Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

En af mine venner skulle lige prøve og ryge første gang igår sammen med mig, 2g god 80'er, og han fik det sindsyg dårligt, brækkede sig og lå bare ned mens mig og en anden kammerat sad og hyggede os lige så stille..

Kan det havde noget at gøre med at han fik for meget, eller fordi det var første gang ? :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Kan det havde noget at gøre med at han fik for meget, eller fordi det var første gang ?

Det var da et dumt spørgsmål. :D
Eftersom det var hans første gang skal der jo ikke særlig meget til, så derfor har han nok overdoseret.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Citat:
Kan det havde noget at gøre med at han fik for meget, eller fordi det var første gang ?

Det var da et dumt spørgsmål. :D
Eftersom det var hans første gang skal der jo ikke særlig meget til, så derfor har han nok overdoseret.

Okay tja, er stadig lidt skæv efter den morgen joint, den er nu altid god :)

Mig og min kammerat blev helt bange, det føles som om vi havde mistet ham for altid, lidt sjovt :lol:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: horsens
kender det godt det der med ens kammerat der skal ryge første gang eller vennes emo kærste skal prøve at ryge første gang i sit liv på ens nye glas gobbel :twisted: men jeg tror det sker for de fleste så lad vær med at tage det så tungt :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvorfor får nogle personer optur på, over andres ordenlige nederlag overfor euforiserende stoffer. "Ryg lidt mere kom nu.. Et enkelt hvæs mere sætter det hele på plads. C'mon c'mon. Hahaha du er jo helt kogt!" Føj siger jeg bare..

Håber du brugte bare et gram ansvar for at forhindre hans overdosering.
Godt det ikke var dig der introducerede mig til tjald.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

agjoey skrev:
Hvorfor får nogle personer optur på, over andres ordenlige nederlag overfor euforiserende stoffer. "Ryg lidt mere kom nu.. Et enkelt hvæs mere sætter det hele på plads. C'mon c'mon. Hahaha du er jo helt kogt!" Føj siger jeg bare..

Håber du brugte bare et gram ansvar for at forhindre hans overdosering.
Godt det ikke var dig der introducerede mig til tjald.

Han fik IKKE særlig meget, mindre end 1gram. Jeg fik det ikke dårligt første gang jeg fik et god 80'er nemlig, men lidt nitte han fik et dårligt syn på det første gang, var ikke meningnen.

Tror du jeg gjorde det med vilje for nu skulle han fandme bare have den idiot, han er min bedste ven, ønsker ham alt godt inden for den verden.

tsk....

:roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Cool cool. Ej det var også voldsomt beskrevet af mig, og afspejler nok mere nogle mine egne erfaringer. Sorry

Men pas på grønskollingerne en anden gang ikke :). Især i aften !!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

agjoey skrev:
Cool cool. Ej det var også voldsomt beskrevet af mig, og afspejler nok mere nogle mine egne erfaringer. Sorry

Men pas på grønskollingerne en anden gang ikke :). Især i aften !!

Selfølgelig :)

Godt nytår til dig også!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

hey mayn :D
hehe, mig og gutterne har også været ude for det samme.. kender en del der har brækket sig incl. mig fordi vi har fået ALT for meget og været mega lamme :D! hehe, men så lærer man jo det til en anden gang :-)...
Der er der sq ikk noget at være nedern over.. aftal en god dag igen med din mate og få en stille aften, så han kan få et godt indtryk af den dejlige plante, og i alle kan ha' det godt! :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Citat:
Han fik IKKE særlig meget, mindre end 1gram

Der er et eller andet i den sætning der ikke passer sammen, mindre end 1 gr "80'er" til en førstegangsryger? Hvis vi snakker "ægte 80'er" til 80kr/g burde han også blive dårlig :roll:

Det 80'er jeg engang røg næsten hver dag, skulle jeg da ikke have mere end ½g i før jeg fik det dårligt med tolerance?
Nu koster "80'er" jo heller ikke mere end 40kroner nu om dage de fleste steder, men alligevel ;) :roll:

Aldrig fedt når nogen bliver dårlig af ens røg, jeg får det dårligt over at jeg har fået en anden til at knække sig og have det rigtig skidt

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Citat:

Der er et eller andet i den sætning der ikke passer sammen, mindre end 1 gr "80'er" til en førstegangsryger? Hvis vi snakker "ægte 80'er" til 80kr/g burde han også blive dårlig :roll:

Det 80'er jeg engang røg næsten hver dag, skulle jeg da ikke have mere end ½g i før jeg fik det dårligt med tolerance?
Nu koster "80'er" jo heller ikke mere end 40kroner nu om dage de fleste steder, men alligevel ;) :roll:

Aldrig fedt når nogen bliver dårlig af ens røg, jeg får det dårligt over at jeg har fået en anden til at knække sig og have det rigtig skidt

Jeg fik ca 1g 80'er (fik jeg fortalt, første gang.. you know :lol: )

Ja, jeg havde det også dårligt første gang, jeg knækkede mig også, men sugede satme også til i det bonghoved første gang, du kender de typer der. "DU SKAL BARE SUGE ALT HVAD DU KAN SÅ SKAL JEG NOK SLIPPE HULLET PÅ ET TIDSPUNKT" - :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Incase skrev:
du kender de typer der. "DU SKAL BARE SUGE ALT HVAD DU KAN SÅ SKAL JEG NOK SLIPPE HULLET PÅ ET TIDSPUNKT" - :P

Dem kender jeg også

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Incase skrev:
Xpert skrev:
Citat:

Jeg fik ca 1g 80'er (fik jeg fortalt, første gang.. you know :lol: )

Ja, jeg havde det også dårligt første gang, jeg knækkede mig også, men sugede satme også til i det bonghoved første gang, du kender de typer der. "DU SKAL BARE SUGE ALT HVAD DU KAN SÅ SKAL JEG NOK SLIPPE HULLET PÅ ET TIDSPUNKT" - :P

Du er et fjols hvis du seriøst synes det er fedt at lade en førstegangs-ryger ryge et gram 80´er, du ved sgudda han får det dårligt af det så hvorfor lade ham gøre det?
Mener du seriøst at der var et helt gram i det hovede du selv sugede første gang, eller tror du ikke bare det har været noget lort dem du har været sammen med har fyret af?
For helvede mand, tænk dig dog lidt om før du hælder den slags mængder i en uerfaren person!

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

80'er første gang taler vi om 2 hvæs. Måske 3 hvis han har lyst til russisk roulette. 0.05 g.

Jeg vil gerne have en fed blanding af straightness og en god skævert, ergo 5 hvæs på en 80 kunne ville være fint passende. Men som hardcore ryger oplever man tit at den næste joint bliver rullet, for at komme oven på overdoseringen man havde gang i for 35 minutter siden :roll:

Titel: øh
Junior medlem

Geografisk sted: århus
hvad er en 80er???

tror man oplever at få for meget indebors af alle former for rusmidler på et tidspunkt. andet ville da være mærkeligt. :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

ét gram til 80 kroner, meget vag betegnelse, burde være et kvalitetsignal, men der bliver solgt lorte hash til 80 kroner grammet af og til.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4200
det der med første gang en af mine venner også som aldrig havde røget før jeg har rullet 2 gode pinde osv også tændte vi bare begge op og sad og røg (vi var 4 personer) og ham der røg for første gang hva vildt grådig det var bare "må jeg ikke lige smage igen??" hele tiden men endte også med han lå og brækket sig

Medlem

Geografisk sted: ..
Incase skrev:
En af mine venner skulle lige prøve og ryge første gang igår sammen med mig, 2g god 80'er, og han fik det sindsyg dårligt, brækkede sig og lå bare ned mens mig og en anden kammerat sad og hyggede os lige så stille..

Kan det havde noget at gøre med at han fik for meget

Prøv at læs hvad du selv skriver, og tænk.

Titel:
Medlem

jaz0n skrev:
det der med første gang en af mine venner også som aldrig havde røget før jeg har rullet 2 gode pinde osv også tændte vi bare begge op og sad og røg (vi var 4 personer) og ham der røg for første gang hva vildt grådig det var bare "må jeg ikke lige smage igen??" hele tiden men endte også med han lå og brækket sig

så har man sku også selv bedt om det hehe :) ... man så igen, man kender heller ikke sin grænse rigtigt før man har været der ude.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]