Hej T3rch
Jeg tror ikke det var svampenes skyld du ikke kunne mærke den ecstacy pille du spiste om morgenen - De gange jeg har taget svampe og ecstacy har jeg sagtens kunnet mærke begge dele, også selvom det var mindre doser jeg indtog.
Umiddelbart synes jeg ikke at stoffer påvirker hinanden så frygteligt meget, hvis vi f.eks. skulle sige svampe og ecstacy. Til gengæld synes jeg at summen af de to vidt forskellige effekter fra begge stimulanser ofte er mere interessant/behagelig end hvad man ellers kunne have oplevet uden at blande stoffer. Bliver man f.eks. anspændt eller paranoid af svampe, kan ecstacy fjerne dette og gøre hele rusen mere afslappet, hvorved man bedre kan opleve den nye verden svampene lukker op for. Ofte synes jeg også, at det er meget nemmere at kommunikere når man både har indtaget ecstacy og svampe, end hvis bare det var svampe alene. Til gengæld gør svampene trippet mere interessant, pga både den visuelle effekt, men også at det hele virker mere ekstremt. Et godt stof til at gøre dette, er i mine øjne cannabis, det har en rigtig god effekt, mht til at man bedre kan slappe af, både når det blandes med ecstacy, svampe og LSD. Jeg tror næppe at du finder en gylden regel i den her henseende, idet stoffer, specielt svampe og lsd, virker forskelligt på folk, idet folk har en forskellig psyke. Det er med andre ord, i nogen grad, uforudsigeligt.
Mht til at planligge din lammert, er det jo en individuel oplevelse. Jeg ville selv foretrække at ligge ud med at spise 1½-2g mexikanske svampe, og efter de har opnået fuld effekt efter en time eller to, så peppe det op med ecstacy (1 - 2 piller, eller 100-150mg mdma) - og i det hele taget ryge en masse hash:-) Jeg synes ikke det er videre behageligt, at tage ecstacy først og så svampe senere, fordi jeg ikke bryder mig om at komme fra den der meget glade og åbne oplevelse, og så havne i noget der er mere underligt og syret. Igen, det er alt efter hvilken psyke man har. Nogle ville nok foretrække den omvendt.
Jeg forstår slet ikke hvorfor du vil indtage amf, jeg synes det er en skidt cocktail sammen med svampe. Selv synes jeg at en ecstacy/lsd/svampe kombination er en fed oplevelse, men husk at passe på, der er stor forskel på at indtage svampe/lsd og så til ecstacy. Desuden synes jeg, at du skal passe på under hvilke omstændigheder du gør det, specielt mhb på hvilke situationer du måske kommer til at opleve, idet du kan komme til at skade dig selv og din psyke. Jeg har oplevet/hørt om en del mennesker, der er kommet lige lovligt langt ud på svampe.
Var du forresten ikke holdt op med at tage ecstacy ? Den holdt da vidst ikke længe hva?
MVH
Bart
|