Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
det du beskriver er ekstasen, hvis du holder din tolerance nede, vil du opleve ekstase, kan også huske første gang jeg tog e, kunne ik bevæge mig i to timer eller sån noget.. så et godt råd hold din tolerance nede.. det gør jeg og det klart det fedeste men er heller ik meget for piller jeg vil helst have mdma rent

:) :)

Titel:
Medlem

Nu hvor du ikke har prøvet mdma uden amfetamin, kommer jeg til at tænke på om du måske har MDHD/damp? Hvis man lider af damp kan man få udskrevet noget der hedder ritalin som minder en del om amf. Det hjælper dem til at slappe af og sådan, det vil sige modsat virkningen af amf for os andre. Jeg ved dog ikke så meget om kemi og/eller sygdommen så det må en anden hjælpe dig med - f.eks. "Snubi" som i hvert fald ved en del om ritalin.

Hvordan bliver du bare af amfetamin?

Titel: amf
Junior medlem

Geografisk sted: Not far from you :D
hvis jeg kun tager amf. får jeg mega snakkeren på og kan ikke rigtigt stå stille. bliver også super vågen og får lyst til at fyre den af.

sååå får de egentlig på samme måde som de fleste andre. tror jeg da :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Nu tager jeg kun mdma udenfor om sommeren, syd på et sted til en eller anden festival. Så jeg kan desværre ikke sige at jeg har det på samme måde.

Men pas på med at blande mdma og amfetamin alt for tit. Det er en rimelig giftig blanding for din hjerne i længden. Tag hellere en af dele, eller lad vær.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Midtjylland
ja for fanden.. hold hurtig og kiks/mdma langt fra hinanden hvis ik du vil plyndre din hjerne fuldstændig.. Amf blandet med mdma er dødsårsag (ret mig hvis jeg er forkert) sys egentlig det er lidt vildt at der næsten skal 22 indlæg til, før nogen fortæller ham det..

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
alt er dødsårsag i forkerte doser.
men det er meget sandsynligt skadeligt for hjernen at blande de 2 stoffer. Så undgå det

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Moowgli skrev:
Nu hvor du ikke har prøvet mdma uden amfetamin, kommer jeg til at tænke på om du måske har MDHD/damp? Hvis man lider af damp kan man få udskrevet noget der hedder ritalin som minder en del om amf. Det hjælper dem til at slappe af og sådan, det vil sige modsat virkningen af amf for os andre. Jeg ved dog ikke så meget om kemi og/eller sygdommen så det må en anden hjælpe dig med - f.eks. "Snubi" som i hvert fald ved en del om ritalin.

Ritalin virker kun afslappende/koncentrations-øgede, i små doser.

Og for en god ordens skyld så hedder det ADHD :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
G e n e t i c skrev:
Jeg bliver også slasket på ecstasy. Men det er altså meget normalt og danse rundt på ecstasy, hvis man kun tager et par stykker, så virker de meget speedet.

Det kommer nu helt an på hvad der har været i pillen.. så uanset set hvor mange eller få man har taget..

Titel:
Medlem

Kaffe-Hans skrev:
Moowgli skrev:

Ritalin virker kun afslappende/koncentrations-øgede, i små doser.

Og for en god ordens skyld så hedder det ADHD :)

Det vidste jeg nu godt, underlig tastefejl - bogstaverne ligger ikke engang tæt på hinanden. :?

Titel: Re: Ecstasy
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
OliverESB skrev:
nu har jeg prøvet Ecstasy 2 gange og begge gange har jeg gjort det i samme selskab af venner. jeg vil spørge om der er nogen der får samme type trip som jeg gør. alle andre til festen har begge gange været helt oppe og køre og og danser for vildt. jeg sidder eller nærmest ligger bare på en stol og spænder i hele kroppen. mine ben kører for fulde hammer og jeg føler mig mere tilpas end nogensinde før. har ikke lyst til andet end bare at sidde i den stol. folk til festen siger at de misunder mig så meget at jeg bare kan sidde og nyde mit eget trip uden at behøve at danse rundt og den slags. jeg ser hverken syner eller noget. begge gange har jeg sniffet et gram amfetamin og taget 2 piller.

er der nogen der har det på samme måde :) ???

De første par gange jeg prøvede mdma sad jeg osse i en stol med 80 smøger, vand og musik.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

kommer sku an på hvilken setting det er. Første gang jeg skulle prøve E gik jeg totalt amok. Jeg har aldrig været så blæst før. Mine ben hoppede op og ned, min kæbe gik næsten af led og der var MEGA knald på mig hele aftenen. Anden gang jeg skulle prøve E var til en lille privat fest som jeg bruge i en stol, men det var også mega fedt... men begge trips er ultra fede... får bare smadret min tunge hver gang... :)

Titel: woop woop
Junior medlem

Geografisk sted: ude ved saturn
jeg sys næsten jeg selv kan bestemme vilke trip jeg får, vis jeg vil ha danse trip skal jeg bare bevæge mig i en 5 mins tid så gør min krop det selv næsten, vis jeg vil have det andet skal jeg bare sætte mig ned eller spise mange så kan jeg også godt bare sidde og nyde det,
men kan bedst li danse trippet , jeg flyver bare rundt på gulvet og det føles som om det kun er mit hoved jeg bevæger og der bliver nærmest helt toget for mine øjne og har det bare for lækkert + det største smil i verden :b hah

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Pink Chanel piller.. nogle der har hørt om disse og at de skulle være syrepiller? Og ikke indeholde MDMA.. og være ret farlige?
Bare så man kan få det på plads og måske ik bare bevæger sig ud og stopper den slags i munden.

Har bare lige hørt om dem, og tjekket pillreports.. men der kan jo ik altid regne med de kexe-klapper-kommentarer derinde, så tænkte der muligvis var nogle herinde med lidt fornuftig viden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Lige præcis den pille har jeg prøvet et par gange - og den har virket ret så ren... Tager ellers meget sjældent k3x.. Men det batch her var altså fint...

Syrepiller wtf??!?!?!

/////LÅST///// Advarsler er selvfølgelig stadig velkomne!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Jeg vil også helst bare ligge i en seng eller halv-ligge i en god lænestol og bare nyde musikken.. Hvis jeg endelig begynder at danse er det altid sådan noget latterligt slow-motion hippie-lignende noget med lukkede øjne osv..

BTW prøv at tegne og finde på historier til tegningen, vi endte med at bruge 2 timer på 2 tegninger af et hus, og bag på skrev vi om familien der boede der.. Det var pisse fedt i kogeren, men da man kom til sig selv kunne man godt se, at det faktisk bare var pisse åndssvagt..

//Edit - så ikk' tråden var låst.. 1000 gange undskyld :cry:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hehe, mig der glemte det....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]