Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hvor meget koster det og hvor meget skal man tage når det er første gang?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Tag en streg på 50 mg, og hvis du ikke synes du kan mærke noget efter 20 min, så tag en ny streg også på 50 mg.

Ingen prisdiskussioner herinde, desværre.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Næste gang skal sådan en tråd være i "Syntetiske".

Derudover kan du nok finde prisen i Wikien eller på Erowid. De er selvfølgelig blot vejledende, da de reelle priser varierer fra pusher til pusher.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Låner lige denne tråd, håber det er oki ? :)

Mange gange, kan man ikke mærke virkningen af coke, de første par gange man prøver coke - men hvad så hvis man tager 50mg til at starte med, og man intet mærker, så tager 50mg til, og heller ikke mærker noget, også tager 50mg til, osv et par gange til?

Vil man så stadig intet kunne mærke? og vil det bare være dumt at fortsætte?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Peakeye skrev:
Mange gange, kan man ikke mærke virkningen af coke, de første par gange man prøver coke

Hvad?? Første gang jeg prøvede kokain mærkede jeg det fint. Det jeg fik der, hvor også ret rent. Det dunkede i brystet få sekunder efter det var indtaget.

Jeg tror grunden til at folk siger at de ikke mærker effekten af kokain første gang, er fordi det kokain deres venner/dealer får er noget skamcuttet lort.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man bliver uden tvivl påvirket af coken, også første gang... hvis det altså er ordentlig coke. Men hvor kraftigt man kan mærke den afhænger nok også af, hvor opmærksom man er på sig selv, og hvordan man er som person. Jeg syntes nu også, at det var en behagelig fornemmelse fra første streg. Og jeg tror også, at det primært er dårlig coke, der er skyld i, at mange ikke mærker det. Coke er det værste stof på markedet mht. kvalitet IMO. Det er helt ufatteligt, hvad nogle folk kan slippe af sted med at kalde coke, især når det er så dyrt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ikke forvent for meget første gang. Personligt har jeg kun prøvet det 4 gange, og jeg har ikke fået ret meget ud af det i forhold til andre, der har prøvet det flere gange. Man skal lige lære rusen og kende, før man får det optimale ud af det. Dog kan en god coke nok godt give virkning første gang, men kvaliteten på gaden er til at lukke op og skide i, desværre.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Ja, jeg kan heller ikke forstå at nogen påstår at de ikke kan mærke coke første gang de tager det? Jeg tror måske det hænger sammen med at de fleste der prøver kokain har taget amfetamin tidligere, og rusen er ret anderledes (IMO i hvert fald). Amfetamin får de fleste til at svede som en hest, og snakke som et vandfald. Kokain lammer det meste af ansigtet og giver et "kick" inde i hovedet på en helt anden måde. Jeg tror altså folk forventer det samme som ved amfetamin og derfor bliver "skuffede"

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Thorsted skrev:
Ja, jeg kan heller ikke forstå at nogen påstår at de ikke kan mærke coke første gang de tager det? Jeg tror måske det hænger sammen med at de fleste der prøver kokain har taget amfetamin tidligere, og rusen er ret anderledes (IMO i hvert fald). Amfetamin får de fleste til at svede som en hest, og snakke som et vandfald. Kokain lammer det meste af ansigtet og giver et "kick" inde i hovedet på en helt anden måde. Jeg tror altså folk forventer det samme som ved amfetamin og derfor bliver "skuffede"

Well, de par stykker, jeg kender, der altid har foretrukket amfetamin, de er da faktisk gået over til at være mest begejstrede for coke, fordi de har fået prøvet noget ordentligt. Coke er SÅ meget bedre og mere lækkert at indtage, at du ikke kan andet end at stirre ondt på en pose amf uanset renhed, når du har en anden pose med coke. :P

Titel:
Dedikeret medlem

Måske handler alt det her med at lære rusen at kende og få mere ud af coken om at man efter nogle forsøg med at indtage coke nedtoner sine forventniger til virkningen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
Coke er SÅ meget bedre og mere lækkert at indtage, at du ikke kan andet end at stirre ondt på en pose amf uanset renhed, når du har en anden pose med coke.

:yeah:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvad er "bivirkningerne sÅ" ? altså hvordan ser man ud ?

Jeg tænker på om man får lige så røde øjne som hvis man fx røg en joint, eller noget lignende, eller kan man godt skjule det hvis andre fx tror man bare har drukket en del ? :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Du får højst sandsynligt ikke nogle knaldrøde øjne, nok højest lidt større pupiller, men det er jo så forskelligt fra person til person.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvis du har taget nok, blir det svært at skjule. Du blir helt stram i kæben og du slikker dine læber konstant, alt imens du fiser ud på toilettet hvert 20. minut.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Peakeye skrev:
Mange gange, kan man ikke mærke virkningen af coke, de første par gange man prøver coke

Hvad?? Første gang jeg prøvede kokain mærkede jeg det fint. Det jeg fik der, hvor også ret rent. Det dunkede i brystet få sekunder efter det var indtaget.

Jeg tror grunden til at folk siger at de ikke mærker effekten af kokain første gang, er fordi det kokain deres venner/dealer får er noget skamcuttet lort.

Enig. Virkede også mere end fint første gang for mig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nastyinc skrev:
Hvad er "bivirkningerne sÅ" ? altså hvordan ser man ud ?

Jeg tænker på om man får lige så røde øjne som hvis man fx røg en joint, eller noget lignende, eller kan man godt skjule det hvis andre fx tror man bare har drukket en del ? :)

Kokain bliver giftigt for hjertet hvis blandet med alkohol. Det er dog ikke så neurotoksisk i sig selv, men kan forvolde ting som paranoia hvis det bliver indtaget for hyppigt.

Dagen efter er der ingen tømmermænd. Jeg føler dog en tung hovedpine når rusen aftager.

Og så er det pokkers vanedannende.

Pony skrev:
Hvis du har taget nok, blir det svært at skjule. Du blir helt stram i kæben og du slikker dine læber konstant, alt imens du fiser ud på toilettet hvert 20. minut.

Arh.. Nærmere en gang i timen. Ellers er det godt nok nogen små mængder i indtager.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har bare svært ved at praktisere god HR når jeg er på cola. men hvert 20. minut er måske lidt overdrevet, men jeg skal touches op i hvertfald 1 gang pr. 45 minutter..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Så var første gang for mig igår, og der skete squ ikke det helt vilde, vi blev lidt bedøvet i næsen og halsen, og så de sidste to streger gjorde rimelig ondt i højre side af hovedet (ved ik om det var hjernen) og det var nok højre side da jeg tog med højre næsebor, men jeg ved ikke om det var fordi det ikke var rent nok, eller om det bare var fordi det var vores første gang. Jeg havde nemllig testet det og det blev lidt olieagtigt hvis man gned en lille smule mellem fingrene, men ja, blev rimelig skuffet over intet skete så vi drak os fulde i stedet og havde alligevel en fed aften :wink:

God påske !

Titel: hehe
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
det er da lidt svært at sige hvor meget man skal tage når man ikke kender kvaliteten? gør det sammen med nogen der kender til det og ikke er helt ude og skide. de kan helt sikkert guide dig igennem uden problemer da de har prøvet det før. Ihvertfald det bedste råd jeg kan komme med 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]