Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 1g Cubensis?
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Jeg har fået 2g Mexi's, som jeg havde tænkt skulle bruges til mig første rigtige svampetrip... (har prøvet en gang uden at slå igennem).. Jeg har ikke så meget lyst til at trippe alene, så ville høre hvordan et trip 1g er...?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ikke særligt mærkbart hvis du spørger mig. Men styrken kan selvfølgelig variere

Men du kommer ihvertfald ikke for langt ud på 1g

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Du får nok også svært ved at bryde igennem på 1-2 g mexikanske. Jeg skal have 3 g mexikanske for medium/stærkt trip. Men det er altid svært at sige ligepræcis hvordan DU vil få det, da det er meget forskelligt fra person til person.

Hvis du har prøvet før, og ikke brudt igennem, så kan du sagtens æde begge gram.

Citat:
Jeg har ikke så meget lyst til at trippe alene

Så lad vær med det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
MethylOle skrev:
Du får nok også svært ved at bryde igennem på 1-2 g mexikanske. Jeg skal have 3 g mexikanske for medium/stærkt trip. Men det er altid svært at sige ligepræcis hvordan DU vil få det, da det er meget forskelligt fra person til person.

Hvis du har prøvet før, og ikke brudt igennem, så kan du sagtens æde begge gram.

Citat:
Jeg har ikke så meget lyst til at trippe alene

Så lad vær med det.

Hmm jeg havde mit vildeste trip på blot 1.5 gram mexi . har 2 gange før prøvet med 25 gram friske og det var langt fra det jeg opnåede på blot 1.5 så tror der er meget forskel på potensen ;) .

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

3g er normalt et medium trip på mexikanske.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
3g er normalt et medium trip på mexikanske

Ifølge Erowid er det i den lette ende at "strong", og det kan jeg da også kun støtte op om. Men vi er selvfølgelig forskellige...

Hvad med at snuppe 1,2-1,5 g og så vente en time-halvanden, og så på det tidspunkt bedømme hvorvidt du ønsker lidt mere gang i den? Føler du dig så tryk ved tanken om aty tage en smule mere, er det bare ned med resten.
Det fungerer godt for mig, og mange andre her på boardet, specielt hvis man ikke er så erfaren ud i sin egen reaktion på diverese doser, men det det betyder også typisk, at trippets peak forlænges/afbødes lidt, i forhold til hvis du bare havde ædt det hele på en gang.

Mht. at trippe alene, så må jeg personligt sige, at det er en ting jeg nyder rigtig meget. Her kan man nemlig slappe fuldstændig af, vende sig ind i sig selv og bare nyde noget lækkrt musik. Men en nødvendighed er selvfølgelig, at man er helt sikker på, at man ikke bliver forstyrret.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Homo Superior skrev:
Mht. at trippe alene, så må jeg personligt sige, at det er en ting jeg nyder rigtig meget. Her kan man nemlig slappe fuldstændig af, vende sig ind i sig selv og bare nyde noget lækkrt musik. Men en nødvendighed er selvfølgelig, at man er helt sikker på, at man ikke bliver forstyrret.

Hehe enig. Trippet bliver meget mere intenst og fuldstændig anderledes, hvis man er alene!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]