Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Under min hat!
Hey..

Ved ikke lige om dette er det forkerte forum jeg smider den ind på, da det faktisk er en kaktus, men som følger:

http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article361428.ece

Nogle der har prøvet det, det virker måske lidt harmløst da ham ekspedienten siger at man skal spise ½ - 1 hel pose pr. person..

Hvem ved?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, har prøvet, og det virker seriøst (alt efter dosis), hvis du skulle være i tvivl?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Jeg prøvede en kvart pose eller derunder, og lavede en combi med cannabis og diverse andre stoffer, og det virkede rimeligt kraftigt. Jeg vil ikke selv turde indtage over 1/2 pose inden for nærmeste fremtid.
Det er ikke bare seriøst, det er brand-alvorligt!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Meskalin er IKKE noget, man bare skal tage for sjov. Du skal have haft meget erfaring med andre psykedeliske stoffer fx svampe. Læs nogle triprapporter så du kan få sat dig ind i virkningen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Meskalin er mere end andre psykedeliske stoffer afhængig af korrekt set & setting og behagelige omgivelser.
Personligt har jeg ikke haft et ordentligt gennembrud på peruvian torch fra EP, jeg åd 25g (1 pose)

Næste gang vil jeg forsøge mig med ekstrakt

2000

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Meskalin er mere end andre psykedeliske stoffer afhængig af korrekt set & setting og behagelige omgivelser.
Personligt har jeg ikke haft et ordentligt gennembrud på peruvian torch fra EP, jeg åd 25g (1 pose)

Næste gang vil jeg forsøge mig med ekstrakt

2000

tillykke med de 2000 posts : )

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sjoko skrev:
Ved ikke lige om dette er det forkerte forum jeg smider den ind på, da det faktisk er en kaktus, men som følger:

Tag jer nu sammen. En kaktus er jo netop IKKE en svamp, vel. At flytte til visionære planter. Doh!

:roll:

Titel:
Medlem

Tal pænt din ske, hvor skulle jeg vide det fra?

Har kun røget galar og tjekket lidt af de dyre sne.

Måske man skulle prøve sig sådan en ud af kroppen oplevelse en dag på nogle VISIONÆRE PLANTER..

Nuff said.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sjoko skrev:

Hmmm

Et forum til planter
Et forum til svampe

Kaktus er en svamp? Nej, så er svampe-foraet udelukket og der er et tilbage. Gæt selv hvilket

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Sjoko skrev:

Du kunne f.eks. have tjekket hvad der stod som beskrivelse af forummet, eller ville det være en kende for innovativt?
Sjoko skrev:
Måske man skulle prøve sig sådan en ud af kroppen oplevelse en dag på nogle VISIONÆRE PLANTER..

Nuff said.

Er du sikker på du er klar over hvad det indebærer?

Titel:
Medlem

Hvor er det smukt..

Undskyld hvis jeg har ødelagt jeres dag med et forumpost i den forkete sektion, det gør virkelig ondt inde i mig selv også..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
ikke bare dagen, men hele resten af ugen ;)

Men meget sjovt at der bliver svaret på dit spørgsmål, men du svarer ikke på de andres. Og at prøve at beskytte at man ikke kan finde ud af at placere ting ordentligt, fordi at man kun har prøvet dit og dat, holder altså ingen veje. Du må endelig ikke føle dig angrebet, men fra nu af vil der (forhåbentligt) blive slået hårdt/hårdere ned på "begynderfejl". Så både de nye læsere og skrivere fatter det i første forsøg, og i er fri for at sige de samme ting tusi... en million gange.
Så for fremtiden når i ny-tilkommende laver en fejl, så gider vi ikke høre undskyldniger, et "undskyld" er mere end tilstrækkeligt. (...efter hvad jeg har oplevet, er det en nogenlunde fælles holdning vi har til det emne herinde?)

Men tilbage til topic, læs her: http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Meskalin
og her her: http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Set_og_setting
evt. også her: http://www.erowid.org/psychoactives/wri ... sing.shtml
Og Google har også en masse dejlig info.

Held og lykke.

Titel:
Medlem

Petter skrev:
ikke bare dagen, men hele resten af ugen ;)

Men meget sjovt at der bliver svaret på dit spørgsmål, men du svarer ikke på de andres. Og at prøve at beskytte at man ikke kan finde ud af at placere ting ordentligt, fordi at man kun har prøvet dit og dat, holder altså ingen veje. Du må endelig ikke føle dig angrebet, men fra nu af vil der (forhåbentligt) blive slået hårdt/hårdere ned på "begynderfejl". Så både de nye læsere og skrivere fatter det i første forsøg, og i er fri for at sige de samme ting tusi... en million gange.
Så for fremtiden når i ny-tilkommende laver en fejl, så gider vi ikke høre undskyldniger, et "undskyld" er mere end tilstrækkeligt. (...efter hvad jeg har oplevet, er det en nogenlunde fælles holdning vi har til det emne herinde?)

Men tilbage til topic, læs her: http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Meskalin
og her her: http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Set_og_setting
evt. også her: http://www.erowid.org/psychoactives/wri ... sing.shtml
Og Google har også en masse dejlig info.

Held og lykke.

Undskyld mit sprog, men jeg er da pisse ligeglad om der er nogle af "de ældre" selvfede hævnere der skal sidde og brokke sig over et forkert indlæg. Det kunne ikke rage mig mindre.

Hvis det gør så ondt i røven på dem, skulle de overveje at få den amputeret, det er da ikke til at holde ud.

Fik lige en PB fra en moderator fra det andet forum, svampe, at mit indlæg nu er flyttet, og jeg ikke skal skabe dårlig stemning når ældre medlemmer gør mig opmærksom på fejlen.

De taler til mig som jeg er idiot, jeg taler til dem i en sarkastisk tone.

Og til dig Petter, ville det være kanon fedt hvis du gad at holde det for dig selv, om at der skal "slåes hårdere ned" på begynderfejl.

Hold da kæft hvor råddent.

Senest rettet af Sjoko 22 nov 2007 14:11, rettet i alt 2 gange.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg glæder mig til at se EBs artikel om Bananadine, hvis de nogensinde får nys om det... Måske skulle man maile dem..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stonez skrev:
Jeg glæder mig til at se EBs artikel om Bananadine, hvis de nogensinde får nys om det... Måske skulle man maile dem..

Haha du siger noget. Ville være en god afsløring af hvor latterlig deres journalistik er

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Xpert skrev:
Stonez skrev:

Haha du siger noget. Ville være en god afsløring af hvor latterlig deres journalistik er

ja, chiqita skal væk fra hylderne :!: det er dødsnarko som får folk til at slå ihjel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fuck nogle tosser de har hevet frem som sandhedsvidner. De aner tydeligvis ikke en shit om noget som helst. Især var det grineren da ham idioten sagde at han kendte en der havde taget meskalin og som nu løb rundt på må og få og talte i tunger. Til den slags propaganda kan man kun sige en ting: adr-badr.

Til trådstarter: hvis du er så ligeglad med hvad vi skriver hvorfor slapper du så ikke lidt mere af. Du lavede en fejl, fuck det, men det er bare småirriterende hvis der bliver lavet for mange af dem. Dude chill.

En pose peruvian torch er ikke helt nok IMO, men det giver et nice nok trip, men der skal mere til hvis man vil bryde igennem for alvor.

Titel:
Medlem

Moonage daydreamer skrev:
Fuck nogle tosser de har hevet frem som sandhedsvidner. De aner tydeligvis ikke en shit om noget som helst. Især var det grineren da ham idioten sagde at han kendte en der havde taget meskalin og som nu løb rundt på må og få og talte i tunger. Til den slags propaganda kan man kun sige en ting: adr-badr.

Til trådstarter: hvis du er så ligeglad med hvad vi skriver hvorfor slapper du så ikke lidt mere af. Du lavede en fejl, fuck det, men det er bare småirriterende hvis der bliver lavet for mange af dem. Dude chill.

En pose peruvian torch er ikke helt nok IMO, men det giver et nice nok trip, men der skal mere til hvis man vil bryde igennem for alvor.

Du er da den mest fornuftige jeg har mødt herinde indtil videre :lol:

Jeg kan sagtens følge det med at det er små irriterende, men derfra til at så tale ned til undertegnede som om jeg er et barn, er i sig selv provokerende nok.

Men ja, fuck det :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Sjoko: Du lagde selv ud med at tale til dem på en måde der ikke var optimal, så begge sider er lige slemme IMO.

Jeg synes også 25 gram er for lidt, mig og en kammerat delte 75 gram engang, jeg fik ca. 45 og han fik ca. 30 gram.
Vi kogte et ekstrakt af det og vi ville begge to gerne have haft en lille smule mere, ikke meget men bare lidt.

Mvh Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]