Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Ja.
Har lige lige læst følgende om Ketoganer:

Ved større doser samt ved sygdomme i lungerne kan åndedrættet hæmmes.

Jeg har astma (og evt. bronkitis - dette er dog ikke diagnosticeret endnu), så er det noget jeg skal være nervøs for?

Jeg har taget en enkelt Ketogan før uden der var nogen former for misbehag - tværtimod :D

Men eftersom jeg regner med at tage 2 Ketoganer næste gang, kunne det jo være mit åndedrætssystem reagere mindre heldigt? Eller snakker vi STORE doser som 5-7 piller?

Tror nu ik selv der skulle være de store problemer - men jo altid rart at vide!

På forhånd tak!

Titel:
Flueknepper kongen

Generelt hæmmes vejrtrækningsrefleksen ved indgift af opioider.

Siden du har en luftvejssygdom, ville jeg blot passe ekstra på. Og husk, at hvis det begynder at snævre til er 112 the only way to fly.

Men 10mg ketobemidon burde ikke udgøre noget problem, hvis du i forvejen ikke er specielt følsom overfor opioider.

Titel:
Junior medlem

Levose skrev:

Siden du har en luftvejssygdom, ville jeg blot passe ekstra på. Og husk, at hvis det begynder at snævre til er 112 the only way to fly.

Men 10mg ketobemidon burde ikke udgøre noget problem, hvis du i forvejen ikke er specielt følsom overfor opioider.

Okay tak. Eftersom jeg overhovedet ikke lagde mærke til noget med min vejrtrækning efter 5 mg., mente jeg nu også at 10 mg. ikke skulle være noget "problem".

Men ja, vil passe på, men synes jeg nu jeg gør næsten altid ;)

Titel:
Junior medlem

Lambarda skrev:
Levose skrev:

Okay tak. Eftersom jeg overhovedet ikke lagde mærke til noget med min vejrtrækning efter 5 mg., mente jeg nu også at 10 mg. ikke skulle være noget "problem".

Men ja, vil passe på, men synes jeg nu jeg gør næsten altid ;)

Nu har jeg læst 2 steder at de fraråder folk med astma, bronkitis og lign. at indtage nogle former for opioder.
Er det noget jeg skal lytte til? Eller er det bare det sædvanlige lort fordi en person har taget 8 piller oveni en megaslem astma, så gør de tingene værre end de er?
Bliver jo lidt i tvivl nu hvor jeg skal op og lege med lidt større doser, har trods alt respekt for stoffet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Personligt synes jeg ikke det er risikoen værd, det er trods alt potentielt dødeligt hvis det får galt.
Skulle du beslutte dig for at fortsætte med eksperimentet vil jeg kraftigt opfordre dig til at have en god ven med dig, ihvertfald meget tæt på som kan tage affære hvis noget skulle gå galt og du ikke selv skulle være i stand til at ringe 112.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har været morfinist i snart mange år og har ved filerer lejligheder brugt ketogan iv. Tags det på denne måde optræder der kraftige kvælnings fornemmelser i de første par minutter efter indtagelse Om det så skylles ketobemidon eller det muskel-afslappende stof der er i ved jeg ikke.

Men pas på med dosen, jeg har været junky i så mange år at min tolerance er oppe på et leje så min daglige opiat dosis er nok til at aflive en hest, og jeg tager aldrig mere end 10 ganer af gangen.

Her er lidt jeg har skrevet ved en anden lejlighed, jeg har ikke lige tid til at oversætte, men kan gøre det hvis der er nogle der udtrykker ønske der om:

" have noted an interest for ketobemidone here, properly because is a bit exotic, I have use it frequently in periods of my life.
The product I use is Ketogan, every tab have 25 mg of dimethylaminodiphenylbuten and 5 mg of ketobemidone.
The dimethylaminodiphenylbuten have a relaxing effect on the on the “smooth muscles” ( don’t know the name in English ) and the ketobemidone is a strong opioid analgesic as strong as morphine per mg. Therefore, if you have tolerance for say 20mg of morf, you not OD with 20 mg of ketobemidone or 4 tabs.
The way is use on the street, is by crushing the tabs, mix them with water and then filter them as you will with all other tabs you prepare for IV use.
The rus is intense but you often get a bit of a strangling feeling in you throat (it has properly something to do with the relaxing effect on the muscles?)
When you get the “right dose” the high is NOT like other opiates, yes, you get all the usual effects, you head nods, you get stoned and you burn you fingers with you cigarettes – I just had that!! – and thing like that.
But there is some extras, you talk to people there is not there, you don’t know where to get of the bus because you truly don’t remember where you house is, and a lot of strange shit is going on. You can remember 100% that you just talk to friend and he was standing right beside you, the only problem is that you just remember that he is on a safari on the other side of the planet, and ……….
This goes on for some hours until you nod off and sleep.
I am a methadone user and a get around 50-100mg of methadone daily, when I am fucking around on Ketogan I use 5-10 tabs that must be something like 25-50mg of ketobemidone, I never use more than 10 tabs. I don’t think I know any one how use more than 10 because then you just nod off and go to sleep."

" And after a bit of reading I found that ketobemidone has some NMDA-antagonist properties, the same as DXM and Ketamine.This can explain the weirdness that is so notably when using ketobemidone.

So try to imagine a drug hitting as morphine, but give you the weirdness of a dissociative!"

"Ketogan is the opioid of choice for Danish doctors, so is a relative easy drug to get you hand on street here, but in return we dont see many other opiate-based pharmaceuticals here, it is in this order on the street here: Methadone, Ketogan, Buprenorphine, morphine sulfates like Cotin and Contalgin and rarely morphine hcl. Never seen or heard about Oxycontin, Hydrocodone, Hydromorphone or Fentanyl on the street here, I know the are use in some form or another on hospitals from the lists of available medicine here in Denmark, but they a as good as never prescribed to the public so they don’t get out on the black marked.

From “INCB. Statistical information on narcotic drugs”:

“Global consumption of ketobemidone, which takes
place almost exclusively in Scandinavian countries (94 per
cent of the world total), continued to decrease in 2003, to
159.3 kg (corresponding to 3 million S-DDD). Denmark
remained the main consumer of ketobemidone, with 70.8 kg;
it was followed by Sweden (61.4 kg), Norway (18.9 kg), the
United Kingdom (5 kg), Germany (1.7 kg), Iceland (1.2 kg)
and Estonia (173 grams)”

As you can see 5 mill Danes use 70.8 kg of stuff and then 9 mill Swedes use 61.4 kg, so we use something like twice the amount as the second on the list."

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Jeg har osse en slem astma og har 7-9-13 aldrig oplevet vejrtrækningsproblemer når jeg har taget ketogan... Men det er jo ikke en garanti for at det ikke sker for dig..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]