Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 07:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 apr 2008 23:06
Indlæg: 0
Information:
dato:06.01.2008
dosis: 4½ microdots (stjerner)
styrke: +++
setting: Hjemme

bruger rapport:
Den mest sindssyge nat jeg nogensinde har haft!!

Det hele startede med at mig (1) og en kammerat (2) havde gået med tankerne om og bare blæse på syre da det er en kæmpe fælles interresse...
Men inden da havde jeg været ved at sætte uv lys på mit værelse og malet en masse ting med UV Spray... Det hele så fedt ud synes jeg men havde dog ikke set det når der var mørkt uden for..

Men det kom til dagen og vi planlagde over Msn... Nå nogle af hans kammerat og mine kammerater ville gerne med? Så skulle de have lov til det... Det endte til sammen med at vi var en 7 - 8 stykker, vi var vel en 4-5 stykker på syre.

De andre starter ud med en. Men jeg starter så ud med 3. Da jeg har gjort det en del de sidste par weekenderne og egentlig døjede lidt med og kunne blive påvirket af dem.

Det hele køre bare vi er i godt humør osv. Jeg begynder så småt og kan mærke mine, men vi beslutter os for og sætte os nedenunder i stuen indtil det hele virker.
Jeg brænder en cd med en masse psy musik. Vibetribe. Krumelur osv. Det smækker vi på nede i stuen og sidder der et par timer til det virkelig sparker.
Vi blir alle rimelig godt væltet. Og rummet flytter sig lidt og svulmer sådan det hele er lækkert ser en masse farver væggene falder i et med rummet. Det hele gir mening for mig!
Lidt derefter besluttede vi os derefter og tag lidt ketamin, da det har en fed virkning sammen med syre... I det samme vi har taget stregen sker det værst tænkelige... Min kammerats (2) far ringer til ham og fortæller hans mor er besvimet derhjemme og lige er blevet kørt på sygehuset...
Det hele blir for meget for ham og ketaen sparker ham bare rundt på gulvet... Mig og hans dame får ham op på et værelse, hvor det hele flyver og farer frem og tilbage for ham.
Han har bildt sig selv ind han har det virkelig skidt og vil brække sig... Men der kommer kun vand op, han forstår det ikke... Vi får ham ind på et værelse hvor der kun er en seng og nogle møbler så der ikke er så meget han skal kigge på. Jeg sidder og snakker med ham.
Så ringer han til sin far igen.. De har lavet en masse prøver osv og kan egentligt ikke finde noget galt med hende. Han blir lidt mere rolig, men alligevel ikke helt.
Vi sidder og snakker lidt, indtil jeg siger til ham at hun egentlig ikke kunne have det bedre og være i mere trygge hænder end der hvor hun er nu på hospitalet, med lægerne tæt ved sig og deres udstyr til og holde øje med hende.
Der går nærmest julelys i hans øjne også siger han bare "Det jeg fanme glad for du sagde det der".
Og med det sammme bliver hans trip enormt godt igen. Det hele er lutter glade farver.
Vi lægger os op på mit værelse, med alle de forskellige farve og malerier på væggene. Det hele er som en anden verden. Vi er så pisse glade og forundrede over hvordan noget der er blevet malet så tilfældigt kan give så meget mening, det hele er som en anden verden.
Vi går ud i sneen lidt og kigger rundt. Det sindssygt... Det hele var så stille og flot!

Det hele begynder og stilne af. Og ja, vi nyder bare tilværelsen alle 5.
Vi ligger alle sammen helt krøllet sammen i en dobbeltseng og snakker og lytter til Krumelur. Kigger rundt i værelset...
Syre er det fedeste, det bliver vi alle enige om!

Der er sket så mange ting den nat at jeg ikke kan huske det hele. Og det hele er stadig lidt sløret,der mangler en del kommaer osv. Men alting har en grund. [WHY OH WHY?, indsat af moderatoren der venligst beder folk om at stave ordentligt]

Og tilbage til min kammerats mor. Lægerne kunne ikke finde noget som helst galt med hende. Det har måske bare været et tilfælde at hun besvimede, det ved ingen... Men hun er hjemme igen her på samme dag som hun kom ind på hospitalet, så alt er godt. :)

Der kommer måske mere løbende.. Eller måske bare en anden trip rapport næste gang vi laver sådan en aften. Det har været ubeskriveligt lækkert selv med de lidt grimme episoder, så fik vi styr på det og fik det hele vendt om til noget godt! :)

Tak for en fed aften/nat, venner og veninder. Den har vært uforglemmelig og lærerig!

[Stavefejl i massevis fjernet, linjeskift og kommaer er tilføjet og 200 "..." er blevet fjernet. Mvh FarmerFy-]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team