Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Idag har vi været ude og handle :D

Alle ingredienser for at have det bedste salvia trip muligt - pibe, bonghoved, tjubang, guld riste, MEN som en stor skuffelse ikke en stormlighter !!! :x :? :cry:

Vi vandrede hele byen rundt og stadigvæk kunne vi ikke komme frem til en pris der lå under det vanvittige for en storm lighter ?! 100 kr !

Kan det dog være rigtigt?

Derudover har vi idag fået placeret vores bestilling og ordren er i hus (forhåbentlig). Ligenu venter vi med ængstelse og ærefrygt.

Skovturen er planlagt - vi medbringer telt, soveposer, mad, drikkelse osv.
Planen er foreløbig at tænde lejrbål samt hygge og diskutere forudsætninger og tanker om trippet. Vi håber begge at lande i en form for astralverden hvor vores verdens grænser ikke eksistere - en form for eksistentiel "boble", om man vil. Dette er en metode til at afhjælpe et evt. badtrip. Nu må vi se. Glæden er i top og julelysene brænder i øjnene.

Plan 2 er, at ryge salvia hjemme hos mig i min lejlighed med diverse stearinlys samt buddhistiske og filosofiske tekster og billeder omkring os. Lejligheden vil blive dekoreret specielt for miss sally :-)
Indretningen og æstetikken vil være i top. Når de ydre omstændigheder er fastsat kan de indre eventyr begynde....

Og triprapport vil som lovet, blive lagt ind "on the day of the awakening" (sildig opvågnen) hehe... (Altså dagen hvor vi ryger salvia - hvis i skulle være i tvivl) :D

Senest rettet af Illusion 19 okt 2007 17:24, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Stormlightere er dyre de forkerte steder

Tit er lighterne også forsynet med låg hvilket gør dem ikke særligt velegnede til rygning af hoveder. Derudover skal man også vende de fleste modeller på hovedet, hvilket gør at den ikke altid virker perfekt

I gamle dage kunne man købe nogle små nogle med form der er perfekt til dette formål. Prisen var mellem 20 og 50 kroner alt efter hvor man fik dem. De forsvandt så igen fra mine kiosker, men dukkede op for 1 år siden igen hvor jeg købte alle de resterende han havde (8 stk)
Har ikke set dem siden, men de er geniale. Med genopfyld selvf. og mulighed for at tune den til abnorme niveauer

Billede

Til nød kan alm. lightere bruges hvis der er ordentlig gennemgang i hovedet og flammen er stor nok. Sug hårdt og hold flammen over emnet hele tiden til det er væk, så stiger temperaturen en del. Ikke nok bare at tænde og suge, varmen skal være så høj som mulig

Medlem
Brugeravatar

Vi er taknemmelige for de beskrivende svar. Tak! 8)
Selvom vi har læst alt hvad vi kan omkring emnet -> salvia, er der stadig småting vi gerne vil have uddybet og som sagt beskrevet.
Så alle der har lyst bliver hermed opfordret til at smide et enkelt eller flere indlæg ind hvor de beretter om deres erfaring med Salvia.. Dette er et påbud! - Et kategorisk imperativ om man vil, et etisk påbud.

(undskyld eventuelle fejl - vi har røget lidt bynge) :D:D:D

Happy smoking!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er svært at læse sig til salvia da det er så svært at beskrive og effekterne ikke ligner noget andet særlig meget

Gode triprapporter er nok det bedste bud, men selvom jeg pløjede alt igennem om salvia, så var jeg næsten helt på bar bund da jeg så trippede
Følelsen når det slår er lidt ligesom når man vågner op og ikke aner hvor man er, om man er vågen eller hvad fanden der egentlig sker. Det tog mig ihvertfald lige nogle sekunder første gang at blive bevidst om at jeg trippede, grumt.

Egentligt dejligt at se nye brugere gå så højt op i HR og oplysning, må i slå jer ned og forblive en del af psy for al evighed. Tak :cool:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tak for svaret og invitationen :) vi er nu officielt en del af psy og ser frem til at poste mange indlæg i fremtiden - i øjeblikket er der optakt op til salvia turen og derefter vil der være et par udførlige triprapporter at finde på sitet.

Citat:
Gode triprapporter er nok det bedste bud, men selvom jeg pløjede alt igennem om salvia, så var jeg næsten helt på bar bund da jeg så trippede

Mener du at din erfarede viden ikke hjalp dig synderligt unden til trippet? Vi ser det nemlig som en rejse hvor vi nemlig starter på bar bund ligesom du siger men måske ikke mener ?

Men alt vi finder ud af op til selve "mødet med salvia", tager vi som en guide til hvordan vi skal behandle en sådan oplevelse... Og hvad der er vigtigt at få ud af det, som for eksempel utrolig livsoplevelse der for evigt vil være i dine tanker som en genopfriskning af "?" ...
Måske en oplevelse der kun vil kunne forståes af dig selv, da den muligvis kun kan give mening for netop dig.

Det er svært at sætte ord en sådan ting - Men hvis du kan forstå hvad vi mener ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du får helt sikkert noget ud af at undersøge det, men da oplevelserne er så specielle for den trippende, har vedkommende normalt svært ved at sætte ord på der egentligt beskriver det. Så der er en masse ting man kan vide noget om, fx. at tyngdekraften kan komme fra venstre eller bagud i stedet for normalt, at bukser kradser osv. men det mentale har jeg skide svært ved at formulere selv overfor mig selv der har oplevet det. Har en masse tanker og minder omkring trippene, men kan ikke skrive dem bedre ned. Lidt ligesom drømme, tit kan man huske en hel del brudstykker, men svært at skrive dem ned eller fortælle videre da der også er følelser indblandet

En oplevelse vil i nok få ud af det, nok ikke noget man glemmer

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tak for svaret - det lyder som noget der er svært at forklare og noget det enkelte individ selv skal erfarer. Vi er dog ude efter en usædvanlig oplevelse. Lidt ligesom at betragte kunst, det skal fremkalde en oplevelse af særlig karakter. Om muligt, som en motativationsfaktor koblet til en tidligere ide/erfaring. Idélæren ligger højt på ønskelisten over ønskværdige ting at opleve på et salvia trip. Det udformer sig måske i et løfte af en art - et løfte der gives af den trippende til sig selv. Dette kunne være et personligt løfte som kun er tilgængeligt for vedkommende selv, dvs løftet er hermetisk lukket for udefrakommende. Løftet kan fortælles til andre individer dog er det forbeholdt den trippende selv - et løfte af esoterisk art.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Du kan ikke forberede dig sådan rigtigt.
Uanset hvor meget du ved om emnet, så bliver din hjerne "deaktiveret".
Du mister al viden.

Du tager ting som vejrtrækning, syn , tanker og følelser som en integreret del af dig- i det øjeblik du indtager salvia, slettes den del af din bevisthed som drager paraleller mellem minder, tanker osv.

Du mister begrebet om virkeligheden, uden at opdage det. Derfor bør i mest gå op i sikkerhed.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]