Prøv at høre, jeg var hurtig på tasterne til at skrive mellemøstlig, og derudover rettede jeg det også selv inden der kom flere posts. Så behøver du sgu ikke være så smålig
Citat:
"EDIT: Hverken Nepal eller Marok er vel mellemøstlig hash. Nepal er vel mere østlig end mellemøstlig og Marok er sgu afrikansk.. Men hvis nu blandede de to substanser sammen ville det være et geografisk gennemsnit, som ville ligge i mellemøsten.. Ej ved ikke."
Skrev Mariannes
Hvis du ikke ved det så hold det for dig selv - lad i det mindste værd med at spille smart, når du nu oven i købet ved at du ikke ved Exclamation
Okay så lad mig sige det sådan her: Nepal er østlig og Marok er afrikansk, det geografiske gennemsnit mellem Nepal og Nordafrika er sgu mellemøsten.. Kan godt hente et world map fra google til dig, men det selv dig og dine evner kunne formå.
Citat:
Det vil naturligvis tage tid og nuldre den ud - hvilket en god ryger såmænd fortjener.
Desuden fortjener en god ryger sgu ikke at tage lang tid om at blive nuldret det er noget lort du selv fyrer af.. Den fortjener at blive nuldret godt ud(uanset tempo) og så blive nydt mens den bliver røget..
Dermed ikke sagt at det er forbudt at nyde synes og duften sin tjald
Men vi kan jo blive ved med at hænge os i små peditesser hvis du absolut vil det.....................................................................
Med hensyn til det med at skære hashen ud med kniv så er det en god idé, og det var også det jeg nåede frem til efter at have brugt "skraberen" fra det der lappegrej, den var heldigvis flad og havde et glat håndtag i den ene ende, som man så kunne "kløve" små klumper med. ..