Det er rigtigt at hash sløver indlæringen, men der er stor forskel på hvad det er man mister. Tal og programmering er for mig russisk hvis jeg ryger, mens praktiske ting hænger meget bedre fast. Måske har det noget at gøre med at det kommer ind ad flere veje: hjerne, hænder, øjne osv. end teori
Ting man har lært har jeg ingen problemer med at huske, plus at problemløsning og andet der kræver kreativ tænkegang fungerer fint.
Jeg kan specielt mærke det når jeg har røget adskillelige joints med god røg om dagen i nogle måneder, mens jeg var på min læreplads uden problemer. Når jeg så røg på skole, følte jeg mig lettere lost, og havde svært ved at koncentrere mig. Lidt ligesom du fortæller
Jeg ved ikke hvad det er der gør det, men tror det har noget at gøre med hvordan hjernen arbejder i forskellige situationer. Ting der er interessante hænger efter min mening meget bedre fast end ting der er ligemeget, hvilket normalt viser sig ved at jeg har glemt det kedelige efter 20 sek.

Efter at have røget i lang tid har jeg erfaret at min hukommelse og koncentration bliver virkelig dårlig hvis jeg IKKE ryger. Kan overhovedet ikke koncentrere mig om tingene. Specielt til eksamner jeg har røget om morgenen, som om der er alt for mange tanker der braser ind på samme tid, det føles som om THC'en laver en cache hvor data er tilgængelige når jeg skal bruge dem
Jeg tror min hjerne har vænnet sig til at tænke med THC og manglen på samme gør at jeg er ligeså ukloncentret uden, som en 16-årig der har røget bong for første gang
Men specielt problemer med at oversætte tale til tekst har været et lettere problem. Det udmærker sig specielt ved folk der staver brugernavne over telefonen, jeg kan simpelthen ikke få tale til at blive til tekst.
Men jeg kan råde dig til, hvis du står i samme situation med oste-klokkefornemmelsen, at prøve at insufflere kanna ekstrakt. Det virker KANONT mod et tungt bonghovede
Du kender sikkert følelsen af at have hue på dagen efter intens rygning, sniffet kannaekstrakt fjerner denne følelse og clearer hjernen