Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 12:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: HASTER!
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg leder efter en der har prøvet de grønne VW. Vil gerne lave et interview (evt. anonymt) med personen til 19 Nyhederne i aften (FREDAG)på tv2.
Med venlig hilsen

Kristian Ladegaard
Journalist
TV2Nyhederne

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
nu har jeg ikke selv prøvet denne pille, og har efterhånden ikke taget piller i noget tid. Men jeg håber virkelig at en af de mere velinformerede medlemmer træder til her. Selvom det er anonymt ville jeg græmme mig meget over, at et eller andet "pillehoved" trådte til og udtalte sig.

@Ladegaard: Håber dit interview går godt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 20 Juni 2003: Besked ændret af: Speedy ]

Insane psychedelia user!

Kristian, mange tak fordi du gider at hjælpe os. Jeg har tit gået og ærget mig over at psychedelia ikke har en direkte kontakt til medierne, fordi det ville fandme være rart hvis vi kunne få spredt en advarsel omkring de piller.

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Poke, TT, Pr0fane træd frem en eller anden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Kan ikke lige huske flere som har prøvet dem udover t3ch, og ham vil jeg sq ikke lige anbefale!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I tråden om grøn VW skriver dextrose:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Hmm...
Jeg har fået telepateret, at test med et marquis reagent (normal EZ-test), giver et langsomt farveskift til brun over i lilla-sort agtigt... selv med en betydelig stor mængde pulveriseret pille, tog det et minuts tid.

En normal kraftig MDMA-pille ville give en sort reaktion på få sekunder.

Ikke ligefrem noget der gør mig klogere...

Det er ret svært at skulle bedømme indholdet i en kex, med alle de skumle researchchems, blandinger og bindemidler der kan være i skidtet, uden noget seriøst analyseudstyr.
<HR></BLOCKQUOTE>

Dvs. at den ikke indeholder nogen betydelig mængde MDMA... der har været gættet på mange forskellige kemikalier, bla. DOB, pMA, ketamin, piperaziner (matrix) osv. men intet synes at passe rigtigt på den. Så det ville være dejligt med en rigtig test, så vi kunne få noget at vide om indholdet.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeps, det ville være interessant om du kunne finde ud af om det er en stor mængde MDMA eller om det er noget andet.

For er det en stor MDMA dosis, så vil det jo nærmest kunne have den modsatte effekt: nemlig at købere udsøger sig pillen, og så tager en halv eller en kvart ad gangen, fordi de så er sikre på at det er ren MDMA.

Du kan så selv regne ud at dette ikke er klogt, hvis det f.eks. er farligt stof som PMA der er i pillerne.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

det er IKKE en stor dosis MDMA, så ville marquis testen jo være blevet sort med det samme... Det er altså et eller andet skummelt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej Ladegaard

Det vil være fint hvis det bliver nævnt i nyhederne at de grønne VW-piller IKKE indeholder MDMA, men et andet ikke nærmere bestemt stof, som tilsyneladende giver langvarige ubehagelige eftervirkninger for nogle brugere. Hvis det blot bliver nævnt at pillerne er stærkere, vil det, som også nævnt ovenfor i en anden post, resultere i at flere ønsker at prøve dem.

Sørg endelig også for at læse denne emnetråd, som omhandler netop de omtalte piller.

-Child

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Har ikke meget mere at bidrage med end der allerede er blevet skrevet, men:

Indtog omkring 1½ i starten af maj, og var syg i næsten en uge efter: Svimmel, tæt på blackout, hovedpine og opkastninger.

Vil desuden sige at det vil være utilgiveligt, hvis det bliver fremstillet som om der "bare" er en stor dosis MDMA i pillen, og det så ikke holder vand.

[ 20 Juni 2003: Besked ændret af: pr0fane ]

Site Admin

Jeg holder også på at det er en skummel piperazin blanding der er i. De giver intet udslag på marquis og giver ecstasy agtig virkninger med stort ubehag dagene efter...

Medlem

Det lyder til pillen er blevet testet men jeg gad godt vide om dette er rigtig, men det kan Kristian Ladegaard vel svare på...
Siden de nævner det i Nyhederne.

[ 20 Juni 2003: Besked ændret af: Dank ]

Dedikeret medlem

Okay var det indlæg lige lamt eller er det bare mig? Hvor fedt er det at stå og sige der er 4-6 gange så meget MDMA i som normale piller.... Tænk på hvor mange der vil have de skide piller nu!

Btw hvor meget vil i tro i gennemsnit der er i en almindelig kex? Jeg vil gætte på en 50-60 mg MDMA i gennemsnit, og så svarer det jo til hele pillen skal være MDMA...

Det er jo direkte uforsvarligt at lave sådan noget, og jeg håber at der kommer lidt mere styr på deres informationer efterhånden!

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
@T3ch:

Efter at du har skrevet i et 6 sider langt indlæg hvor der flere gange bliver advaret mod pillen tager du den alligevel..

Kan det - Seriøst - Overraske dig at der ikke er særlig mange der vil ha' dig til at udtale dig om pillen i nyhederne?

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alco|idle:

Btw hvor meget vil i tro i gennemsnit der er i en almindelig kex? Jeg vil gætte på en 50-60 mg MDMA i gennemsnit, og så svarer det jo til hele pillen skal være MDMA...

<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har altid troet at det var mellem 80-100 mg MDMA i en alm. god pille men det er også ved at være langtid siden sidst jeg har taget en.

Medlem

Creatif> Siden jeg har taget dem flere gange, burde jeg også have et bedre grundlag for at udtale mig, tror du ik?

Dank> 80-100mg MDMA, så er det også en god kex. Tror som alco skriver, også der er omkring 60mb i gennemsnit.

Men nu er de langtfra de fleste kex der består af ren MDMA. Tit er der jo MDA/methamf, etc i.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg mener det ligger på 40-80mg mdma i kix [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 20 Juni 2003: Besked ændret af: Confusion ]

Medlem

Conf> Der er også pænt stor forskel ik?
Nu snakkede vi jo også om gennemsnit [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Ja, det var ret lamt det indlæg.

Hvorfor kommer Henrik Rindom frem og siger, at der er "op til 4-6 mere MDMA i de her piller end almindelige", når det ikke passer? Sheeeeees... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Eller, jeg går da ud fra, det ikke passer, eftersom nogen herfra har testet den på marqius.

Nu får det indlæg ikke en afskrækkende effekt, men nærmere karakter af reklame, da folk bare "ved", at de ikke skal tage så meget.

Men fair nok, på den anden side er det lige præcis, hvad der allerede er nogen, der har sagt - at man skal starte på ½.

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af g0dkiLLa:

Hvorfor kommer Henrik Rindom frem og siger, at der er "op til 4-6 mere MDMA i de her piller end almindelige", når det ikke passer? Sheeeeees... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Eller, jeg går da ud fra, det ikke passer, eftersom nogen herfra har testet den på marqius.

<HR></BLOCKQUOTE>

Man må gå udfra Rindom eller TV2 har fået dem testet rigtigt siden de ved at pillen indholder 4-6 gange MDMA. Jeg håber sgu TV2 har deres kilder iorden og de ikke bare har hørt rygter fra bruger eller Rindom's bedømmelse udfra hvad han har hørt.

Når Kristian Ladegaard læse dette igemmen så må hun da komme med nogle beviser i form af en test-report etc.

[ 20 Juni 2003: Besked ændret af: Dank ]

Tjooo Ringom snakker som han har forstand til, det der ramer mig mest er at Ladegaard er blevet oplyst langt tidligere på dage at det IKKE er MDMA og at det er testet (marquis). Og at TV2 så ikke udtaler sig om at der er andre den lige ringom der har en mening og noget "anden" viden om disse piller.

Det er dårlig jounalistik i mine øjne, som giver et falsk syn på det og nu tror folk de kan æde en ½ pille af gangen og så er det fint. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Jeg tror ikke at de piller er gennem testet eller så er der flere optryk i omløb der indholder forskelige stoffer.

MVH
Piercer

PS. Ringom var lige så blød at høre på som altid, den mand skulde ryge en koger og nakke noget syre - og så lige en grøn VW af MDMA x 6.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]