Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: midtjylland
heej jeg havede holdt en pause med at ryge tjald i 14 dage ca. og så en dag tænkte jeg at jeg lige ville slame lidt bong til en film der hjemme.. men efter 3 hoveder fik jeg fra det ene sekund til det andet en vild hylen/ringen i ørene. og har haft det sådan lige siden .. mit spørgsmål er om der er nogen forklaring på det .. om det er hashen´s skyld eller om jeg er på vej ud i en psykose.. når jeg ryger bliver det meget være i ørene .. jeg har aldrig haft dårlige oplevelser med hensyn til hash og havede røget mere eller mindre hver dag i 2 år uden dårlige oplevelser andet end jeg til sidst kunne blive ved med at ryge og ryge uden at gå "kold" (derfor pausen) jeg bliver heller ikk skæv når jeg ryger hash mere.. jeg bliver mega høj og det er som om jeg bliver mere og mere høj som timerne går og så pludselig forsvinder virkningen.. føler det meget undelig og er lidt forrviret... nogen som kan svare på mine spørgsmål?? elller har oplevet noget ligenene??? MVH:duck

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så det du siger er at du har tinitus ? Som så bliver forværret når du ryger ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
_Jimmy_ skrev:
Så det du siger er at du har tinitus ? Som så bliver forværret når du ryger ?

ja det var vidst en noget nemmere måde at udtrykke sig på end han selv havde gjort:P

Titel:
Medlem

nej har ikk tinitus.. har aldrig lidt af tinitus. . men okay ingen svar/hjælp cool :(

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Du skulle vel ikke have glemt elkedlen på komfuret i din tåger, sønnike.

Titel:
Medlem

Halugenlampe skrev:
elkedlen på komfuret
jeg tror det er dig der tåger hvis du plejer at bruge elkedlen på komfuret.. :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

ja det gir så'n en røg i køknet. Så' der kaffe.

Hvordan redder jeg lige den. :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

tha-duck skrev:
nej har ikk tinitus.. har aldrig lidt af tinitus. . men okay ingen svar/hjælp cool :(

Kom med et spørgsmål som er til at forstå, så kan det være det er til at svare på :) <- Det rimer endda

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja jeg synes også det lyder ret mærkeligt det der! :?

Tinitus efter at have suget bong?? :D :? Enten så har du suget så sindsygt hård så der er kommet et kæmpe tryk i dine ører, der har fået dem til at hyle ellers så ved jeg det sq ikke!? :?

Medmindre du selvfølgelig hører meget højt musik når du ryger? :P

Prøv at komme med lidt mere info hvis du kan!?

Har kun prøvet at få seriøs tinitus/hylen for ørene en enkelt gang og det var i forbindelse med alt for højt musik... Tog sq også en hel uge før det forsvandt! :shock:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

eller prøv at gå til en læge eller psykiater. vi er jo bare narkomanalkymistergartnernisser.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
tha-duck skrev:
heej jeg havede holdt en pause med at ryge tjald i 14 dage ca. og så en dag tænkte jeg at jeg lige ville slame lidt bong til en film der hjemme.. men efter 3 hoveder fik jeg fra det ene sekund til det andet en vild hylen/ringen i ørene. og har haft det sådan lige siden .. mit spørgsmål er om der er nogen forklaring på det .. om det er hashen´s skyld eller om jeg er på vej ud i en psykose.. når jeg ryger bliver det meget være i ørene .. jeg har aldrig haft dårlige oplevelser med hensyn til hash og havede røget mere eller mindre hver dag i 2 år uden dårlige oplevelser andet end jeg til sidst kunne blive ved med at ryge og ryge uden at gå "kold" (derfor pausen) jeg bliver heller ikk skæv når jeg ryger hash mere.. jeg bliver mega høj og det er som om jeg bliver mere og mere høj som timerne går og så pludselig forsvinder virkningen.. føler det meget undelig og er lidt forrviret... nogen som kan svare på mine spørgsmål?? elller har oplevet noget ligenene??? MVH:duck

Jeg ved ikke hvad der er med hash og hyletoner... men har også oplevet flere gange at få tinitus kortvarig under en god bong ryger aften hvor jeg er ret skæv.. hyletonen kommer også lige pludslig her men der går en 10 min så er den næsten væk for mit vedkommende og har kun en svag en efter.. har heller ikke tinitus ellers... så dont worry ingen psykoser på vej til dig...

Titel:
Medlem

Der kan næsten ikke være andre logiske ideer end tryk i hovedet, ligesom Sundi siger. Jeg har også prøvet det der med kortvarig ringen hvis man har suget på en pibe eller lignende. Prøv at udligne tryk ligesom hvis du var ude at svømme, det hjælper for de fleste.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hyle tonen i ørene skyldes at du har røget for meget. Der er mange der får en hyletone af at have overdoseret og de beskriver den også som du lige har gjort der.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Medlem

tak for svarene (pånær de useriøse :evil: det jo ikk for sjov jeg skriver her inde!!) men til jer andre så tak.. har ikk røget siden jeg skrev den her og det er så småt ved at gå væk igen.. så måske du har ret med hensyn til overdosering .. mvh duck :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Puny_pete skrev:
Hyle tonen i ørene skyldes at du har røget for meget. Der er mange der får en hyletone af at have overdoseret og de beskriver den også som du lige har gjort der.

Det er fandeme noget fis, bak det op med en kilde hvis du er seriøs.

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

Puny_pete skrev:

Jeg vil også gerne bede om noget dokumentation på det der!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Undergrunden, Djævleøen
Jeg har tinitus, og det sker nogengange, dog sjaelendt, ved hoejere doser at min tinitus bliver herre hoej og herre intens. Virkelig irriterende..

Beklager det engelske tastatur.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]