Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 21:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Kilde: http://www.bt.dk/article/20070822/pckrimi/708220364/
Citat:
Politiet rydder hashboder på Christiania
En større styrke fra Københavns Politi fjernede onsdag middag en håndfuld hashboder på Christiania. Politiet kæder aktionen sammen med en eksplosion mandag.

22. august 2007, 14:19
Ved middagstid onsdag rykkede en større politistyrke ind på Christiania og fjernede fem hashboder, der gennem de seneste dage er skudt op på fristaden efter rydningen af Pusher Street.

Politiet har ikke foretaget anholdelser ved aktionen, der ifølge politiet havde til formål at dæmpe gemytterne i hashhandlermiljøet.

- Nogle grupperinger har gennem de seneste dage været i gang med at genetablere hashmarkedet på Christiania, så vi ønskede lige at markere, at vi naturligvis følger med i den slags, siger politiets talsmand Flemming Steen Munch.

Ved 14-tiden onsdag trak politiet sig tilbage fra Christiania.

Han kæder desuden aktionen sammen med den senere tids ballade på fristaden, der natten til mandag kulminerede med skyderi og en eksploderet håndgranat foran værtshuset Abegrotten.

/ritzau/

Buuuuuuh! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
da en positiv ting at de gør det med begrundelse af vold?..

man burde så overveje hvorvidt man ku undgå al den hash relaterede vold hvis man bare legaliserede lortet..

Titel:
Dedikeret medlem

Jamen havde håndgranaten noget med hash at gøre? var det ikke bare nogle tilfældige idioter der ville lave lidt 'sjov'?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Adolfi hitli skrev:
Jamen havde håndgranaten noget med hash at gøre? var det ikke bare nogle tilfældige idioter der ville lave lidt 'sjov'?

nu er jeg på INGEN måder inde i det her, så det er nærmest et gæt..

men når der blandes våben af den kalibre ind på staden lyder det for mig somom, at der er nogen der måske ikke er helt glade for at de er begyndt at sælge i stor stil på staden igen?

mig bekendt er det meget normalt at folk der sælger meget billigt hash de forkerte steder får tæsk. - det er ihvertfald hashvold.

og hvordan kan man vide at det her ikke var for at skræmme/skade nogen?

- well, politiet siger at der er en connection.. så må vi stole på dem.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spiffeh skrev:
- well, politiet siger at der er en connection.. så må vi stole på dem.

Ja, lad os stole på politiet, de vil os det jo kun godt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sådan er det jo med alle de hashvrag og pushere. Der er fyldt med våben i de miljøer, og de ryger hash for derefter at gå amok med våben og håndgranater. Alt sammen meget sandsynligt, især når man tænker på, hvor meget vold, der er relateret til al den hassssh!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kjær skrev:
Sådan er det jo med alle de hashvrag og pushere. Der er fyldt med våben i de miljøer, og de ryger hash for derefter at gå amok med våben og håndgranater. Alt sammen meget sandsynligt, især når man tænker på, hvor meget vold, der er relateret til al den hassssh!

Det er rigtigt. Se selv hvordan man opfører sig, når man har røget DrÆbErPlAnTeN: http://www.youtube.com/watch?v=bM_vLk1I6G4

Titel:
Dedikeret medlem

Som jeg forstår artiklen er det ikke en decideret aktion mod hash-salget, men blot for at ligge en dæmper på det. Som i mine øjne er det mest fornuftige de kan gøre efter sådan en episode.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Puttes skrev:
Som jeg forstår artiklen er det ikke en decideret aktion mod hash-salget, men blot for at ligge en dæmper på det. Som i mine øjne er det mest fornuftige de kan gøre efter sådan en episode.

Hvis det var for at lægge en dæmper på salget, så var det da også en direkte aktion mod de pushere der er ved at for store fornemmelser derude igen. Ved heller ikke hvor fornuftigt jeg synes det er, at lade dem som har gjort det, få sin vilje ved at skære ned på salget..

Har godt set hvordan de var begyndt at lave små boder igen, og der er vist også kommet helt nyt vagthold, udenfor og indenfor staden.

Tror i ikke det er nogle af de indvandrer, der har nydt godt af at salget er rykket til nørrebro og vesterbro, der har været inde og spille med musklerne? -Det tror jeg...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]