Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 11:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Amager
Hej svampedrenge - og piger.

Jeg har, dengang hvor de blev solgt på staden, taget svampe 4-5 gange. Ifb med at en nær veninde spurgte om ikke vi skulle prøve at tage dem sammen, så kom jeg i bekneb. Jeg ville rigtig gerne skaffe nogle svampe. Men jeg har hverken tid eller evne til at gå ud og finde dem og behandle dem. Så derfor har jeg bestilt dem fra holland. Jeg har bestilt en god gang Copelandia Cyanescens og ved af erfaring at det er rigtig gode sager.

Men hvordan foregår det med post der bliver sendt indenfor EU? Nu skriver sælgeren at de bliver sendt diskret, så jeg går ud fra at pakken i sig selv ikke tiltrækker særlig opmærksomhed. Er der nogen der har prøvet at få en meget lille dosis tørrede opsnappet i tolden? Eller er det noget der sker meget sjældent? Vi har allerede planlagt selve trippet ret grundigt og alle fornødne foranstaltninger er truffet. Jeg bestilte dem i søndags og håber meget på de er fremme inden søndag. Nu er min frygt at det slet ikke bliver til noget, fordi de måske bliver taget i tolden.

Med et lille råb om hjælp

Mvh Loneranger - PS god høst!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Så vidt jeg ved skulle der ikke være nogen problemer har selv bestilt growkits flere gange og de er vel også ulovlige da de er fyldt med sporer de kommer skam hver gang =) .

Kender flere som har bestilt friske fra Holland uden nogen problemer så slå kold vand i blodet ;)

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@Loneranger

Folk der lever af at sælge den slags ved oftest hvordan tingene skal pakkes. Så mon ikke de kommer igennem :) - Det der kan være langt mere kritisk er hvorvidt de når frem til søndag. Jeg synes efterhånden vi har fået flere meldinger fra folk herinde, der har haft problemer med urimeligt lange ventetider netop fra shops i Holland.

Jeg krydser fingre for dig!

Titel: hey.
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
chancen for at de bliver taget i et rutine chek er fer serfølgelig, men vil ikk mene den er overdrevet stor. men tror også du skal være heldig hvis du har dem inden søndan, kan tit godt gå nolge uger når man bestiller fra deverse udenlanske hjemmesider.

Citat:
Så vidt jeg ved skulle der ikke være nogen problemer har selv bestilt growkits flere gange og de er vel også ulovlige da de er fyldt med sporer de kommer skam hver gang =) .

sporer er da ikk ulovlige ? de indenholder jo ingen former for psylocybin/psylocin før de bliver groet :-) så det lovligt så længe det ikke indenholder psylocybin/psylocin

Titel: Re: hey.
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
keta-smølfen skrev:
chancen for at de bliver taget i et rutine chek er fer serfølgelig, men vil ikk mene den er overdrevet stor. men tror også du skal være heldig hvis du har dem inden søndan, kan tit godt gå nolge uger når man bestiller fra deverse udenlanske hjemmesider.

Citat:

sporer er da ikk ulovlige ? de indenholder jo ingen former for psylocybin/psylocin før de bliver groet :-) så det lovligt så længe det ikke indenholder psylocybin/psylocin

Jo sporrer er ulovlige.

Derudover skal du huske at du aldrig er ansvarlig for hvad folk sender dig. Men derfor er det selvfølgelig ærgeligt at skulle miste sine dejlige psyller, til en led told-ost :evil:

NAR 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Den rare postdame på posthuset har lige langet en kasse med et cubensis growkit oh 30 g. Philosophers Stone over disken i formiddags. Nu ligger de 10 g. trøfler i min mave og venter på at nå hjernen...

Du skal nok få dine svampe. Det fremgår som aldrig af indpakningen hvad det er og narkohunde kan ikke genkende svampe.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ikke så relevant når svampe snart bliver ulovlige, men man kan afkorte leveringstiden gevaldigt ved at få svampene sendt i et maxi-brev plus at bestille Psil. stones da de holder sig bedre fra friske end andre

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg takker for de mange svar og bevæbner mig med tålomdighed. På den pågældende shops hjemmeside står der at leveringstiden i europa typisk er 3-5 dage. Men det er jo ingen garanti for at de kan være her på under en uge. Jeg krydser mine fingre. Det kunne gå hen og gøre min søndag meget sjovere. Jeg har ingen erfaring med at bestille 'varer' fra udlandet, så jeg håber det bliver en god oplevelse.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
loneranger skrev:
Jeg takker for de mange svar og bevæbner mig med tålomdighed. På den pågældende shops hjemmeside står der at leveringstiden i europa typisk er 3-5 dage. Men det er jo ingen garanti for at de kan være her på under en uge. Jeg krydser mine fingre. Det kunne gå hen og gøre min søndag meget sjovere. Jeg har ingen erfaring med at bestille 'varer' fra udlandet, så jeg håber det bliver en god oplevelse.

nu skal jeg self ikke gøre mig klog på den slags, men ventetiden kan måske være endnu længere pga. de truckere der strejker, postdanmark har sagt at pakker osv. godt kan være forsinket pga. af det. noget med at de ikke har nok lagerplads.

læste det i nyhedsavisen i mandags.

men det tog mig 14 dage før jeg fik min growbox.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Okay. Jamen så tror jeg måske bare jeg planlægger en anden dag, for en sikkerheds skyld. Det er ved at være nogle år siden jeg sidst har taget svampe eller noget andet, så rammerne skal gerne være helt rigtige. Men jeg ville blive en ret glad mand hvis de dumpede ind ad brevsprækken inden søndag.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Jeg bestilte en spawnbag og betalte med det samme (kreditkort) tirsdag d.23/10 Kl.2030 og fik pakken lørdag d.27/10 kl. 1400

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Nu kunne det være interessant at vide om andre har bestilt fra den samme butik som jeg. Men jeg forestiller mig at det ikke er tilladt at fortælle eller snakke om den slags herinde?

Titel:
Medlem

har bestilt lidt hos et ret kendt hollansk shop for over 1md siden men pga restrdre - og det kommende forbud - leverandør svigt og nu strejken er mine varer endnu ikke leveret.

Men som oftest går det nu ret hurtigt.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Den pågældende shop skriver at varen er afsendt, men det vel ikke nogen direkte garanti.

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

loneranger skrev:
Nu kunne det være interessant at vide om andre har bestilt fra den samme butik som jeg. Men jeg forestiller mig at det ikke er tilladt at fortælle eller snakke om den slags herinde?

Korrekt. Vi vil ikke have nogle forhandlerlinks her på boardet. Dejligt med en ny, der har sat sig ind i reglerne. :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Andreas/Saiko-Pod skrev:
loneranger skrev:

Korrekt. Vi vil ikke have nogle forhandlerlinks her på boardet. Dejligt med en ny, der har sat sig ind i reglerne. :)

I'm your new hero. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Endelig fik de growkits på lager igen ved ... så mine 10 som jeg bestilte for godt 1 måned siden er endelig blevet sendt så nu får vi om sådan en stor bestilling bliver snuppet eller den kommer lige til døren venter spændt =)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Held og lykke med dit import. Det er en ond og overvåget verden vi lever i.

Titel: humm...
Dope Lord
Brugeravatar

nolge der har en kilde på at sporer er ulovlige ? for det syntes jeg sku lyder underligt..

Titel: hummn..
Dope Lord
Brugeravatar

slet ingen som kan komme med i kilde til at sporer er ulovlige i danmark?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]