Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 16:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
DoYouSpeakWak?? skrev:
Ja det er ikke så mange derude der har det. Man den gamle med brillerne har altid noget lækkert. eller ham den unge med stritørene. JA jeg kommer for meget derude <<

Kender jeg godt :lol:

Men man må jo bruge det mens man kan!

Citat:
Tror dit er noget andet dog, lidt mere rødt i det. men sikkert samme kvali. Det er også noget man skal have lidt næse for, mange køber noget som ser godt ud i deres øjne, men rent faktisk er knap så godt. LÆS hash guiden :D :D

Det kan jo godt skifte lidt med udseende og så'n, men renheden holder sig meget ens. Grunden til at min er lidt rød i det er pga. den sene modning. Han havde både en lys pollen med mælkehvide trichomes og en med rødbrune, den jeg købte som så også var varmepresset oveni.

Citat:
Ang skunk så har du ret, det er ikke samme kvali som de amsterdam osv. men markede er også mere til hash sådan generelt så de gør ikke nok ud af det. Der er forresten også kommet en del godt dansk pot derude på det sidste, især nede bagved hvor grønlænderne hænger ud.

Engang i mellem er der noget godt, men tit er der kun én sort og det er hæsligt fordelt. Mange store stængler og 2/3 del fyldt zip for 200 af en gennemsnitlig skunk som frøbankens potfrø næsten slår

Det jeg sidder og ryger nu smager og dufter fantastisk, især frisk-grindet

Citat:
Bare Åben vinduet og tænd en god joint så følger jeg bare lugten.
Men vent en uges tid er på island of wak wak lige nu og den næste uge.

Haha det skal jeg gøre... Venter til du kommer hjem
Citat:
Xpert> Sådan en grinder har jeg også. Den har lidt problemer med at grinde rigtig god fedtet hash, har du også det problem?

Jep, det klumper sig bare sammen ude i siderne og gør det umuligt at dreje rundt
Den klarer fint hash op til "90'er" men derover og sort klistrer for meget. Det kan dog lade sig gøre med 0,2 af gangen i små klumper.
En tur i fryseren 5 min for 100 marok gør det medgørligt da det næsten splintrer i stedet

Men dejlig lille én, genial til skunk, ved ikke hvordan jeg har klaret mig uden, og så passer min rejsemodel perfekt til den lille lortelomme som man tit ikke bruger i jeans

Titel:
Medlem

ja, den er rigtig fin til nogle typer hash, feks lyse maroks hvor hashen bare bliver grindet så fint som sand korn nærmest.
Jeg ville nu tro den var ret træls til skunk (ryger ik det stads), ikke meget bud der er plads til..

Titel:
Junior medlem

.

Senest rettet af multi19 21 jan 2020 05:27, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

DoYouSpeakWak?? skrev:
Der er forresten også kommet en del godt dansk pot derude på det sidste, især nede bagved hvor grønlænderne hænger ud.

Potten derude er af sindsygt lav kvalitet og så er den pikke dyr. Blev tilbudt noget af "gangsterne" ved tinghuset, 100kr for ca 3½g.

For pot!? WTF? Pot bør sgu HØJST koste 8-10kr grammet, og så er det stadig dyrt.

Skunk er der jo masser af for tiden, dog er den dyr. 200kr for 2½g nogenlunde skunk.
Det er liiidt for meget. Vil normalt ikke give over 40-45 for skunk, men det kan jeg jo blive nødt til. Det var det mest nedern ved at flytte til kbh, så steg prisen lige pludselig.

Forresten, er der nogen af jer der har oplevet ham den klamme fede gut der tit står ved Woodstock. Han er MEGA klam at se på, og så gemmer han sin tjald i små løse klumper i sine UNDERBUKSER.

Fuck hvor blev jeg sur engang, da jeg stak ham 200kr og så stak han hele hånden ned i skridtet og fedtede rundt og trak 2 små klumper op.
Jeg blev så pisse sur, jeg gik helt i sort da han ikke ville give mig mine penge tilbage.

Han indså dog at det nok var bedst for ham alligevel at give mig mine penge igen, da han opfattede hvor stor og sur jeg var og hvor lille og sølle han var.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Har ikke prøvet potten derude endnu. Regner heller ikke med at gøre det så længe der er skunk.

Men hallo 8-10 kr grammet er KUN prisen hvis du køber af ham som gror det selv og du kender ham,eller en tæt på. Pot har aldrig været så billigt på staden. Jo måske i 70erne, men ikke i 90erne. 25-30 kr kostede god pot da staden virkelig kørte i 2000.

Ang skumle typer. Så er der nogle uskrevne regler for hvor man IKKE skal købe henne. Woodstock området er fuldt af useriøse skumle typer. Big no no. OG Føj hvor nasty. havde jeg fandma heller ikke fundet mig i. Godt du sagde noget til ham. Mange ville ikke turde at gøre det.

Mvh Mikkel

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Schizophreniak skrev:
Sort ryger.

Glemte lige:

Hash af ryst.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jugg skrev:
Skunk er der jo masser af for tiden, dog er den dyr. 200kr for 2½g nogenlunde skunk.

Prisen er høj, men jeg kan ikke undvære at ryge skunk... Må købe en mark at gro på. Kvaliteten svinger også, fik fat i noget onsdag aften som lignede noget godt pro-indedyrket, og smagte/virkede ligeså. 2½ for 200. Dog er der til en del joints for 200, men alligevel, iforhol til hjemmedyrk

Citat:
Forresten, er der nogen af jer der har oplevet ham den klamme fede gut der tit står ved Woodstock. Han er MEGA klam at se på, og så gemmer han sin tjald i små løse klumper i sine UNDERBUKSER.

Fuck hvor blev jeg sur engang, da jeg stak ham 200kr og så stak han hele hånden ned i skridtet og fedtede rundt og trak 2 små klumper op.
Jeg blev så pisse sur, jeg gik helt i sort da han ikke ville give mig mine penge tilbage.

Han indså dog at det nok var bedst for ham alligevel at give mig mine penge igen, da han opfattede hvor stor og sur jeg var og hvor lille og sølle han var.

Haha. Ja..

To nordmænd som jeg skulle hjælpe med at finde noget grønt, var ved at blive røvrendt af ham da han prøvede at prakke dem en tør "60-70'er" på som om det var grønt. Han blev skide sur da jeg varmede den forsigtigt. No bubble, helt sort.
Sagde nej tak, og vi gik over mod stedet hvor jeg køber skunk, mens jeg vist kom til at bagtale ham en del, indtil han rømmede sig ligebagved og skyndte sig forbi os :oops:

Han har så reddet mig en decemberaften hvor der var helt tørlagt alle andre steder, der fik jeg OK røg, men har ikke set at han gemmer det i underbukserne.
Aldrig køb af bumserne derude som Mikkel så fint pointerer, find et ordentligt sted med ordentlig røg

Og så holder jeg selvfølgelig også rigtig meget af mit eget bubblehash, eller en god koldpresset hjemmelavet rystehash

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Der er godt gang i staden for tiden, og jeg synes også at man finder noget god hash, og skunken er også rigtig lækker.

Men det bedste røg (og hvor kan det dog ikke sammenlignes med andre steder) kommer fra Amsterdam. Mit hjerte ligger stadig dybt begravet i coffeeshopsne. Når jeg igen tager derned om snart, skal jeg med glæde genforenes med bl.a. sort nepal, 1,2g 5 euro, osv.

Det er nærmest fortryllende at gå ned af en gade og hvergang du træder ind et nyt sted er der et nyt overvældende udbud af fantastisk ryger til ufatteligt billige penge.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
hehe... skunk er jo altid nice. Synes nu det er fint på staden med 3 poser for en plov.

Hvad kan man forvente??

men ja, det lyder kraftedeme for klamt mand. På festivalen i år købte mig 2 gram hash af en fucked up lorte punker. (ikke fordi jeg noget imod punker. Men han var punker) Og han sku bide 2g af den her plade mand. Og fanme om ikke den fucking klamme stodder slikkede og suttede på den der klump mand. Øv..

Skammer mig stadig over jeg røg hans spyt. Fy for SATAN

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Søren00 skrev:
Der er godt gang i staden for tiden, og jeg synes også at man finder noget god hash, og skunken er også rigtig lækker.

Men det bedste røg (og hvor kan det dog ikke sammenlignes med andre steder) kommer fra Amsterdam. Mit hjerte ligger stadig dybt begravet i coffeeshopsne. Når jeg igen tager derned om snart, skal jeg med glæde genforenes med bl.a. sort nepal, 1,2g 5 euro, osv.

Det er nærmest fortryllende at gå ned af en gade og hvergang du træder ind et nyt sted er der et nyt overvældende udbud af fantastisk ryger til ufatteligt billige penge.

-kan kun erklære mig enig. Dog har jeg aldrig været i byen af byerne men nogle venner tog noget blandet ryger med hjem og de røg blandt andet en pind, hvis efterfølgende high altid vil stå som unik for mig.

Vi røg en joint 4 mennesker med 0.6 gram sort nepal m.guld og 0.7 af noget virkelig hammer nice haze skunk. halvanden smøg og så var der joint. Jeg har aldrig trippet så meget på cannabis før eller efter. Det var helt hjernedødt. Var fucked up blæst mand haha.

Skunk er og bliver den bedste ryger!

mini

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: DK
En juicy pollen fra en tyk balle, til mig tak :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Af det jeg har prøvet at ryge, må jeg nok sige ICE, har aldrig haft så stor og nice rus som ved ICE!!

Her sidst jeg røg, røg jeg i pibe, og da jeg havde taget 3 hiv, fik jeg den største griner på!!! HAHA, og samtidig viste de såen en rigtig klam mongol i fjernsynet!!! lol!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Polle pot skrev:
Af det jeg har prøvet at ryge, må jeg nok sige ICE, har aldrig haft så stor og nice rus som ved ICE!!

Her sidst jeg røg, røg jeg i pibe, og da jeg havde taget 3 hiv, fik jeg den største griner på!!! HAHA, og samtidig viste de såen en rigtig klam mongol i fjernsynet!!! lol!!

jeg har ikke prøvet ICE endnu, men her til den 1. skal jeg formodentlig ind på staden og købe en ICE joint. Er det noget du kan anbefale ?

Titel:
Medlem

Mini-krøl skrev:
Polle pot skrev:

jeg har ikke prøvet ICE endnu, men her til den 1. skal jeg formodentlig ind på staden og købe en ICE joint. Er det noget du kan anbefale ?

Der er vist ikke nogen her på siden der ikke kan anbefale det... ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
bAre et problem har ikke set ice derinde på mange år. Tror det kan blive svært at finde og især i joint. man ryger det normalt Kun i bong eller piber.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem
Brugeravatar

yeah.. i know that shiiiit.

men jeg var på staden for en uges tid siden og da jeg ville købe nogen færdiglavede joints viste han mig 3 forskellige. 1 til en fiv der bare var plain hash, én til en hund der var troldmand af hash og skunk og så en til 150 som sku være ICe hash...

mini

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Mini-krøl skrev:
yeah.. i know that shiiiit.

men jeg var på staden for en uges tid siden og da jeg ville købe nogen færdiglavede joints viste han mig 3 forskellige. 1 til en fiv der bare var plain hash, én til en hund der var troldmand af hash og skunk og så en til 150 som sku være ICe hash...

mini

Nu tænker jeg. Hvorfor købe færdiglavet joints? Får man ikke meget mindre for pengene?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

yes indeed. Blev også ret sur på mig selv bagefter. Men jeg sku bare lige ryge en joint derinde og gad ikke sidde og krølle i blæsten.

Men jo, man får meget mindre for pengene.

:)

mini-krøl

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg fortrækker Helt sikkert en god mørk pollen hash det der hed Bryllups fed inde på staden i sin til kan ikke lige huske hvad det hed ellers :-) men ryger det kun på min føsdag og Nytår hihi.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

En god skunk siger man aldrig nej tak til.
Ellers er en pollen ryger rigtig dejlig :)
Sort nepal er heller ikke værst.

Jeg fik noget forleden som efter sigende skulle være rød libanon, men det var sgu ikke meget bedre end en semi. Det smagte dog meget godt.

Ellers er ICE det ypperste ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]