Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 03:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 1026
Geografisk sted: Danmark
Information:
dato: 02.09.2001
dosis: ca 80 mics.
styrke: +
setting: Fest

bruger rapport:
Her i går skulle jeg til en fødseldags fest hos en af mine venner, jeg kendte næsten alle til festen så derfor syntes jeg godt jeg turde prøve syre i disse omgivelser.

Da jeg havde været i bad så jeg at det var 10 minutter siden jeg skulle have hentet nogle venner så jeg fik ligepludseligt meget travlt og skyndte mig med at tage tøj på osv. da jeg skulle rive mit mærke over ( kondomer ) gik det lidt stærkt og jeg kan i dag se jeg har spist ca. 2/3 mærke og ikke ½ som planlagt.
Da gåturen ud til festen var på 6 km tog det sin tid og jeg havde taget mærket på tom mave, allerede inden jeg nåede ud til festen begyndte jeg at kunne mærke virkningen.

Kom ud til festen og hilst på folkens, efter en ½ times tid spiste vi aftensmad, dette var lidt af en opgave på syre, dog ikke så svært som det kan være på større doser, jeg begyndte dog pludselig og kigge på de ½ kyllinger og det gik ligepludselig op for mig at det var døde dyr der var halvt skåret over så jeg mistede apetitten af det og holdt mig til salat og brød. jeg havde en smule visuelt og mindfuck, men det meste var stimulerende og fysiskt jeg kunne føle det.

Resten af aftenen gik med at snakke med mennesker og drikke uhæmmede mængder af øl, klokken ca 3 var jeg så stiv at jeg dårligt nok kunne gå og jeg besluttede mig for at lægge mig i en halv time ude på naboens mark, da jeg kom derud fik jeg den "smarte" ide at hyperventilere og prøve det på syre, så gjorde jeg det og som sædvanlig mens jeg pustede i tommelfingeren tænkte jeg "dette virker jo ikke" for så BAM bagefter et par sekunder og vågne op ved at jeg lå ned og havde været et eller andet underligt sted inde i mit hoved, jeg havde dog ondt i nakken da jeg må have været faldet og slået mig så det er sidste gang jeg gør dette uden at der er nogen til at gribe mig, for det kan sku godt være farligt sådan noget, har hvertfaldt ondt i nakken idag.

klokken 5 gik alle pludseligt i seng og jeg drak videre som et svin og begyndte min gåtur hjem, ret mindfuck må jeg sige.

Af en eller anden grund så kan jeg når jeg er på syre ryge/drikke ligeså meget jeg vil uden at jeg bliver træt eller døsig i mine tanker så på den måde kunne man vel godt bruge det som en billig erstatning for amf.

Alt i alt var det et udemærket trip, intet var dystert eller gik galt, det var bare lidt kedeligt, men det har jo nok noget at gøre med at man ikke kan køre sit trip ordenligt ud til en privat fest og det er nu gået op for mig at technofester ER det fedeste at tage stoffer til.

tror dog jeg vil holde en måned eller to pause før jeg tager noget igen.

Bøh


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team