Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Efedrin
Junior medlem

Hey der ude.. :) har altid kun holdt mig til hash, men vil gerne prøve noget nyt, som man "kan bruge" til en god by'tur :)

Har tænkt på 50mg efedrin og vil supplere med noget koffein, men hvor meget koffein vil i anbefale?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Lad være med at tage for meget koffein hvis du ikke er vandt til det. Det er enormt ubehageligt at få for meget. Så hvis du ikke er vant til koffein vil jeg skyde på en 2-250mg koffein.

Titel:
Junior medlem

men dosen på efedrin er fin er den ikke ? det svarer til en tablet..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
I hvilken form er koffeinen?
Jeg har de bedste erfaringer med koffein i form af guarana-ekstrakt, da koffeintabletter og kolanødsekstrak er for nemt at overdosere.

edit -måske skulle jeg lige skrive færdig inden jeg poster.
Oftest har jeg taget omkring 1-1½ gram 22% guarana-ekstrakt, hvilket vil sige ca. 200-300mg*, men har redoseret senere med samme mængde.
Det skal dog siges at jeg er relativt tolerant overfor koffein.

*Der er taget forbehold for afvigelser i kvaliteten af ekstraktet.

Titel:
Junior medlem

hvor kan denne guarana-ekstrakt fået henne ?, og hvilken dose vil du anbefale første gang? sammen med efedrin..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Paz skrev:
hvor kan denne guarana-ekstrakt fået henne ?, og hvilken dose vil du anbefale første gang? sammen med efedrin..

Du kan få det mange steder hvis man bare tænker sig lidt om.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Det får du det jævnt dårligt af, hvis du indtager en mærkbar mængde koffein. Du klare nok en kop kaffe eller 2, men mere vil der ikke være noget godt ved.

Titel:
Junior medlem

kan man godt klare sig med efedrin uden koffein, tænker på effekten bliver meget dårligere eller hva man ska kalde det..?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Effekten bliver skam kun bedre af kombinationen af ephedrin og coffein, ihvertfald hvis man er ude efter "kalorie-afbrænding" hvilket også inkluderer hjertebanken / galop ud over svedeture. Men ellers er dosseringen 1:5 - 1:10 (ephedrin:coffein) fin indtil 200 mg coffein (altså lad være med at tage mere end 200-300 mg coffein hvis du ikke er vanlig kaffedranker...)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Synes bare du skal holde den til én af delene.
Pas på med at tage for mange efedriner, ellers kommer du til at ligge søvnløs i rigtig mange timer med eventuelt mavekneb, når du kommer hjem. Koffein er selvfølgelig også en bitch at overdosere på, føj.

Synes ikke man mærker energien(eller rettere søvnløsheden?) fra efedrin før jeg kommer hjem og ligger mig, men som sagt kan det jo lige så godt bare være mig. :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Der er , modsat så mange andre psykoaktive substanser, sandsynligvis en god grund til at Letigen er taget af markedet.
Om Therma caps er ulovlige i DK aner jeg ikke, men kombinationen af efedrin/koffein skulle ikke være så helvedes sund.
Jeg vil ikke male fanden på væggen og hvis du er ung, rask og med et godt helbred, så har du nok ikke det store at frygte - men hold doserne på et anstændigt niveau, så dit hjerte ikke løber løbsk :wink:
Personligt hader jeg virkningen af efedrin+koffein. Jeg føler mig heller ikke helt "rask" på amfetamin, men min krop og sind synes dog denne virkning er noget mere smooth og acceptabel end kombinationen af efedrin/koffein.

Titel:
Junior medlem

Jeg takker for de mange gode svar..

Jeg vil prøve efedin alene så. men er dosen 50mg nok ? altså til man overhovedet kan mærke det? har fx kigget på therma powers indhold og efter deres anbefaldt dosis går de da lidt højere op..

Har dog ikke tænkt mig at æde therma power, men rent efedrin..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Paz skrev:
Jeg takker for de mange gode svar..

Jeg vil prøve efedin alene så. men er dosen 50mg nok ? altså til man overhovedet kan mærke det? har fx kigget på therma powers indhold og efter deres anbefaldt dosis går de da lidt højere op..

Har dog ikke tænkt mig at æde therma power, men rent efedrin..

Hvad Erowid siger omkring Efedrin http://www.erowid.org/chemicals/ephedrine/ephedrine_dose.shtml

Titel: efedrin
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
min ærlige mening om dette "drug" eller hvad man skal kalde for det er at man falder ikke i søvn af det udelukkende på grund af den koldsved samt trang til at skide det fremaklder... efedrin er bestemt ikke noget som er overrasket mig positivt så drik hellere nogle redbull eller sådan 8)

Titel:
Medlem

For mig virker efedrin meget bedre end en tilsvarende stimulering hjulpet af koffein.

Efedrin giver for mig en mere 'ren' stimulerende følelse, hvorimod koffein meget hurtigt giver ekstrem rastløshed. Og det er ligegyldigt om det er kaffe, redbull eller ren koffein.

Så hvis jeg var dig ville jeg bare holde mig til efedrin, selvom koffein giver en god synergieffekt. (Deraf den kendte kombination 'ECA' - Ephedrine, Caffeine, Aspirin)

Mht. dose, så er der 30mg ren efedrin i den ECA-stack jeg har liggende. Men derudover er der så bl.a. 200mg koffein. Så 50mg efedrin er nok ikke helt skudt forkert. Når du har 50mg efedrin i tabletform er det sikkert Efedrin Arsan du har? :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Alm. koffein irriterer mig også en del, hvorimod guarana ikke gør det på samme måde... Men tilgengæld er der risiko for overdosering når man ikke får det skidt på samme måde af høje doser :roll:
Kan sige at koffeinoverdose ikke er sjåwt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]