstille til folk at de måske lige tænker sig om en ekstra gang inden de poster. Er du nu sikker på at den information du leverer er brugbar og korrekt? Hvis i ikke har læst indgående om stoffet eller ikke har taget det, så vær venlig at holde mund og lade andre komme til. Husk at sitet er her for at udbrede information, ikke for at forvirre folk mere end de er i forvejen med al den urigtige information.

Hvis i har brug for at chatte socialt, så brug fuck forum, generel diskussion eller #psychedelia

Tak [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: København
Inshallah, han har ret!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Dankdawg, det kunne også være rart at være foruden din evige negativitet. Psyko angreb dig overhovedet ikke, tag lige at slap lidt af. Ellers vil jeg give dig ret i at misinformation er skidt, men den bedste måde at lære noget på er ved at blive rettet.

Mvh
Ashoka

Psychedelia Gay Overlord

Nu var det ikke for at skændes, men mere for sitet skyld Ashoka.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil give dank fuldstændig ret... jeg skulle faktisk selv til at skrive et post om nogenlunde det samme, men han kom mig i forkøbet.

Vær venlige at starte sætninger i ikke er sikre på er rigtige med "Jeg mener at have læst/hørt...", "Min personlige erfaring er at...", osv...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Hej venner,
da der cirkulerer for meget misinformation, især i dette forum, vil jeg henstille til folk at de måske lige tænker sig om en ekstra gang inden de poster. Er du nu sikker på at den information du leverer er brugbar og korrekt? Hvis i ikke har læst indgående om stoffet eller ikke har taget det, så vær venlig at holde mund og lade andre komme til. Husk at sitet er her for at udbrede information, ikke for at forvirre folk mere end de er i forvejen med al den urigtige information.

Hvis i har brug for at chatte socialt, så brug fuck forum, generel diskussion eller #psychedelia

Tak [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Det blev diskuteret lidt i en anden post fordi at jeg postede noget shit, så for mit vedkommende skal jeg skam nok holde min kæft, hvis jeg ik ved noget...

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@dankdawg: Generelt set vil jeg give dig ret, og især når det kommer til råd der kan være potentielt livsfarlige at følge. Andre gange synes jeg dog godt at mindre erfarne brugere må give deres besyv med, specielt fordi der kan være forskellige opfattelser. Som ikke nødvendigvis kan kategoriseres som rigtige eller forkerte.

-Psyko

Psychedelia Gay Overlord

Psyko -> jeg beder dig bare om at tænke dig om er det så svært at forstå?

Medlem

Geografisk sted: Farum !
Det er sku bedre at indrømme man ikke ved en skid om det end at fyre et eller andet pis af. Jeg har ikke ret mange posts fordi jeg sjældent skriver med og slet ikke om ting jeg ikke ved noget om.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]