Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
jeg ville lige hurtigt høre hvornår man skal ud i naturen og finde de der psilocybin svampe. og hvor er de lettest at finde har hørt at en ko mark er god, lige ved siden af deres ko-kage :D er der noget rigtigt af hvad jeg lige sagde ??

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Om vinteren, efter 4 daqes frost

(vent nu bare nogle år lille De)

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

tak du !

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Xpert skrev:
Om vinteren, efter 4 daqes frost

(vent nu bare nogle år lille De)

Aldersdiskrimination :lol:
Du glemte på kælkebakken :lol:
Problemet er at man risikere en ung person med svampeforgiftning :roll:

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

tror nu de svampe skal prøves selvom jeg kun er 15 men fylder 16 snart men hva fan man lever kun en gang hvorfor så ikke starte tidligt hvorfor er i så bange for alderen forstår ikke hvorfor i skulle kunne klare det bedre end mig :?: håber ikke jeg lyder dum men håber i ser mig som uviden !! tak forresten det hjælper på ikke at begå fejl :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

heaven skrev:
tror nu de svampe skal prøves selvom jeg kun er 15 men fylder 16 snart men hva fan man lever kun en gang hvorfor så ikke starte tidligt hvorfor er i så bange for alderen forstår ikke hvorfor i skulle kunne klare det bedre end mig :?: håber ikke jeg lyder dum men håber i ser mig som uviden !! tak forresten det hjælper på ikke at begå fejl :D

Jeg tror de fleste der råder dig til at vente, selv har trippet i en meget ung alder og måske fandt det for skræmmene og svært at tackle, når nogle af livets sandheder, pludseligt bliv skåret ud i pap inde i ens hoved.
Var selv 16 år og selvfølgelig udødelig og usårlig, men fandt ud af noget helt andet undervejs :!:
Men man kommer da over det, efter 5 -10 år.

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

hvad vil der f.eks ske med mig hvis jeg indtager psilocyben svampe en af mine venner er lige fyldt 16 han har trippet mange gange på svampe og han syntes det er fedt hver gang :?: :?:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er der ingen der ved, men et godt udgangspunkt er: Ingen depressioner, kærestesorger og andet der er ubehageligt for din psyke.

Du må f.eks heller ikke være bange for at tage svampene, men du må heller ikke blive det undervejs på trippet. Når først toget er kørt skal man kun følge med, ikke stritte imod, men tage imod alt hvad der bliver givet til en.
Og så må du ikke være bange for at dø.

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

tusinde tak for svaret man skal nemlig kun føle alt det gode i livet når man indtager det har hørt at bob marly's musik er godt at høre i mens for at være glad . det er foresten jo snart svampe tid ???

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er det ikke altid svampetid 8)
Hvis du kigger på dette http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=20912

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jo glæder mig som er lille barn til at prøve det

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

heaven skrev:
hvad vil der f.eks ske med mig hvis jeg indtager psilocyben svampe en af mine venner er lige fyldt 16 han har trippet mange gange på svampe og han syntes det er fedt hver gang :?: :?:

Folk er forskellige... Du aner simpelthen ikke hvordan det virker på dig

Svampe er en del anderledes fra stoffer som amfetamin og kokain. Den mentale påvirkning er meget kraftigere og du kan derfor ende i et rigtigt dårligt badtrip med angst, paranoia, depressive tanker og des lige.

Citat:
men hva fan man lever kun en gang hvorfor så ikke starte tidligt hvorfor er i så bange for alderen forstår ikke hvorfor i skulle kunne klare det bedre end mig

Måske fordi du stadigvæk er et barn fysiologisk set, din krop og psyke er ikke færdigudviklet så tidligt. Ikke for at nedgøre dig, jeg har også selv gået til den som teenager, det fortryder jeg lidt i dag da jeg kan se at jeg ikke var 100% klar til det. Dengang kunne jeg ikke se det, men det hører nu også med til at være ung og uvidende :)

Jeg vil råde dig til at læse mere på stoffet så du ved hvad der kan ske, der er masser af info på siden.

Men derfor kan du sagtens få et godt trip på svampe alligevel. Bare sæt dig ind i tingene først
Mine alarmklokker begyndte bare at ringe da du skrev at du var ligeglad med risikoen. Respekter stoffet, så respekterer det også dig

Senest rettet af Xpert 21 sep 2007 17:13, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

heaven skrev:
jo glæder mig som er lille barn til at prøve det

du er et lille barn =)

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

tusinde tak for alle svar jeg har nu i 4 måneder ikke lavet andet end at studere stoffer på nettet ( fordi er meget intreseret i den slags ) jeg har en masse venner der har prøvet svampe mange gange tror det bliver fedt anyway TAK :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nå men godt trip anyway :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu kan jeg i min ædru tilstand ikke lige finde tråden, men der er en "brugbare råd til den første psykedeliske oplevelse" et eller andet sted samt en kriseguide til hvis det går galt. Med disse i hånden og den gyldne regel om Set & Setting er risikoen for at det går sådan minimal. Bare lad dig flyde med og nyd det, så skal det nok gå

Men god tripper så...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Du er bare 15 (snart 16, som du siger), ikke 18. Du er ikke myndig, det betyder, at du ikke er ansvarlig for sig selv, men det er dine forældre. Vi vil hellere ikke have ansvar for dine handlinger, især når det gælder sådan noget som stoffer. Derfor det eneste kloge ting vi kan gøre her, er at fraråde dig at tage stoffer. Er det klart?

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ja self jeg gør ikke noget overilet eller hvad det nu er bare for at gøre det hele lidt være ryger jeg hash ret ofte ved ikke om det gør nogen forskel ??

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Fordi du ofte ryger hash som 15 årig, gør dig ikke klar til at trippe svampe nej.

Dedikeret medlem

heaven skrev:
jeg ville lige hurtigt høre hvornår man skal ud i naturen og finde de der psilocybin svampe. og hvor er de lettest at finde har hørt at en ko mark er god, lige ved siden af deres ko-kage :D er der noget rigtigt af hvad jeg lige sagde ??

Du skal under ingen omstændigheder ud og finde svampe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]