Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 20:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 07:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 nov 2007 19:22
Indlæg: 97
Information:
dato:21.11.2007
dosis: 1 mærke, metylon, 8 genstande, røg
styrke: +++
setting: Hjemme

bruger rapport:
Så var det blevet min tur til at se lucy i himlen med diamanterne…

Startede min aften med godt humør. Havde drukket omkring 7 – 8 genstande og indtaget omkring 100 mg metylon. Dette ærgrer jeg mig dog lidt over nu, da jeg tror det er grunden til at jeg ikke husker trippet i kronologisk rækkefølge. Men jeg havde besøg af en forholdsvis ny vennekreds den aften. Men jeg følte mig godt tilpas med dem alle og vidste at mindst en af dem var erfaren med psykedeliske trip. Jeg startede med et halvt mærke jeg havde i munden i nok en times tid. Mønstre og farver begyndte og jeg følte også en rigtig god fornemmelse i kroppen. Jeg var snaksagelig og hyggede godt. Uden at tænke over det skylder jeg noget øl ned og den første halvdel ryger med ned. Jeg tager så den anden halvdel og sætter oppe ved den ene tand. Jeg kunne ikke fokusere på nogle ting, da de så flød ud i de omkringliggende objekter og farver. Jeg kan huske at jeg på et tidspunkt føler for mange input og for mange ting at forholde sig til. Jeg har for vane tit at blive meget indadvendt i mine trip og dette føler jeg også, så jeg går ned på en kammerats værelse og ligger mig lidt i sengen. Jeg kan huske at jeg ikke håbede at jeg stødte på nogle på gangen (bor på et kollegium) da jeg ikke ville kunne sige det mindste jordnære til dem. Mine tanker røg så hen i at jeg sikkert ville møde nogle og at de ville spørge mig om noget jeg skulle forholde mig til. Dette gjorde mig lettere nervøs så gik med hurtige skridt ind på værelset. Her slukkede jeg lyset og lagde mig i sengen. Jeg skulle ud og pisse og da jeg igen kom ind i værelset så jeg ud af øjenkrogen en udefinerbar skabning ligge i fosterstilling i sengen. Den forsvandt da jeg kikkede direkte. Herefter fornemmede jeg at der var noget i skyggerne der holdte øje med mig. Mærkede det helt klart som om der stod to eller flere personer og holdte øje med mig. Det var ikke direkte ubehageligt bare en mærkelig oplevelse. Jeg lade mig så i sengen og lukkede øjnene. Flere gange kikkede jeg for at se om rummet var blevet fyldt med mennesker og følte en let paranoia igen uden at det slog mig ud. Herefter oplevede jeg en form for indre dæmon inden i mig selv. Var ikke sådan jeg så den i billeder, men mere følte en negativ del af mig selv, der blev forstærket af mørke tanker og derved voksede sig større. Jeg har i en år række haft nogle lange perioder med en del stoffer og følte at de havde lavet en åbning for denne her negative energi. Lidt som et monster hvis føde bestod af stof trang og dårlig energi. Ugen inden havde jeg oplevet noget af et samme i et svampe trip. Her var det bare en ven jeg så blev personligt og åndeligt amputeret af dette her monster. Jeg fornemmede at energien var den samme i os begge og at vi forstærkede denne her skabning i vores sammenvær nogle gange. Jeg havde ikke overskuddet til en konfrontation med dette monster og følte mig ikke klar til en indre kamp af denne kaliber. Jeg følte en åbenbaring i at have opdaget det her og vidste jeg havde noget indre arbejde til fremtiden. Jeg åbnede øjnene og gik oven på til mine kammerater igen.
Her festede vi videre og de var rigtig gode til at spørge til mig og de havde også været opmærksomme på mig mens jeg lå neden under og havde løbende sendt sms for at høre til mig. Dette var jeg utrolig glad over. En af dem der var der havde jeg bare problemer med at overskue. Han spurgte mig om mange jordnære spørgsmål og ville have hjælp til at tænde tv osv. Og følte at det ødelagde mit trip lidt og fik mig grounded meget. Vi gik udenfor og her så jeg mønstre i græsset. Som om at den kvadrat jeg stirrede på, pludselig udgjorde hele plænen som et tæppe. Mener vi røg en pind og så gik op igen. Her mener jeg vi sad et par timer yderligere men er ikke sikker. Følte mig bedst tilpas når jeg sad med lukkede øjne og gik zappede rundt mellem mine tanker og følelser, selvom det til tider virkede som skyer der fløj forbi min opfattelse med høj hastighed. Besluttede at ligge mig og høre musik og de andre gik. Her husker jeg desværre ikke så meget af hvad jeg oplevede, men husker jeg hørte radio og fandt en program om heste der græssede. Hvilken type hest der græssede på hvilken type eng. Til at starte med hørte jeg det for sjov, men opdagede hurtigt en spændt energi mellem intervieweren og ”heste – eksperten”. Det blev for underligt på et tids punkt. Herefter så jeg fear and loathing.. og jhonny depp morede mig kosteligt. Lå med et smil for mig selv under det meste af filmen og forstod den på en helt anden måde. Sov ved 11 tiden om formiddagen.

Vil sige at det var et godt 1. trip. Det helt klar plus var jeg følte mig sikker på ikke at freake ud når jeg havde nogle mere erfarne omkring mig. Der var ikke noget tidspunkt jeg følte det hele væltede og ikke var til at overskue helt og det kan jeg takke dem for. Det klare minus var at jeg havde drukket og slugt metylon inden. Det slørede min bevidsthed i en uhensigtsmæssig retning vil jeg mene.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team