Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hmm, en psykedelisk booster :D. Måske burde man teste det sammen med lsd :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sway skrev:
Hmm, en psykedelisk booster :D. Måske burde man teste det sammen med lsd :)

Ja, jow, måske, nej :) Stoffet bliver oftest sammenlignet med kokain, og jeg kan derfor ikke lade være med at tænke på, at det er utroligt sjældent, at jeg har hørt om en LSD + kokain combo, eller svampe+kokain combo.

Selvfølgelig kan det lade sig gøre, men jeg tænker bare, om det ikke er lidt tidligt bare at kalde det en "psykedelisk booster", bare fordi det er et nyt RC, som man nok vil have en tendens til at projicere sine ønsker og håb overpå.

Et andet sikkerhedsspørgsmål er nok også, om det evt. er godt eller skidt - i tilfælde af et bad trip - at have et voldpumpende "kokain-hjerte", som bare truer med at bryde ud af brystkassen?

Jeg vil helst ikke udtale mig kategorisk, da jeg ikke reelt kender stoffet og dets virkemåde. Men check evt. op på fornuften/fordele/ulemper i at køre amf, meth og kokain sammen med psychedelika - det må der vel findes nogle meninger om derude i det ganske land?

Folks :?: Dopamin + adrenalin + psychedelia?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg tager altid masser af amf når jeg tripper psykedelisk, så det er ikke noget problem :). og mht badtrip, så har jeg haft en en oplevelse som jeg ikke regner med bliver overgået. 4 - 4½ g hawaiier 3. gang jeg tog svampe :oops:. T 0 blev der indtaget 1 - 1½ g og ved T 4 indtog jeg 3g (var alene da jeg tog de 3g) Så badtrip er ikke noget jeg frygter mere - har haft et par timer hvor jeg troede at jeg skulle dø.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg har haft en rigtig god oplevelse på 25-30g friske tampanensis og en del coke. Gik fint i spænd sammen, men jeg ved ikke så meget om evt. risici. Formoder at det kan virke endnu mere psykose-fremkaldende med så højt indhold af dopamin.
Trippet var præget af nogle livagtige hallucinationer, "døde mennesker" som de også kaldes, måske de blev fremkaldt af det høje dopaminlevel?

Ingen problemer med for høj hjerterytme eller intensiveret angst eller lignende. En del tomhed forekom dog da svampene ikke virkede så godt mere og jeg ikke gad tage mere coke. Jeg vil tro coke-cravings virker en del kraftigere når man tripper på svampe, jeg stod og ja stod. Kogte og kunne slet ikke tænke på noget i et stykke tid.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Nogle der har erfaringer med at kombinere det med andre stimulanser?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det minder langt mere om amfetamin end coke... I større/pæne doser er der ingen grund til at kombinere det med flere stimulanser, det er rigeligt stimulerende i sig selv, og rusen kunne gå for at være amfetamin. Dog skal jeg ikke kunne udtale mig om at kombinere det med eksempelvis MDMA, men det er uden tvivl en dårlig idé i HR-øjemed, og jeg kunne godt forestille mig, at toppen af MDMA'en ville blive taget.

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Minimal >> Der må jeg være dig uenig. Sys bestemt det minder mere om en mild coke rus frem for amf. Man bliver slet ikk lige så speedet som man gør med amf. Sys det er en rigtig dejlig mild coke ligene rus man får på ethcathinone. Og så er der langt mindre bivirkninger i forhold til amf. But that's just my opinion :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Keta-Smølfen skrev:
Minimal >> Der må jeg være dig uenig. Sys bestemt det minder mere om en mild coke rus frem for amf. Man bliver slet ikk lige så speedet som man gør med amf. Sys det er en rigtig dejlig mild coke ligene rus man får på ethcathinone. Og så er der langt mindre bivirkninger i forhold til amf. But that's just my opinion :wink:

Du mener mærkbare bivirkninger ikke?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Er der nogle der har prøvet methcat der kan sige hvor meget det ligner?

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Scented skrev:
Keta-Smølfen skrev:

Du mener mærkbare bivirkninger ikke?

Yes sir :wink: Kun mærkbare bivirkninger ifølge mig. Intet videnskabeligt..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Keta-Smølfen skrev:

Har du prøvet at tage store doser? :P Jeg synes slet ikke, at stoffet virker mildt i de rette doser, og det er selvfølgelig individuelt til en vis grad, men jeg føler det meget nært beslægtet med en god amf-koger, dog mindre anspændt og opgearet, som du også siger. Og det virker jo også i timevis ligesom amf og gør søvn rimelig umulig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DR-D skrev:

DOH!

Senest rettet af FlæmMing 28 feb 2008 20:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
DR-D skrev:

Ud fra de 82mg jeg har prøvet. Fik jeg ikke nogen stor virkning. Jeg fik et lille sus i maven efter jeg sniffede det. Lidt alla god coke, men på ingen måde lige så kraftigt. Bagefter følte jeg mig tilpas frisk. Ikke overstimuleret eller træt. Sådan midt i mellem.

Nu var mit første forsøg med methcat heller ikke lige den bedste. Da jeg tidligere på aften havde drukket GBL. Det er min eneste erfaring med methcat.

Ethcath er ikke methcath, Flæmse... :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
FlæmMing skrev:
DR-D skrev:

Ud fra de 82mg jeg har prøvet. Fik jeg ikke nogen stor virkning. Jeg fik et lille sus i maven efter jeg sniffede det. Lidt alla god coke, men på ingen måde lige så kraftigt. Bagefter følte jeg mig tilpas frisk. Ikke overstimuleret eller træt. Sådan midt i mellem.

Nu var mit første forsøg med methcat heller ikke lige den bedste. Da jeg tidligere på aften havde drukket GBL. Det er min eneste erfaring med methcat.

Ethcath er ikke methcath, Flæmse... :wink:

Tjaaaoo. Nej :)
Men det lød da meget godt :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Jeg har taget et gram og vil sige at det ligner coke rigtig meget. Også med nedturen. Og jeg har taget det sammen med mephedron og methylon og skunk, hvilket var rigtig lækker.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg forstår sgu ikke, at I kan få det til at ligne coke så meget. Der er et snert af det samme rush, lige når man får det op, men ellers kan jeg ikke se meget lighed.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Syn|tese skrev:
Jeg har taget et gram og vil sige at det ligner coke rigtig meget. Også med nedturen. Og jeg har taget det sammen med mephedron og methylon og skunk, hvilket var rigtig lækker.

Synes du at ethcath forstærker methylon og mephedron?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Syn|tese skrev:

Synes du at ethcath forstærker methylon og mephedron?

Jeg synes ikke, at ethcath forstærker virkningen af de stoffer, man kombinerer det med, men det forstærker min rus alt i alt ved at tilføje en ekstra virkning til den oven i. Så på godt dansk bliver man mere blæst af det, dog kan det tilføje mere kontrol til rusen.

Titel:
Medlem

Hey.

Er der nogen af jer mere kemikyndige der ved om ethyl-cathione har samme neurotoxiske effekt som Mephedron?

ref. til advarsel i denne tråd
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=22766

pft
plast

Titel:
In our memories
Brugeravatar

plastic skrev:
Hey.

Er der nogen af jer mere kemikyndige der ved om ethyl-cathione har samme neurotoxiske effekt som Mephedron?

ref. til advarsel i denne tråd
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=22766

pft
plast

Det har det ikke. 4-MMC's neurotoksiske effekt skyldes vist en uheldig forbindelse på para-positionen, og det simplere ethyl-cathinone-molekyle har intet siddende der.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]