Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Tangerine skrev:
Kan man bruge samme, eller en ligende metode til at "teste" sit cola?

Nej cola skal du bare smage på

Hvis du derimod mener kokain, kan du købe et EZ-testkit udviklet til det samme

N1 Xpert :lol:

Så vidt jeg har hørt skulle det smelte ved 50-60 grader hvis det er opblandet.
65-70 for en god coke, 70-80 så skulle den være godt op i det rene. og over 85 skulle være 100% rent. sjælent du får fat i noget der er meget over 85. men hæng mig ikke op på det.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
CrackHead skrev:
Xpert skrev:
Tangerine skrev:

65-70 for en god coke, 70-80 så skulle den være godt op i det rene. og over 85 skulle være 100% rent. sjælent du får fat i noget der er meget over 85. men hæng mig ikke op på det.

Så hold dog kæft, hvis du intet ved!

Hvis du bruger 10 sekunder på Wikipedia finder du ud af, at rent kokain (hcl) smelter ved 195 grader.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
CrackHead skrev:
Xpert skrev:
Tangerine skrev:

Så hold dog kæft, hvis du intet ved!

Hvis du bruger 10 sekunder på Wikipedia finder du ud af, at rent kokain (hcl) smelter ved 195 grader.

Han spørger om hvad vi ved om det? jeg skriver hvad jeg mener, istedet for at gå helt amok og skriv det til mig, så var det måske en mulighed at opfodre ham til at søge på wikipedia?

Junior medlem

Jeg er ikke helt med; for at rense éns coke kan man altså ikke bruge en acetone vask? Med andre ord, så er coke opløseligt i iskold acetone?

Med hensyn til opvarmningen. . Skal jeg bare smide pulveret ned i en gryde og varme op eller hvad? Ville være rart med nogle detaljer, og eventuelt en fremgangsmåde :D

Titel: Re:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
CrackHead skrev:
Xpert skrev:
Tangerine skrev:

Det er et eller andet bullshit fra en film der vist hedder blow. Er ret sikker på det kommer derfra ihvertfald.

Men :whogives: det passer ihvertfald ikke

Medlem

Der har været en tråd tidligere omhandlende en guide til rensning af amf.

Er der ikke en eller anden af de virkelig kemikyndige, der har lyst til at lave en sticky med en komplet guide til acetone-rens af gadeamf?

Evt. også en mere udvidet guide med en kombi af acetone-rens og isopropyl-rens (eller hvad det nu hedder)

*HOST* YETI *HOST Prometheus * HOST*STHOSTHSOTST*SHOST DEXTROSE

Det er den her jeg har set tidligere. Der er bare en del forskellige fremgangsmåder.
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=7822&st=0&sk=t&sd=a&hilit=rensning

Junior medlem

...................................

der er kun en måde du kan finde ud af hvor godt det fart er som du står med.. og det er erfaring.- lugte, føle, se, smage og alle de der macgiver tricks med at koge som folk kommer med,- må jeg sgu lige tilføje at der nok er nogen som har set lidt for mange film plus at i aner hvad det drejer sig om..... så la' vær...... acetone rens er godt nok, men det er der sgu da ikke nogen der har tid til for et par skide gram..

og så lige en tilføjelse,- at slå ting op i wiki er lidt lige som at tro på hvad se og hør skriver hvert uge...

Site Admin

LER Kælk skrev:
...acetone rens er godt nok, men det er der sgu da ikke nogen der har tid til for et par skide gram..

Hvorfor ikke? Jeg vil da til hver en tid fortrække rene varer hvor man har en ide om styrken og er overbevist om at størstedelen herinde har det på samme måde. Hvorfor skulle man have mere tid fordi det drejer sig om kilo istedet for gram?

LER Kælk skrev:
og så lige en tilføjelse,- at slå ting op i wiki er lidt lige som at tro på hvad se og hør skriver hvert uge...

Hvad mener du? Er det utroværdig information i wiki'en? Kom evt med konkrete kritikpunkter.

MVH
KenIshii

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
LER Kælk skrev:
...................................

der er kun en måde du kan finde ud af hvor godt det fart er som du står med.. og det er erfaring.- lugte, føle, se, smage og alle de der macgiver tricks med at koge som folk kommer med,- må jeg sgu lige tilføje at der nok er nogen som har set lidt for mange film plus at i aner hvad det drejer sig om..... så la' vær...... acetone rens er godt nok, men det er der sgu da ikke nogen der har tid til for et par skide gram..

..............................

Det kan du sgu da ikke udtale dig om. Bare fordi du ikke selv har tid, eller der skal ligge over 50 gram før du gider røre en finger?

Medlem

:offtopic:

Er der ingen af de kemi-kyndige der kan formulere en hurtig og præcis guide til resning af amfetamin?

Folk modsiger hinanden flere gange, så det kunne være rart med en afprøvet, gennemtestet og (af de kemikyndige) verificeret guide.

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
jeg tvivler på der er nogen der kan give dig en guide til rensning af gade amf, uden at du ved præcis hvad det er cuttet med.

Medlem

Hvis du kigger i den tråd jeg linkede til før kan du se, at mange har kommet med forslag til rensning.

Opløsning i vand, acetone-rens og/eller isopropyl-rens kan tilsyneladende fjerne mange ting. (selvfølgelig ikke alt)

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
hvis dit stof er cuttet med noget der er opløseligt i vand og uopløseligt i acetone, så hjælper din metode jo ikke.. så med mindre du ved præcis hvad dit amf er cuttet med er der ingen der kan lave en "hurtig og præcis" guide til dig. kan du følge mig? :lol:

Site Admin

grappa_zappa skrev:
Er der ingen af de kemi-kyndige der kan formulere en hurtig og præcis guide til resning af amfetamin?

Folk modsiger hinanden flere gange, så det kunne være rart med en afprøvet, gennemtestet og (af de kemikyndige) verificeret guide.

Hej Grappa.

Du kan evt selv lægge ud med udkast til en guide, hvis du får flg. at vide:

Den nemme måde er at vaske det i kold acetone (check denne tråd for fremgangsmåde). Det fjerner ofte ikke alle urenheder og giver et mindre optimalt produkt end ...

... den lidt sværere måde der hedder omkrystallisering i enten isopropylalkohol, eller en blanding af isopropylalkohol og acetone.

Alle tre metoder burde være beskrevet her.

MVH
KenIshii

Medlem

KenIshii>
Alle metoderne er beskrevet her i flere forskellige varianter.

Det giver ingen mening hvis jeg kom med endnu en halvhjertet gennemgang.

Det er derfor jeg spørger til de kemikyndige på sitet, da flere af dem allerede har været inde og kommentere andre brugeres forsøg på en "guide". Det ville være en smal sag, og derudover gøre mange fremtidige tråde om selvsamme emne overflødige. :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]