Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 07:01 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Information:
dato:19.10.2007
dosis: 640 µg
styrke: +++
setting: Hjemme

bruger rapport:
******************************************
Titel: Nedsmeltning af realiteten
Dato: Fredag d. 3. december 2004, kl 17:10
Stof: LSD
Type: "Fredsdue"-mærke, 160ug
Dosis: 640µg (4x 160µg)
Trip-level: 3
Varighed: ~11 timer
Setting: Hos mig
Deltagere: Mig, min kæreste, S.
Points: 8/10
******************************************

Så var tiden kommet til at jeg skulle præsentere LSD i større doser for min kæreste og min ven, S. De har begge været på et enkelt mærke LSD engang før, og det var sådan set deres erfaring. Min kæreste tog to mærker (320µg) og min ven tog 3 mærker (480µg). Jeg lagde ud med 4 mærker (640µg) kl 17:10.

Der gik egentlig ret lang tid før syren begyndte at virke ordentligt på mig. Jeg begyndte først at mærke nogle forandringer i min tankegang omkring kl. 20. Det startede med at jeg blev "rundtosset", afslappet i hele kroppen og omtåget i mit syn.

Da syren rigtig begyndte at virke på mig, besluttede vi os for at gå ned og bestille en pizza. Ude på vejen hvor der kørte biler og gik mennesker forbi, følte jeg mig isoleret fra hele omverdenen. Alt var absurd og ligegyldigt, ingenting gav mening. Jeg følte at alle de mennesker der gik forbi mig var i stand til at kigge lige igennem mig, og faktisk se at jeg trippede. Det var ret ubehageligt.

På vejen hjem kigger jeg ned på asfalten. Mine første hallucinationer begyndte at komme: Nogle store lilla prikker kom til syne - de hoppede fra sten til sten i takt med at jeg gik. Hele vejen begyndte at bølge, og straks kom der et slags gitter for øjnene af mig, således at hele mit syn blev dækket af lilla firkanter, der hang sammen.

Hele opgangen på vej op til mig begyndte at bølge. På væggene kom der tonsvis af ægyptiske mønstre som hele tiden skiftede form og farve. Jeg havde svært ved at holde balancen, og det kunne ikke gå hurtigt nok med at komme op til mig selv og lægge mig i sofaen.

Da jeg lagde mig i sofaen, begyndte hele rummet at dreje rundt. Væggene trak vejret og havde farver på sig, og musikken var utrolig intens at høre på. Jeg havde en ekstrem eufori i min krop - en slags orgasme der var meget koncentreret i mine knæ, som gik ud til resten af min krop. Jeg var nærmest lammet i kroppen, og jeg var fyldt helt op med lykke.

Jeg lukkede øjnene til musikken, og straks blev hele mit synsfelt dækket af en lilla farve. Langsomt begyndte den lilla farve at trække sig sammen til en lille klump, som omformede sig til en cirkel bestående af en masse krusseduller. Krussedullerne begyndte at bevæge sig og trække vejret i takt til musikken (lidt alá MilkDrop til Winamp). Samtidig med at jeg svævede og kiggede på cirklen, fløj jeg igennem New Yorks gader om aftenen. Jeg fløj i slow motion mens cirklen stadig bevægede sig til musikkens rytme og sendte tanker til mig.

Min ven begyndte at snakke til mig, så jeg åbnede øjnene. Rummets hvide vægge var helt blå og bølgede utrolig kraftigt. Jeg kiggede lige ud, ud ad vinduet, mens min ven snakkede til mig. Jeg hørte ikke hvad han sagde, men jeg kunne se hans stemmes energier flyve fra hans mund og direkte over til vinduet for at samle sig på et bestemt punkt. På punktet begyndte julemandens ansigt langsomt at forme sig, og da ansigtet lignede julemandens på en prik, skiftede det straks form således at djævlen kom til syne. Jeg fik et chok og rystede hovedet for at komme ud af trancen. Jeg kiggede rundt omkring i rummet - væggene bestod udelukkende af bølgende mønstre med regnbuens farver, og gulvet syntes at være flydende som vand.

Jeg kiggede på bordet foran mig, hvor der var tændt to fyrfadslys. Jeg så en meget tyk lilla/blå røg komme op af lyset. Jeg begyndte at høre åndelige lyde inde i mit hoved, og på en eller anden måde forbandt jeg lydene med den meget tykke røg fra lyset. Jeg vidste pludselig at røgen var en ånd, men ånden kom aldrig rigtigt til udtryk. Røgen blev ved med at komme ud af lyset, men forsvandt i den bare luft, uden at jeg kunne se hvordan. Jeg blev meget forvirret, for jeg var virkelig spændt op til at møde denne ånd - men det blev aldrig til noget.

Jeg gik ind på mit toilet for at pisse. Jeg støttede mit hoved op ad væggen mens jeg pissede. Jeg stod og betragtede den farveskiftende urin, som bølgede. Jeg så op til flere gange at urinstålen røg ud over lokummet og ud mod gulvet, men ligeså snart jeg stoppede og kiggede efter om jeg pissede ved siden af, forsvandt hallucinationen. Jeg havde ramt hvor jeg skulle ramme. Jeg blev meget forvirret.

Da jeg blev færdig med at pisse, stod jeg helt oprejst. Mit toilet bølgede utrolig kraftigt, og jeg følte at gulvet under mine fødder også kørte i bølger. Jeg kunne bogstavelig talt mærke hvordan bølgerne bevægede sig under mine fødder. Jeg fokuserede på toiletvæggen, og pludselig blev hele væggen rød med sorte mønstre af en masse djævle. Jeg blev skræmt i det øjeblik jeg så det, men det var så fascinerende, at jeg tvang min frygt til siden. Jeg stod og havde direkte øjenkontakt med flere djævle på én gang - og pludselig kom der en kæmpe bølge ned fra loftet og ned ad væggen, som fjernede alle mønstrene. Jeg kom til mig selv igen og gik ud ad toilettet, fascineret og åbenbaret.

Jeg satte mig foran computeren for at skifte nummer. Det var forholdsvis nemt at se hvad der stod på skærmen, men alt havde anderledes farver. Winamp havde helt andre farver end normalt - om jeg rystede på hovedet og gned mig godt og grundigt i mine øjne for at få de originale farver tilbage. Intet hjalp - farverne var kommet for at blive.

Senere går jeg ind ved siden af og sætter mig i sofaen. Min kæreste sætter sig ved siden af på en madras. Lyset var slukket, og jeg sad og snakkede med min ven som sad på sofaen over for mig. Selvom jeg rent fysisk kiggede på min ven, så jeg hende ret klart. Jeg vendte hovedet mod hende i mørket. Jeg kunne se hende klart i et par sekunder, men pludselig forsvandt hun.

Hele hendes krop bestod af prikkede mønstre der kørte op og ned ad hendes ansigt. Hendes øjne kom til syne som to store sorte elipser. To røde pupiller kom til syne, og to kæmpe ører begyndte at vokse ud af hendes hoved. Hendes ansigt blev tværet ud. Hendes ører smeltede sammen og voksede ud i en pyramide-formet figur midt på hovedet. Jeg var overbevist om at det var en heks jeg sad og kiggede på, hvor hendes ører var hatten - men pludselig blev hatten splittet op i to, og hendes krop skiftede farve fra sort til rød. Hendes øjne var så ekstremt intense, at jeg fik et chok og hoppede tilbage i min stol.

Jeg tvang mig selv til at slappe helt af. Jeg gned mine øjne og kiggede koncentreret på hende igen, men jeg kunne virkelig ikke se hende. Jeg så hende som en djævel - lige meget hvor meget jeg koncentrerede mig om at se hende, kunne jeg slet ikke se om det virkelig var hende eller om det var djævlen. I min bevidsthed vidste jeg, at det var hende, men mine øjne fortalte noget helt andet. Jeg kunne mærke en indre psykisk kamp mellem min bevidsthed og mit syn - jeg kunne føle og mærke dem diskutere med hinanden om hvem der havde ret. Det var utrolig underligt, og jeg havde ufattelig svært ved at vælge hvem jeg skulle tro på. Jeg var nærmest i indre dialog med mig selv, men en meget meningsløs dialog, som overhovedet ikke giver mening idag.

Mens jeg sad og lyttede til mit indre jeg, så jeg hende pludselig normalt igen. Hun skiftede hurtigt form til en heks, og en meget stor skov kom til syne bag ved hende. Hun begyndte at snakke til mig, og jeg svarede "jeg kan slet ikke se dig - du er helt gennemsigtig! Lad mig lige sidde og kigge på dig lidt. Jeg kan se igennem dig". Jeg kunne høre at min ven begyndte at grine ved siden af. Hans stemme blev utrolig meget forvrænget. I løbet af et sekund gik det op for mig, at min vens stemme var heksens stemme. Jeg kiggede hende dybere i øjnene - hendes øjne begyndte at skifte form og farve, og jeg kunne se skoven bag hende til mindste detalje.

Pludselig forsvandt hun fuldstændig. Det eneste jeg kunne se var skoven. I løbet af få sekunder kom hun frem igen, således at hun var foran skoven - og i løbet efter nogle få sekunder igen, var skoven foran hende. Jeg blev utrolig forvirret, for jeg vidste ikke om skoven var foran hende, eller om hun var foran skoven.

Min tankegang begyndte at twistes på en utrolig underlig måde. Jeg hørte stemmer og så mønstre over det hele i mørket. Jeg begyndte at tænke på at min kæreste og skoven var en mellemting af hinanden, og at jeg rent faktisk kom sammen med skov, der havde en feministisk side, som altså var min kæreste. I dag er det en utrolig åndssvag tanke, men jeg kan slet ikke beskrive hvor meget mening det gav under trippet. Det gav så meget mening. Jeg forestillede mig hende som at være midt i en skov, mens skoven var midt i hende.

Det næste stykke tid virker ret sort for mit vedkommende, men så vidt jeg kan huske, så kommer jeg væk fra den trance uden at finde ud af hvad det hele endte med. Jeg finder mig selv i min seng ligge med min kæreste i mine arme. Jeg ved ikke hvordan jeg kom over til min seng, men jeg var der bare.

Vi lå meget tæt, og jeg kunne føle hende i min egen krop. Hun var så utrolig dejlig at holde om - jeg følte en ekstrem kærlighed til hende, som slet ikke kan beskrives med ord. Jeg var hende, og hun var mig - vi var ét, vi var alt og vi var intet. Alt udenom vores kroppe og fælles bevidsthed var ligegyldigt, meningsløst og noget som slet ikke vedrørte os. Det handlede om os to, og kun os to.

Jeg begyndte at se en gang ude i øjenkrogen, som jeg bare vidste at min seng fløj igennem med en enorm hastighed, med os to liggende på den. Jeg følte at vi rejste igennem universet, igennem tiden, tyngdekraften og igennem hver evig eneste organisme på jorden - og jeg havde åbne øjne under hele oplevelsen. Gangen bestod af lilla mønstre i milliardvis... alle mønstrene gav mening og havde en meget lang historie bag sig. Jeg kunne forstå hver eneste mønstres livshistorie på én gang. I dag kan jeg slet ikke forstå hvordan jeg kunne kapere så mange historier i mit hoved på én gang. Utrolig fascinerende.

Senere på aftenen besluttede mig og min kæreste os for at gå ind på toilettet og have sex mens vi var på syre, bare for at prøve hvordan det var. Vi gik ind på toilettet og slukkede lyset. Toilettet sprang op i milliardvis af farver, det var så utrolig fascinerende. Mens vi lå på gulvet og gjorde det, blev hun forvandlet til djævlen igen. Jeg var helt overbevist om at jeg lå og havde sex med djævlen, men det var ikke noget jeg tænkte videre over.

Hele mørket sprang op i farver, og jeg følte at jeg befandt mig midt i mellem to universer. Jeg følte at min penis var sprækken mellem disse to universer. Jeg lukkede øjnene, og pludselig befandt jeg mig i en af mine blodceller. Blodcellen fløj med en ekstrem fart igennem min krop og ned til min penis. Blodcellen blev forvandlet til en enorm kraft, som fløj igennem min penis og rejste imellem sprækken mellem disse to verdener.

Jeg var ikke længere i min krop - jeg var ude i en helt 3. verden, mellem to universer. Alt bestod af forskellige koncentrationer af energier, som blev markerede med mørke og lyse farver. Jo mere koncentrerede energier, jo mørkere farver. Jeg følte at jeg rejste imellem universerne med en enorm kraft, som jeg slet ikke kan beskrive. Jeg forstod pludselig meningen med helvede, jorden og paradis. Jeg mødte åndelige mønstre, som snakkede til mig om religionernes magt i verden.

Jeg fik at vide, at helvede var den første verden, jorden var den anden verden mens himlen var den tredje verden. Ifølge Islam var den første verden skræmmende, det var menneskernes underbevidsthed, som indeholdt fremmede ting, som det enkelte menneske så som noget skræmmende - f.eks. mennesker som Muhammed og Jesus. Derfor var stedet blevet kaldt for "helvede", et forkert udtryk der er brugt til at betegne det underbevidste, for at få folk til at søge væk fra det. Dette var blevet brugt som en skræmmende magtfaktor.

Den anden verden var jorden - denne verden skulle vi være glade for. Religionerne havde så travlt med at fortælle mennesket, at jorden ikke var en del af livet, men en prøve, hvilket var forkert. Jeg fik at vide, at vi skulle være glade for at eksistere på jorden, det var en del af os.

Den tredje verden var himlen, som var det sted hvor man kunne søge det guddommelige og spirituelle. Religionerne betegnede dette som "himlen", hvilket igen var et forkert udtryk. "Himlen" var altså ligeså vigtigt i universet som "helvede", og disse to var ligeså vigtige som jorden. Det er ret svært at forklare, men det var vigtigt for mennesket at forstå, at vi på jorden har mulighed for at udforske begge verdener. Dette skulle vi være glade for, istedet for at dele det op i godt og ondt.

Jeg åbnede mine øjne, men det gjorde ikke den helt store forskel. Det var som om jeg stadig havde mine øjne lukkede. Der var mønstre over det hele på toilettet. Jeg fattede ikke jeg kunne overskue sex!

Der begyndte at komme orme frem overalt på væggene i mørket, og kæmpe farvede orkaner i blå, lilla, rød og orange fløj rundt omkring os. De kørte igennem hovedet på min kæreste og senere igennem mit hoved. Jeg prøvede at undgå dem, men min hals var som en magnet for dem. Jeg lagde mig ned ved siden af min kæreste og kyssede hende - lige efter jeg kyssede hende, blev hendes ansigt oplyst i de smukkeste røde farver. Hendes hoved var ikke en del af hendes krop længere, og hendes krop kunne jeg slet ikke se. Jeg lå længe (sikkert få sekunder) og filosoferede over hvordan hendes hoved kunne blive skåret af orkanerne, når mit hoved ikke kunne, selvom orkanerne fløj igennem mit hoved.

Jeg kiggede oppe på loftet. Tornadoerne havde samlet sig til én kæmpe tornado, som åbnede et kæmpe hul i loftet, som sugede alle mønstrene fra væggene til sig. Det var utrolig fascinerende.

En gigantisk gang åbnede sig for mit syn i tornadoen, og jeg følte at mit jeg fløj fra min krop og ind i gangen. Jeg var ikke længere i min krop, men jeg var mit eget jeg, som fløj igennem gangen og så de smukkeste mønstre og farver på de flere kilometer lange vægge. En enorm spirituel eufori fyldte min krop. Min kæreste begyndte at snakke til mig, og pludselig var jeg tilbage i min egen krop.

Jeg kiggede min kæreste dybt i øjnene, men hendes pupiller blev ved med at springe ud af hendes hoved og ind i mit. Det var så enormt intenst, og jeg var stadig ret overbevist om at hun var djævlen. Jeg syntes at angsten var enorm interessant, så jeg blev ved med at kigge på hende.

Pludselig forsvandt min angst. Jeg følte mig befriet, jeg følte at jeg gik ind i en hel ny verden, hvor angst var et ukendt fænomen. Euforien i min krop var ekstrem, farverne og hallucinationerne var intenste, og lykken over at tilhøre verden var enorm. Det var så fantastisk. Jeg tænkte at jeg umuligt kunne være et menneske - et menneske kunne på ingen måde have det så godt.

De næste par timer er ret sorte for mit vedkommende. Jeg husker at jeg sad inde i stuen med min kæreste og min ven og rullede to mellem-store joints (80'er hash) til mig og ham. Klokken var omkring midnat, og mit syretrip var så småt ved at stilne af. Jeg havde stadig euforien fra syre-comedown i min krop, men den fadede mere og mere ud - dog var mine pupiller stadig ret udviddede.

Efter vi havde røget jointsene, kan jeg huske at jeg begyndte at trippe sindsygt voldsomt. Farverne og mønstrene kom hurtigt igen, og min opfattelse af verden ændrede sig ekstremt. De næste par timer var meget omtågede, og jeg husker ikke ret meget. Jeg kan huske at jeg lå i sengen med min kæreste, kiggede hinanden i øjnene og nussede. Det var så utrolig dejligt at sidde med den man holder af i armene - jeg kunne nærmest mærke energierne fra begge vores kroppe flyde sammen, blande sig sammen, blive nedbrudt for pludselig at opstå igen. Senere, omkring 3-tiden, fulgte jeg min kæreste ned til bussen, så hun kunne komme hjem. Derefter kom jeg hjem, ryddede op og gik i seng.

Alt i alt et fedt trip, som har vist mig hvad syre virkelig er i stand til at gøre ved menneskets opfattelse af verden. De uhyggelige og angstfyldte episoder jeg oplevede under trippet, gav mig et godt billede af hvor galt det egentlig kan gå, hvis man kæmper imod dem. Jeg er sikker på, at hvis jeg kæmpede imod det jeg så, istedet for at acceptere det og acceptere min angst som en del af mig og som et produkt af mit sind, så havde det ruineret trippet.

Jeg fandt ud af, at der i virkeligheden er intet at flygte fra. Selvom det man ser kan være frygtindgydende og skræmmende, så kan de jo ikke røre én overhovedet. Under et trip kan de synes at være så utrolig virkelige, men man kan jo ikke løbe væk fra dem, dog kan man ændre på sig selv og sine holdninger til dem. Hvis man accepterer sin angst som en del af sig selv, som man ikke skal flygte væk fra (ellers flygter man fra sig selv), så vil en enorm smuk verden åbne sig for én. Euforien vil være enorm, og det man har opnået ved at komme over sin frygt og acceptere den, kan være utrolig smuk.

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team