Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 14:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Vig, Danmark
Ja, det er så mit spørgsmål, hvad føler du et trip er og hvilken føelser er de mest markante når du tripper???

Med venlig hilsner Apache.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Når jeg tripper rigtigt, på svampe, syre eller whatever, er den mest fremtrædende effekt at tænkerne bare kommer strømmende gennem mit sind uden at jeg kan begrænse det på nogen måde. Det er som om at den dæmning der normalt holder de mere underlige tanker i baggrunden, med et er blevet sprængt, og de mystiske indfald bare kommer væltende... Det kan godt blive lidt for meget efter den 8. time i denne tilstand.
Samtidig har jeg en utrolig evne til at visualisere ting for mig. Når folk fortæller mig noget, eller når jeg hører noget musik der siger mig noget, bliver det straks omdannet til billeder i hovedet på mig. Det er en god ting så længe samtalen eller musikken er behagelig. Samtidig har jeg ofte en enormt god indlevelsesevne. Når jeg ser på en person, er jeg nogen gange sikker på at jeg ved helt præcis hvilket humør vedkommende er i, osv...
På syre får jeg nogen meget karakteristiske visuals. Det er lidt svært at forklare.... Tingene ser tit ud som om de er i flere "lag", bygninger ser ofte meget kulisse-agtige ud, osv. Skyerne har altid en slående lighed med et eller andet. Ting der bevæger sig, trækker spor efter sig.
Jeg kunne fortælle vidt og bredt om de andre effekter jeg har fået, men jeg tror det er utrolig individuelt.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Junior medlem

Indtil vidre har jeg kun indtaget deverse cannabis produkter,man når jeg ryger er der specielt en sjov ting, jeg kan lige pludselig se mennesker som jeg har kendt for lang tid siden lige så tydeligt inde i mit hovede, mennesker som jeg i normal tilstand ikke kan huske hvordan ser ud!

MVH Apache.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg syntes at jeg ihvertfald sidste gang kunne fornemme hvad der skete ! Jeg gjorde det til en fest og jeg havde hele tiden en fornemmelse af hvad der foregik (alle skænderier, kysserier og slagsmål) Det var helt ekstremt hvad jeg kunne forstår af omverdenen ! Ellers vil jeg også støtte mig til meget af det som Darkraver siger med :
Når jeg tripper rigtigt, på svampe, syre eller whatever, er den mest fremtrædende effekt at tænkerne bare kommer strømmende gennem mit sind uden at jeg kan begrænse det på nogen måde. Det er som om at den dæmning der normalt holder de mere underlige tanker i baggrunden, med et er blevet sprængt, og de mystiske indfald bare kommer væltende... Det kan godt blive lidt for meget efter den 8. time i denne tilstand.

------------------
Støt fri hash !

Jeg tror et trip bliver ligesådan som man forventer det. Er man bange for et bad trip, bliver det bad, og omvendt.

Men helt sikkert det åbner nogle døre for underbevidste tanker, og kreativitet som man ikke troede man havde. Jeg synes et trip, får en til at forstå, men det kan også være farligt, hvis man har forstået noget som ikke er rigtigt.

"Vær varsom med den måde, du fortolker verden på, for den er præcis, som du fortolker den." - Erich Heller.

------------------
Fred være med dig, og alle du møder!

Junior medlem

Jeg giver dig fuldstændig ret Loonie, jeg mener at det er en MEGET dårlig ide hvis man er psykisk lidt ude af balance ( feks er bange for at tage trippet).
Jeg kan selv kun udtale mig om Cannabis, men jeg ved at hvis jeg " OD"er kan jeg ved hjælp af tanke kontrol somregel få mig selv ned på et fornuftigt plan igen, eller hvis man er panisk køre man bare sig selv mere op!

MVH Apache

Dedikeret medlem

æd 1g cubenis og du får helt sikkert ikke et badtrip...

jeg vil nu mene at chancen for at få et bad- trip næsten kun forekommer under et stærkt trip 2,5g(gode cubensis) og opefter,,,

arhh og hash kan give en nogle underlige tanker... men de er sgu ikke så psykedeliske..

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
http://www.smurf3000.com

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]