DoYouSpeakWak?? skrev:
Ja det er ikke så mange derude der har det. Man den gamle med brillerne har altid noget lækkert. eller ham den unge med stritørene. JA jeg kommer for meget derude <<
Kender jeg godt

Men man må jo bruge det mens man kan!
Citat:
Tror dit er noget andet dog, lidt mere rødt i det. men sikkert samme kvali. Det er også noget man skal have lidt næse for, mange køber noget som ser godt ud i deres øjne, men rent faktisk er knap så godt. LÆS hash guiden
Det kan jo godt skifte lidt med udseende og så'n, men renheden holder sig meget ens. Grunden til at min er lidt rød i det er pga. den sene modning. Han havde både en lys pollen med mælkehvide trichomes og en med rødbrune, den jeg købte som så også var varmepresset oveni.
Citat:
Ang skunk så har du ret, det er ikke samme kvali som de amsterdam osv. men markede er også mere til hash sådan generelt så de gør ikke nok ud af det. Der er forresten også kommet en del godt dansk pot derude på det sidste, især nede bagved hvor grønlænderne hænger ud.
Engang i mellem er der noget godt, men tit er der kun én sort og det er hæsligt fordelt. Mange store stængler og 2/3 del fyldt zip for 200 af en gennemsnitlig skunk som frøbankens potfrø næsten slår
Det jeg sidder og ryger nu smager og dufter fantastisk, især frisk-grindet
Citat:
Bare Åben vinduet og tænd en god joint så følger jeg bare lugten.
Men vent en uges tid er på island of wak wak lige nu og den næste uge.
Haha det skal jeg gøre... Venter til du kommer hjem
Citat:
Xpert> Sådan en grinder har jeg også. Den har lidt problemer med at grinde rigtig god fedtet hash, har du også det problem?
Jep, det klumper sig bare sammen ude i siderne og gør det umuligt at dreje rundt
Den klarer fint hash op til "90'er" men derover og sort klistrer for meget. Det kan dog lade sig gøre med 0,2 af gangen i små klumper.
En tur i fryseren 5 min for 100 marok gør det medgørligt da det næsten splintrer i stedet
Men dejlig lille én, genial til skunk, ved ikke hvordan jeg har klaret mig uden, og så passer min rejsemodel perfekt til den lille lortelomme som man tit ikke bruger i jeans