Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kan du fortælle om din set and setting ved begge gange?
Hvordan oplevede du rusen - du bruger ordet "ubehageligt"?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Illusion skrev:
Kan du fortælle om din set and setting ved begge gange?
Hvordan oplevede du rusen - du bruger ordet "ubehageligt"?

Hjemme, hjemme og hjemme. Tidligere perfekt setting, nu umuligt for mig at trippe på ligemeget hvad grundet politiets uhyggelige spøgelse der stadigvæk sidder i murene

Ubehageligt i den forstand at jeans kradser, du bliver overfølsom overfor berøring. Næste gang bliver det enten iført silke eller i nøgen tilstand

Føles lidt ligesom vådt tøj mod huden

Btw. du fik dit billede til at virke, måske er det LIGE lidt for stort

Installer dette tool, højreklik billedet og vælg resize pics. Så kan du vælge en størrelse der passer lidt bedre. Helst hold dig omkring de 150 i bredden eller under.

http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe

/edit: ja OK, det var meget bedre, det sidste fyldte ½-delen af min 22"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja - vi synes nok også det var stort nok :D

Taj Mahal er et passende emne at oploade

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xpert følte du oplevelsen var for voldsom til du kunne rumme den i første omgang?

Jeg mener, var det et chok at blive sparket ind i salvia verdnen på så kort tid?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Illusion skrev:
Xpert følte du oplevelsen var for voldsom til du kunne rumme den i første omgang?

Jeg mener, var det et chok at blive sparket ind i salvia verdnen på så kort tid?

Næææ, jeg tog en mellem dosis første gang og der skal sku mere til at vælte min verden end lidt salvia ;)

Det er egentligt kun cannabis, alkohol og DXM jeg har fået for meget af igennem tiderne

Mht. om det er et chok, næææ, det var lidt ligesom at vågne op om morgenen bare i en anden verden

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tomler - Jeg er lidt psy -
Yo, ville sige at man på en måde føler sig magtesløs men stadig forholder sig nogenlunder rolig. altså første gang er det jo mærkeligt ... men det er fordi du lige skal vænne dig til noget nyt. men jeg lover dig at de minutter kan være fede. sker intet ved at du savler og siger lyde eller endda rejser dig op. bare sørg for at din kammi passer på dig og ryg med 30 mins mellemrum og læg ud med små hoveder. anbefales at bruge en stormlighter da det er svært at få fut i det i forhold til normal ryger. også sug så meget som overhovedet muligt og hold røgen inde i 15-20 sek. hvis det er muligt. man blir lidt rød i skallen og får det varmt. ellers er det sku cool 8) havde vidst røget lidt tjald og drukket lidt pils inden.. men det var min allerførste gang overhovedet og det gik sku meget godt =) tror bare der var for mange mennesker omkring mig. det ødelægger ens trip på en måde fordi din hjerne ikke for lov til at udfolde sig på samme måde. er helt sikker næsten. kå man. håber det hjælper =)

by the way. det var 40x jeg prøvede til at starte med. HÆHÆ

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]