Jeg forsøgte for nylig sammen med en ven at ryge noget salvia 30x extrakt vi havde fra ebay (gælder vel ikke som forhandler, ellers sletter vi det bare drenge).
Vi havde 1gr som vi ville ryge på en lille vand bong. Vores mix bestod af ristet smøger og pot. jeg lavede først til 2 hoveder, en til hver. med ca. 50mg på øjemål så ret usikkert hehe. Jeg røg mit først, smagte mærkeligt og røgen var meget meget tyk. Jeg holdte røgen fra første sug ca. 10sek også pustede ud og tog et nyt med ild på hovedet, og holdte det i 30-40sek. også et til sug som jeg holdte omkring 1min. talte 10-9-8-7 etc etc inde i hovedet og det blev et helt trip i sig selv at holde det inde. MEN så sad jeg lidt og kiggede rundt.... ikke nogen som helst effekt, og min ven spurgte mig om det var tripperen, og jeg måtte ryste på hovedet, kunne dog mærke en meget mærkelig slags "high" i kroppen, anderledes end pot for sure.
Jeg gav bongen videre til min ven som røg, men han kunne ikke holde røgen i så lang tid men han begyndte hurtigt at små grine og sidde og stene over bongen. til min skuffelse skynde jeg lidt på ham for at få bongen igen, da han var blevet helt skudt af, og lavede mig et stort fedt hoved med omkring 100mg ca 1/10 af posen. Røg det og holdte røgen inde i ihvertfald 30-45sek hver gang. Jeg lagde mig på sengen og ventede på en effekt... Ingen. Jeg lavede endnu et hoved, og sagde hvis det heller ikke virkede gik jeg i seng. Jeg puttede ca. 1/4 af posen i et hoved... næsten kun rent extract med en lille smule pot. røg det og virkelig gjorde en indsats for at holde det til jeg næsten besvimede af luft mangel.. Stadig ingen effekt... Så satte jeg bongen fra mig og lagde mig op i sengen og slukkede lyset, til min vens glæde, som sagde nu kommer alle farverne... jeg selv sad og stenede en lille smule over lys keglen på loftet fra et sterin lys men mere kom der ikke ud af det...
Er der en forklaring på hvorfor det havde ingen effekt på mig? Har læst at man kan være lettere immun over for salvinorinerne men en større dosis er løsningen. Men det prøvede jeg jo uden held

Nogen der har nogle ideer til hvad vi/jeg gjorde forkert og muligvis råd til et andet forsøg med resten af posens indhold?
Det skal lige siges min ven trippede helt vildt på det, så det er ikke vores extract der var lort... tror vi.