Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 18:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Herfølge
Har siddet og taget nogle streger, også tænkte jeg på om jeg godt kan drikke noget BDO og opnå samme virkning som når man ikk har taget streger.. På forhånd tark.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tjaaah... Det er jo altid anderledes når man blander stoffer... Du kan godt mærke BDO`en, men nok ikke så kraftigt som hvis ikke du havde taget stregerne... men prøv dig frem, bare vær lidt forsigtig, det nytter ikke noget at du tager en hel masse BDO fordi du ikke kan mærke det ordentligt, og så holder speeden op med at virke, og du går i coma... Så overskrid ikke din normale dosis! God fornøjelse [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

-Child

et godt råd jeg har fuld er tage aldri tage opper og dovner sammmen, men til og komme ned på er det måske en gode ide.men huske på af efter et bdo trip stiger dopamine så du blive frisk........

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg har prøvet at blande BDO et par gange..

første gang havde jeg taget en streg speed. så tog jeg bdo.. så forsvandt hele amf effekten.

anden gang havde jeg taget for meget BDO og tog så en streg speed. ingen BDO effekt dere4fter.

så de 2 stoffer modarbejder hinanden. så ingen grund til at blande de 2 stoffer

men GHB og BZP er en hel anden historie :P det er lækkert

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har selv prøvet denne combo nogle gange, dog først ved BDO en 6-8 timer efter indtagelse af amfetaminen, som en downer for at kunne sove...

De fleste gange har det lykkedes efter en lidt større dose... Jeg har ingen tolerance og tog omkring 3 ml...

Dog skete det nogle gange at jeg ikke faldt i søvn, men bare var MEGA lam uden at falde i søvn som sædvanlig... Og det kan fandme være sjovt... Så i slutningen af byturen vil jeg anbefale det!

Ps. Husk dog at du ikke må have alkohol i kroppen...

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
well.... GHB, som BDO jo bliver oxideret til, hæmmer jo for frigivelsen af Dopamin, samtidig med at produktionen af Dopamin stiger. altså man har en kæmpe mængde Dopamin, når lamheden ved BDO er ved at holde op med at virke.
(meth)Amfetamin øger frigivelsen af Dopamin, og man kan derfor hurtigt regne ud, at hvis man drikker en dose BDO og venter ca 1½ time, og så sniffer en streg amf, så bliver der frigivet en KÆMPE dunke Dopamin på éen gang - og DET bliver man lam af.... jeg taler af erfaring - men det er en kort rus, omkring 10 min. tror jeg, jeg har ikke taget tid på det.
jeg læste på Erowid et sted, om en dokter der legede med tanken om at lave denne kombination, og oven i købet suplere med en streg cola, 2 min efter speeden, for at hæmme genoptagelsen af Dopaminen..... men jeg tør sq ikke prøve [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]