Til hverdag og fest smager stoffer bedst - om det er en spirituel eller en party oplevelse, kan man ikke bare kombinere den, altså en party/spituel oplevelse, altså jeg har da danset imellem folk med halluer på, jeg har set små sorte børn med underlige røde øjn omkring mig på dansegulvet, samtidig med at alle de andre mennesker var der, det tager jeg som en rimelig spirituel oplevelse idet at jeg mener at jeg fik meget ud af det, og jeg har da osse næsten kunne se børnene i senere trips, osse har jeg en morgen efter en masse mdma - noget speed - ½ mitzu og en håndfuld svampe blevet blæst igennem en væg indtil en anden verden som jeg ikke helt kan definere, men noget sølvpapirs agtigt noget var der i den verden, så om man tager det til fest eller bare for at trippe, det er da ingen forskel, det hele handler om hvor meget en hjerne tør åbne sig iblandt andre mennesker, at nogle så ikke kan klare det er synd, fordi det er klart fedest at være blæst af helvede til sammen med mange mennesker (jeg mener at være på trip med mange mennesker) - det er en tilvænningssag, men ok det er osse derfor at jeg betragter mig som urban frem for alt andet, lissom en shaman er noget naturnoget, en psychomancer er noget urban noget - ja ok, det er hvad jeg bruger psykadelik til, hvorsomhelst nårsomhelst - det er ikke et spørgsmål om ydre setting men om indre setting.
|